رافائل واران مدافع ۲۱ ساله عقیده دارد که کریستیانو رونالدو باید برای همه فوتبالیست ها یک الگو باشد.

مدافع فرانسوی رئال گفته است :" رونالدو یک سوپر استار است ولی در عین حال کاملا حرفه ای هم است . همیشه به وضعیت بدنش اهمیت می دهد و این یکی از دلایل موفق بودنش است.


رقابت کننده فوق العاده ای است و در هر بازی با تمام توانش بازی می کند . او یک الگو برای همه است .



تاريخ : پنج شنبه 6 فروردين 1394 | 19:58 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

خامس رودریگز تصویری از نامه هایی که از سرتاسر دنیا برایش جمع شده منتشر کرد و نوشت :” در حال پاسخ دادن به محبت همه افراد در همه خش های دنیا. از نامه هایتان متشکرم.”



تاريخ : پنج شنبه 6 فروردين 1394 | 19:57 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |
آخرین اثر عمر مومنی کاریکاتوریست وب سایت گل پیرامون تمدید قرارداد دیگو سیمئونه با باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا.


تاريخ : پنج شنبه 6 فروردين 1394 | 19:55 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |
به گفته فرانس فوتبال ، کریستیانو رونالدو پردرآمد ترین فوتبالیست کره زمین است چرا که درآمد قابل توجهی از تبلیغات دارد.
برای دومین سال پیاپی بازیکن آرژانتینی از نگاه فرانس فوتبال پردرآمد ترین بازیکن جهان با درآمد سالانه 65 میلیون یوروست. به اتدعای این منبع رونالدو با 54 و نیمار با 36.5 میلیون یورو درآمد در سال در رده های بعدی هستند.
تیاگو سیلوا با 27.5 و رابین فن پرسی با 25.6 میلیون یورو در رده های چهارم و پنجم هستند و بیل با 23.8 میلیون یورو در رده ششم است. کاسیاس با درآمد 17.8 میلیونی در رده پانزدهم جای گرفته است و بنزما با درآمد 17 میلیون یورو نوزدهم است.
 


تاريخ : پنج شنبه 6 فروردين 1394 | 19:52 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

RealMadridFans.ir

 

بیشترین امتیازات برای هر بازی
بایرن مونیخ 2.6
یوونتوس 2.6
رئال مادرید 2.4

 

کمترین  امتیازات برای هر بازی
هامبورگ 0.8
هال سیتی 0.8
کالیاری 0.8

 

بیشترین تعداد شوت برای هر بازی
بایرن مونیخ 18.9
رئال مادرید 18.8
بایرلورکوزن 17.9

 

کمترین تعداد شوت برای هر بازی
چزنا 7.1
باستیا 8.6
کوردوبا/ اویان 8.8

 

 

 

بیشترین گل خورده در هر بازی
وردربرمن 2.0
رایو وایکانو 1.92
هلاس ورونا 1.86

 

کمترین گل خورده در هر بازی
یوونتوس 0.51
بایرن مونیخ 0.54
چلسی 0.58

 

بیشترین شوت دریافت شده برای هر بازی
چزنا  12.1
فرایبورگ 12.6
هلاس ورونا 12.6

 

کمترین شوت دریافت شده برای هر بازی
بایرن مونیخ 5.2
بارسلونا 5.8
اتلتیکو مادرید 5.9

 

بیشترین گل زده از ضربات ایستگاهی
اتلتیکو مادرید  18
وستهم 11
ولسفبورگ 11

 

 

بیشترین پنالتی گرفته شده
رئال مادرید 7
متس 7
فرایبورگ 6

 

بیشترین درصد پاس موفق
پاریسن ژرمن 86.6 درصد
بارسلونا 82.6 درصد
بایرن مونیخ 85.3 درصد

 

کمترین درصد پاس موفق
متس 64 درصد
کریستال پالاس 64.2 درصد
ایبار 65.4 درصد

 

بیشترین تعداد توپ بلند در هر بازی
ماینتس 101.8
هانوفر 100.6
ولفسبورگ 100.0

 

 

میانگین بلندترین پاس های ارسال شده
ایبار 23 متر
متز 22.5 متر
پادربورن 22 متر

 

کمترین میزان پاس های بلند ارسال شده برای هر بازی
آرسنال 58.2
منچسترسیتی 59.7
پاریسن ژرمن 60.1

 

