بارسلونا اعلام کرد که پدر جراردو مارتینو در سن 85 سالگی درگذشت. تاتا پس از بازی مقابل آژاکس به آرژانتین سفر خواهد کرد.

جراردو مارتینو با وجود اینکه از مرگ پدرش آگاه شده بود در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر آژاکس شرکت کرد. این خبر رسما توسط ساندرو راسل تایید شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


تاتا پیش از رفتن به آرژانتین، در بازی فردا شب روی نیمکت بارسا خواهد نشست. سرمربی بارسا هفته گذشته نیز در ایام دیدار های ملی به ملاقات پدرش در آرژانتین رفته بود، اما پس از آن شرایط پدر وی وخیم شد و در سن 85 سالگی درگذشت.


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، اخبار تیم بارسلونا ، ،

تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392 | 11:51 | نویسنده : |

کاپدویلا: جوردی آلبا از روبرتو کارلوس هم بهتر خواهد شد

ستاره تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2010 در صحبت هایی به تمجید از جانشینش دراردوی ماتادورها پرداخته

خوان کاپدویلا مدافع اسبق تیم ملی اسپانیا که درحال حاضر در باشگاه اسپانیول توپ می زند بر این باور است که جوردی آلبا این توان را دارد تا حتی بهتر از روبرتو کارلوس شده و عنوان بهترین بازیکن دنیا دراین پست را مال خود کند.

آلبای 24 ساله در جریان بازی روز جمعه تیم ملی اسپانیا مقابل فنلاند از سری بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 درقاره اروپا که با برد 0-2 اسپانیا به پایان رسید گلزنی کرد تا تعداد گلهایش را در 24 بازی ملی به  عدد 5 برساند و حالا کاپدویلا، به شدت تحت تاثیر اوقرار گرفته است

کاپدویلا در صحبت هایی که درروزنامه مارکا منتشر شد گفت:« جوردی مهارت فوق العاده ای دارد. چطور ممکن است که او از من پیشی نگیرد؟ جوردی یک ستاره است؛ یک پدیده . او قطعا خیلی سریع می تواند مبدل به بهترین بازیکن دنیا در پست تخصصی اش شده و حتی از روبرتو کارلوس هم پیشی بگیرد. »

او در ادامه صحبتهایش درتمجید از بازیکن جوان بارسلونا گفت:« آلبا یک بال مدرن است که توان زیادی دارد و سرعتی است و توانایی های تهاجمی زیادی هم دارد. او درهر بازی بهتر از قبل دفاع می کند . او مسیر مبدل شدن به بهترین بازیکن دنیا را در زمان کوتاهی طی خواهد کرد.»


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، اخبار تیم بارسلونا ، ،

تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 | 12:26 | نویسنده : |

روسل (1):وقتی نیمار با ما قرارداد بسته بود،رئالی ها به سانتوس ایمیل می زدند؛انتخاب مارتینو کار سوبی سارتا بود

عودکردن مجددبیماری تیتو، بدترین خبری بود که درطول ریاستم برباشگاه بارسلونا شنیدم. امیدواریم که او دراین نبرد پیروز شود. ولی زندگی ادامه دارد

ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا یکشنبه شب در یک مصاحبه تلویزیونی که از تی وی3 بارسلونا پخش شد به مرور شرایط ورزشی باشگاه کاتالان پرداخته و از مسائل مختلف صحبت کرد.

متن صحبت های روسل را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش اول این گفتگو را مطالعه کنید:

 *خرید نیمار: وقتی با پدر نیمار به پیش توافق رسیدیم، او تست های پزشکی را در رئال مادرید پشت سرگذاشته بود و ما به شوخی گفتیم که حالا به بازبینی نیاز است. وقتی نیمار با بارسلونا قرارداد بسته بود، رئال مادرید همچنان برای باشگاه سانتوس ایمیل می زد.درمورد توافق برسر رقم قرارداد، پدر نیمار و سانتوس با هم حرف می زدند و بارسلونا درحاشیه بود

*صحبت های اخیر ماسچرانو: ماسچرانو گفته که همیشه در رختکن بارسلونا به دنبال اما و اگر هستند و کاملا حق با اوست. در بارسلونا و درکاتالونیا همین طور است.از نظر تاریخی هم همین طور بوده و ما این روند را الان تغییر نخواهیم داد. ما خودمان زندگی را برای خودمان سخت کرده ایم ولی شاید این ، ما را بزرگتر نماید

*جنجال اخیر با آبیدال: سران باشگاه بارسلونا تنها آنچه می بایست را به آبیدال پرداخت کرده اند. باوجودی که پزشکان تیم به ما گفته بودند که آبیدال برای مدتی طولانی بازی نخواهد کرد و شاید هرگز نتواند به میادین بازگردد، ما قراردادش را تمدید کردیم و همه پولها را به او پرداحت کردیم. همین حالا هم خود آبیدال گفته که صحبت هایش بد تعبیر شده اند.

*تیتو: عودکردن مجددبیماری تیتو، بدترین خبری بود که درطول ریاستم برباشگاه بارسلونا شنیدم. امیدواریم که او دراین نبرد پیروز شود. ولی زندگی ادامه دارد.یکشنبه تیتو برای تماشای بازی پسرش آدریا به شهرک ورزشی ما آمده بود واین خبر فوق العاده ای است.