میانگین کوتاه ترین پاس های ارسال شده
بارسلونا 15.5 متر
منچسترسیتی 16.0 متر
پاریسن ژرمن 16.5 متر

 

بیشترین تعدادکارت قرمز
مالاگا 6
میلان/ جنوا/ ساسولو 5

 

بیشترین تعداد کارت زرد برای تمارض
چلسی 5
ناپولی/ ساسولو 4

 

 


برچسب‌ها: تیم , فوتبال , منچستر , ,

تاريخ : جمعه 12 دی 1393 | 11:48 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |
http://www.RealMadridFans.IR
به گزارش AS، تونی کروس که در این فصل از بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوسته است، در ابتدای تابستان به همراه مانشافت قهرمان جهان شد.
 
او در رابطه با امسال خود می گوید: "سال 2014 بهترین سال دوران فوتبالی ام بود و سالی بی نظیر برای من بود."
 
لازم به ذکر است کروس پس از پیوستن به رئال مادرید نیز قهرمان سوپرکاپ اروپا و همچنین جام باشگاه های جهان شد.


تاريخ : جمعه 12 دی 1393 | 11:47 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 

گرت بیل: خط حمله ما شگفت انگیز است؛ بهترین گل من مقابل بارسلونا به ثمر رسید

 

گرت بیل در پایان دیدار مقابل آث میلان در دبی، که با شکست 4-2 رئال مادرید همراه شد، مصاحبه ای انجام داد و به تمام شایعات در مورد آینده اش خاتمه داد: "رفتن به منچستر یونایتد؟ من در مادرید خیلی خوشحالم، عاشق شهر، آب و هوا و باشگاه هم هستم. قرارداد من تا سال 2019 اعتبار دارد و می توانم حتی آن را تمدید کنم."

ملی پوش ولزی امروز هم به نشانه وفاداری به باشگاه، عکسی در صفحه توئیتر خود قرار داد و در کنار چهار جامی که همراه با رئال مادرید فتح کرده است (کوپا دل ری، چمپیونزلیگ، سوپرکاپ اروپا، جام باشگاه های جهان) ایستاد.

هـواداران: "من اینجا لحظات فوق العاده ای دارم، هواداران از وقتی که آمده ام فوق العاده بوده اند. من به زمان بیشتری نیاز دارم تا اسپانیایی یاد بگیرم. من بهترین تلاش خود را می کنم. می توانم به زودی در اسپانیا نیز مصاحبه ای انجام دهم (به زبان اسپانیایی)."

2014: "برای من سال فوق العاده ای بوده است. می خواستم که به رئال مادرید بیایم تا عناوین قهرمانی را فتح کنم و در کنار بهترین بازیکنان کار کنم و این دقیقاً چیزی است که در مدت زمان یک سال انجام داده ام. امیدوارم که به پیشرفت کردن ادامه دهیم، عناوین بیشتری فتح کنیم و من بتوانم تمام توانم را به کار گیرم."

بهترین گل: "فکر می کنم بهترین گل من فصل گذشته در فینال کوپا دل ری مقابل بارسلونا به ثمر رسید. وقتی که من توپ را پشت سر مدافعان انداختم باید از کنار زمین فرار می کردم اما فقط فکر می کردم که به گل برسم. خوشبختانه، آن گل برتری بود."

خط حمله، BBC: "مهاجمانی که ما داریم فوق العاده خوب هستند. هر سه نفر ما واقعاً بازی کردن در کنار یکدیگر را دوست داریم، خیلی خوب با هم کار می کنیم همانطور که فصل گذشته با فتح عناوین قهرمانی این را نشان دادیم. پتانسیلی که ما در خط حمله داریم عالی است و می خواهیم به پیشرفت کردن ادامه دهیم."

دقت و تمرکز: "گاهی اوقات، هنگامی که ذهنیت پیروزی وجود دارد، پیروزی های شما تضمین شده است اما در رختکن ما 100% متمرکز هستیم. ما فقط به پیروزی در هر بازی فکر می کنیم و می توانیم با تمرکز و عزم راسخ آن را به دست آوریم."

دیدار یکشنبه شب مقابل والنسیا: "این هم تنها یک بازی دیگر است اما می خواهیم پیروز شویم. ما 100% آماده خواهیم شد. برای بازی کردن در این مسابقه هیجان زده ام. هدف ما کسب 3 امتیاز و شروع خوب سال خواهد بود."

http://www.axgig.com/images/88747830051072924534.jpg



تاريخ : جمعه 12 دی 1393 | 11:41 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

رئال مادرید در حالی یکشنبه به مصاف والنسیا خواهد رفت که در 12 دیدار اخیر خود مقابل این تیم شکست نخورده است . 

آخرین شکست رئال مقابل والنسیا در سال 2009 و در مستایا بود . رئال پس از آن در 12 تقابل خود مقابل والنسیا هرگز شکست نخورد و به رکورد 8 برد و 4 تساوی رسید . 

 


برچسب‌ها: رونالدو , رئال , والنسیا , ,

تاريخ : جمعه 12 دی 1393 | 11:40 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

با این حال رئال مادرید در آغاز سال 2015 کار  دشواری پیش رو دارد. شاگردان کارلتو در اولین ماه سال میلادی و در مدت 28 روز باید 9 بازی انجام دهند یعنی به صورت میانگین هر 3.1 روز یک بازی خواهند کرد . البته این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که رئال اتلتیکو مادرید را در جام حذفی شکست دهد . 

رئال در این مدت باید با : والنسیا ، اسپانیول ، ختافه ، کوردوبا و رئال سوسیداد در لیگ بازی کند . همچنین در جام حذفی نیز رئال دو دیدار سخت مقابل اتلتیکو مادرید خواهد داشت و در صورت پیروزی در دربی مادرید 2 بازی دیگر با برنده دیدار الچه - بارسلونا خواهد داشت . 

در همین راستا تیم اتلتیکو مادرید نیز در ژانویه 7 بازی انجام خواهد داد . شاگردان سیمئونه در ژانویه به صورت میانگین هر 4 روز به میدان خواهند رفت . 

در تقویم ژانویه علاوه بر دیدارهای حساس مثل تقابل با اتلتیکو مادرید ، والنسیا و بارسلونا یک روز خاص دیگر نیز برای هواداران رئال وجود دارد . 11 ژانویه برنده توپ طلا سال 2014 مشخص خواهد شد که کریستیانو رونالدو  بخت اصلی کسب آن به شمار می رود . 

رئال فصل گذشته ژانویه بی نظیری را پشت سر گذاشت . رئال در 8 بازی خود موفق شد 8 برد بدون دریافت حتی یک گل خورده کسب کند . همچنین در ژانویه گذشته توپ طلای دوم رونالدو به دست آمد، اتفاقی که تکرار آن دور از ذهن نیست .



تاريخ : جمعه 12 دی 1393 | 11:40 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

گرت بیلبه یاد ماندنی ترین استارت بیل در سال ۲۰۱۴ مربوط به فینال جام حذفی بود که در ۷،۰۴ ثانیه توانست ۵۹،۱  متر را بدود و گل پیروزی را مقابل بارسا به ثمر برساند. بازیکن ولزی در این فصل سریع ترین استارت رئال  را در هفته ۱۵ مقابل آلمریا با سرعت ۳۴،۲۹ کیلومتر بر ساعت زد.

بیل به طور متوسط در هر بازی ۸،۶۹ کیلومتر می دود که از این حیث از خامس رودریگز، مارسلو و په په در رده پائین تری قرار دارد اما در بازیهای لیگ در این فصل میانگین سرعت ۲۹،۹۲ کیلومتر در ساعت را داشته است. البته از نظر میانگین چیچاریتو با ۳۰،۰۹ کیلومتر بر ساعت بالاتر از اوست.

البته بیل سریع ترین بازیکن لالیگا نیست. فقولی از والنسیا و میشل از آلمریا در این فصل میانگین ۳۵،۵۳ و ۳۵،۴۲ کیلومتر بر ساعت را ثبت کرده اند.



تاريخ : جمعه 12 دی 1393 | 11:39 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

نشریه معتبر ورلدساکر کریستیانو رونالدو و یوآخیم لو را به ترتیب به عنوان برترین بازیکن و برترین مربی فوتبال جهان در سال 2014 انتخاب کرد.

به گزارش جام جم ورزشی ، این برای دومین سال متوالی است که نشریه معتبر ورلدساکر کریستیانو رونالدو را به عنوان برترین بازیکن جهان در سال معرفی می کند. انتخاب های ورلدساکر هماهنگی بسیار زیادی با انتخاب نهایی فیفا برای اهدای توپ طلا به بازیکنان دارد به این ترتیب هر بازیکنی که از سوی ورلدساکر به عنوان برترین بازیکن دنیا انتخاب می شود به احتمال فراوان توپ طلای فوتبال دنیا را هم می برد. با این اوصاف به احتمال 99 درصد توپ طلای فیفا به کریستیانو رونالدو می رسد.

همچنین در بخش برترین تیم سال، جایزه ویژه به تیم ملی آلمان رسید که پنج ماه پیش فاتح جام جهانی 2014 شد. سرمربی ژرمن‌ها، یواخیم لو هم به سبب کسب این افتخار توانست عنوان برترین مربی سال 2014 فوتبال دنیا را از آن خود کند. لو برای کسب این عنوان رقبایی همچون دیه‌گو سیمئونه و کارلو آنچلوتی داشت که فصل گذشته با اتلتیکومادرید و رئال مادرید به ترتیب فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شدند.

مجله ورلد ساکر هر ساله به استناد آرای 100 خبرنگار و کارشناس منتخب خود در سراسر دنیا برترین‌های فوتبال جهان را انتخاب می‌کند. این 100 نفر 10 بازیکن منتخب خود را انتخاب کرده و به آنها نمره‌ای میان یک تا 10 می‌دهند.

 



تاريخ : جمعه 12 دی 1393 | 11:38 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

نابع خبری شبکه اسکای اسپورت که از معتبرترین رسانه های دنیا در زمینه نقل و انتقالات است، لحظاتی پیش از توافق نهایی دو باشگاه چلسی و اتلتیکومادرید برای انتقال دیگو کاستا به لندن خبر دادند

.  تیم فوتبال چلسی که در تمام فصل از عدم حضور یک مهاجم تمام کننده رنج می برد، حالا سرانجام موفق شده  توافق باشگاه بازیکن مدنظر ژوزه مورینیو را جلب کند. ارزش این قرارداد 32 میلیون پوند خواهد بود.



تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | 13:52 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 

دو تيم ناپولي و فيورنتينا شب گذشته (شنبه) در فينال جام حذفي ايتاليا در ورزشگاه المپيک شهر رم به مصاف هم رفتند که اين ديدار جنجالي در پايان با برتري سه بر يک ناپولي به پايان رسيد.

لورنزو اينسيگنه دو بار در دقايق يازده و هفده و دريس مرتنس در دقيقه‌ 90 براي ناپولي گلزني کردند و تک گل بنفش‌هاي شهر فلورانس را نيز خوآن وارگاس وارد دروازه‌ ناپولي کرد تا رافائل بنيتس به اولين قهرماني خود با ناپولي دست يابد.

پيش از شروع مسابقه هجوم هواداران ناپولي و فيورنتينا براي ورود به ورزشگاه باعث درگيري پليس با آنها شد. شدت اين درگيري به حدي بود که پليس يکي از هواداران ناپولي را با دو ضربه گلوله از پاي درآورد! همچنين سه هوادار ديگر ناپولي نيز در شرايط وخيمي به سر مي‌برند.

اين درگيري باعث به تاخير افتادن مسابقه و برگزاري آن تحت تدابير شديد امنيتي شد.


تاريخ : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | 14:28 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

لئو مسی این هفته کمی‌ زودتر به باشگاه بارسلونا رفت تا پیشنهاد تمدید قراردادش را به باشگاه اعلام کند. مهاجم آرژانتینی در مورد قرارداد خود مصمم است و درخواست ۲۰ میلیون یورو در هر فصل را دارد. این رقم باید در سه‌ قسط پرداخت شود. حالا توپ در زمین باشگاه است و آنها باید تصمیم بگیرند.

 به گزارش مارکا، بارتومئو از اینکه مسی مدت طولانی را برای پاسخ دادن به باشگاه نیاز داشته تعجب کرده است. لاپورتا رئیس سابق باشگاه هم به این باور رسیده است که لئو نمی‌‌خواهد قراردادش را تمدید کند. با این حال، این پیشنهاد مسی ۲ میلیون بالاتر از پیشنهاد باشگاه است. 

در چند روز آینده همه چیز مشخص می‌‌شود. جورج مسی، پدر و مدیر برنامه‌های وی امروز به بارسلونا رسیده و درخواست ملاقات با سران باشگاه را داده است. هفته آینده نیز جلسه‌ای با دو اولویت برگزار خواهد شد. اول اینکه میزان دستمزد به چه اندازه باشد و در چند قسط پرداخت شود و دوم اینکه حق تبلیغاتی مسی و درصد آن به چه صورت خواهد بود. بارسلونا می‌‌خواهد از حق تبلیغاتی مسی سود ببرد و همچنین ‌واگذاری کامل این حق به مسی در قرارداد قبلی‌ وی با باشگاه، سبب اعتراضاتی از جانب بقیه بازیکنان شده است. 

این دو مساله اصلی‌ در تمدید قرارداد مسی هستند و حالا باشگاه می‌‌خواهد هر طور شده پیش از پایان لالیگا این تمدید قرارداد صورت بگیرد. این یعنی‌ تنها ۴ هفته دیگر زمان باقی‌ است. تا ۱۸ می که لیگ تمام می‌‌شود، شایعات زیادی حول باشگاه خواهد چرخید. 



تاريخ : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | 14:26 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

س از تساوی 2-2 بارسلونا برابر ختافه و از دست دادن قطعی لالیگا ژاوی هرناندز در میان خبرنگاران حاضر شد.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7366/news/thumbnail/84dbce4d55a32011530f6a706700e552.jpg

وی در مورد بازی گفت: "احساس بسیار بدی داریم. در این فصل ابداً در حد انتظاراتی که داشتیم ظاهر نشدیم. باید از خودمان انتقاد کنیم و برای فصل آینده از همین حالا آماده شویم."



تاريخ : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | 14:19 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

(دقت کنید روی کفش  یک طرفش اسم پسرش مارتین نوشته شده  و طرف دیگه اسم خودش )



تاريخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393 | 17:42 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

96823072969673335570.jpgتمام شد. ۱۲ سال انتظار لعنتی برای رسیدن به فینال تمام شد.

 

روزی که آرسن ونگر در مصاحبه ای در سال ۲۰۰۴ و پس از باخت تیم کیروش به موناکو عنوان داشت که رئال شاید تا ده سال دیگر به فینال نرسد ؛ خوشبین ترین هوادار رئال هم حرف او را باور نمی کرد.

 

اما دقیقا چنین شد و رئال از سال ۲۰۰۴ ده سال تمام و در مجموع ۱۲ سال صبر کرد تا یکبار دیگر طعم رسیدن به فینال را بچشد.

 

کهکشانی ها این برد و این پیروزی تاریخی در مونیخ را مدیون گلهای راموس و رونالدو هستند .

 

رونالدو با دو گلی که امشب به ثمر رساند ۱۶ گله شد و به تنهایی رکورددار گلزنی در چمپیونز لیگ شد.

 

ژست خاص آقای رکورد پس از زدن گل سوم رئال بسیار دیدنی و بدیع بود. حالا رئال با رونالدو یک گام دیگر با لادسیما فاصله دارد. لیسبون و لادسیما نزدیکتر از همیشه هستند.



تاريخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 | 16:37 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

رئال‌مادريد با در هم کوبيدن بايرن فيناليست شد


کهکشاني‌هاي مادريد با تحميل شکستي سنگين به مدافع عنوان قهرماني ليگ قهرمانان اروپا راهي بازي فينال اين رقابت‌ها شدند.

 

 

در آغاز دور برگشت از مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) تيم فوتبال بايرن مونيخ، مدافع عنوان قهرماني رقابت‌ها در ورزشگاه آليانتس آره‌نا برابر ميهمان خود، رئال مادريد با نتيجه 4 بر صفر تن به شکست داد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

سرخيو راموس، مدافع اسپانيايي رئال مادريد دو بار در دقايق 16 و 20 و کريستيانو رونالدو هم دو بار در دقايق 34 و 89 گل‌هاي بازي را به ثمر رساندند تا کهکشاني‌ها با توجه به پيروزي يک بر صفر خود در بازي رفت در مجموع با نتيجه 5 بر صفر بايرن مونيخ را شکست دهند و اين تيم را در حسرت رسيدن به فينال و تبديل شدن به تيمي که دو فصل پياپي ليگ قهرمانان را فتح مي‌کند، بگذارند.

همچنين رونالدو با دو گلي که در اين بازي به ثمر رساند، شمار گل‌هاي خود در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا را به عدد 16 رساند و با شکست رکورد 14 گله ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسلونا، به اولين بازيکني تبديل شد که در يک فصل چنين رکوردي را بر جاي مي‌گذارد.

به اين ترتيب رئال مادريد براي اولين بار از سال 2002 که نهمين و آخرين قهرماني‌اش در ليگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، دوباره در اين تورنمنت فيناليست و به کسب «دسيما»، دهمين قهرماني‌ خود در مهمترين تورنمنت باشگاهي دنياي فوتبال بسيار نزديک شد.

حريف شاگردان کارلو آنچلوتي، امشب در ورزشگاه استمفوردبريج شهر لندن مشخص مي‌شود، جايي که چلسي انگليس ميزبان اتلتيکومادريد اسپانيا است. اين بازي از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار مي‌شود.


تاريخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 | 16:34 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

کریستیانو رونالدو : از اینکه یک رئالی هستم احساس غرور می کنم / کاملا برتر از بارسا بودیمکریستیانو رونالدو معتقد است که رئال مادرید به طور کامل merited پیروزی 2-1 خود را بر بارسلونا ، که قهرمانی جام حذفی را برای سمت سانتیاگو برنابئو تضمین شده است. D'توپ طلا یا برنده به قفسه دلیل آسیب محدود شده بود، اما مردان کارلو آنچلوتی در تاج بدون در نظر گرفتن امن ، با فرشته دی ماریا و گرت بیل نتیجهی هر دو طرف از مارک بارترا به اکولایزر. "ما مستحق برنده شدن چون ما بازی بهتر است و ما شانس هدف بیشتر ایجاد شده است، اما ما هنوز هم دو عنوان به مبارزه برای دارند،" رونالدو به خبرنگاران بعد از بازی در گفت Mestalla حضور."این یک مبارزه بزرگ برای رسیدن به فینال بود. ما بسیار خوشحال هستیم، ما بزرگ شده اند، ما را به لذت بردن از این روز و پس از آن فکر می کنم در مورد لیگ. " صحبت از وضعیت آسیب او، پرتغالی خوش بین به نظر می رسید. "من بسیار بهتر است، من درد را احساس نمی کنم،" 29 ساله توضیح داد. پیروزی روز چهارشنبه یک عنوان قهرمانی جام حذفی 19 مهر و موم شده برای سمت سرمایه، که در حال حاضر در لالیگا پشت اتلتیکو مادرید نشسته دوم و که یک لیگ قهرمانان اروپا در مرحله نیمه نهایی مقابل بایرن مونیخ به دنبال به جلو به.



تاريخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393 | 10:6 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |
خاویر Mascherano گرت بیل BARCELONA REAL MADRID COPA DEL REY 04162014
گتی ایماژ
گرت بیل گل به گل انفرادی خیره کننده برای کسب  رئال مادرید 2-1 پیروزی چشمگیر بیش از  بارسلونا در فینال کوپا دل ری در شب چهارشنبه. پس از نیمه اول باز کن فرشته دی ماریا را که توسط مارک بارترا لغو شد، ولز بین المللی یاد شده یورش برده به پایین سمت چپ - در حال اجرا نیمی از طول زمین قبل از مجبور توپ رو به آبی و اناری ها دروازه بان خوزه پینتو تنها پنج دقیقه به بازی با.اجرا برجسته بیل - که نزدیک به خط اطراف زمین فوتبال آغاز شده - دیدم او را بارترا برای مرده را با سرعت خود را ترک کنند، قبل از او تولید پایان تشکیل شده برای سرپوش، پوششی از عملکرد برجسته، به عنوان مادرید موفق به کسب جایزه برای یک زمان 19. نیمار، که در طول چاپ 228 از دربی معروف تلاش، بعد آن را با دو دقیقه چپ به بارسلونا کاهش یافت و به شکست است که سیگنال های پایان رسید به خودش به نمایش گذاشت هفت روز برای غول های کاتالان و خود مربی تیم خراردو مارتینو زیر آتش. اول، آنها از لیگ قهرمانان اروپا یک چهارم نهایی، زدم با 1-0 دوم پا اتلتیکو مادرید شد پیروزی مهر و موم یک پیروزی مجموع 2-1 آخرین چهارشنبه، قبل از درد و رنج از دست دادن 1-0 در گرانادا در روز شنبه است که به نظر می رسد برای پایان دادن به دفاع عنوان لیگ خود را. آخرین شکست آنها بدان معنی است که آنها در حال حاضر به احتمال زیاد به پایان برساند بدون قطعه عمده نقره در فصل اول از سال 2007-08، یکی در که پس از آن فرانک ریکارد مربی تیم اخراج شد. برای مادرید، پیروزی نشانه اولین جایزه کارلو آنچلوتی را مسئول این باشگاه و او خواهد شد به امید اضافه به که با موفقیت در هر دو لالیگا و لیگ قهرمانان. همانطور که انتظار می رود، طلسم مادرید کریستیانو رونالدو غایب بود به عنوان او همچنان به مبارزه زانو و ران مشکلات، اما سرجیو راموس بهبود از آسیب گردن به سمت آنچلوتی را شروع می شود.بارسلونا مربی تیم مارتینو اشاره کرده بود که کارلس پویول می تواند از مصدومیت زانو در ساخت بازگشت، اما او را ترک کرد کاپیتان بر روی نیمکت، به عنوان همکار مرکز پشت بارترا از فشار همسترینگ بازگشت. آنها می توانند با تجربه پویول را در مراحل اولیه انجام می شود، به عنوان مادرید ساخته شده شروع سریع، با بیل های رایانه ای تلاش اوایل گذشته به سمت راست دست. ISCO در عرض سه دقیقه برای یک چالش در نیمار میکنه - - تنش قابل پیش بینی بالا بود و لس Blancos ادامه به پور به جلو، با شات دوم بیل در عنوان بسیاری دقیقه پشت یک گوشه. دی ماریا ، در آخرین جلسه بین تا مخرب دو طرف، پس از آن بن بست در دقیقه 11th نفوذ کرد و در پایان با اعتماد بنفس زیر یک حرکت ضد حمله سریع است که درگیر ISCO، بیل و کریم بنزما. آرژانتین اخراج تلاش زاویه دار چپ پا از پاهای این Jordi آلبا و در بارسلونا شات درپوش پینتو ، در بر داشت که اعتصاب بیش از حد گرم که مسئولیت رسیدگی و قادر به متوقف کردن توپ از خزنده به گوشه پایین بود. اولین شانس واقعی بارسلونا پس از په په و نیمار، درگیر شده بود و، رزرو شده بودند به عنوان آلبا مستقیم در ایکر کاسیاس مادرید راننده سرشونو تکون دادن، و مدافع پس از آن به تلاش های بلوک به خوبی ISCO پس از پاس هوشمندانه بیل رو. لیونل مسی گسترده ای عالی از 20 متری درست قبل از پایان نیمه اول - که در آن آدریانو جایگزین آلبا - اما بارسا هنوز هم تنبل بودند که بازی را از سر گرفت، به عنوان بیل قبل از شلیک به تور سمت به گلوله بست بیش از شش دقیقه بعد. معرفی پدرو، برای بی اثر سسک فابرگاس، آیا کمی برای جلوگیری از جاری به عنوان یک اعتصاب بنزما روی خارج از پست توسط پینتو را لمس شد، قبل از بیل به حال یک هدف صحیح برای آفساید پس از دروازه بان مجاز به حال شارژ کردن خط خود را از یک گوشه. پینتو پیش از بازی بود، به این معنی فقط یک مدافع بین بیل و هدف بود، و کمتر از 60 ثانیه بعد از اینکه توپ در پشت خالص مادرید بود، با شمارش تلاش در این مناسبت. بارترا مسئول، با مدافع جوان از دست دادن نشانگر خود، په په، و افزایش بالاترین به سر گوشه 68 دقیقه ژاوی به شبکه بود. این یک ضربه سر کاملا قرار داده شده بود، اما برابری در تنها 17 دقیقه به طول انجامید. وقتی لوکا مودریچ ضربه در خارج از پست، بازی به مقصد وقت اضافه اما به نظر میرسید، بیل در دست بود به سرقت نشان می دهد. اهل ولز در بریتانیا در ابتدا توسط بارترا مانع شد اما به نمایش گذاشت سرعت خود را به طوفان جلوتر از نشانگر خود و از آنجا مدافع، تمایلی به ناپاک هافبک کنار، می تواند فقط تماشا به عنوان پینتو با پایان پا در حالت ایستاده مورد ضرب و شتم قرار گرفت. هنوز زمان برای بارسا به فشار برای زمین وجود دارد، اما نیمار فاقد آرامش لازم را زمانی که با یک شانس حق را در پایان ارائه شده است، شلیک بر روی پست پس از او در پشت دفاع مادرید شده بود، به عنوان مادرید جشن پیروزی مشهور است


تاريخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393 | 10:5 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |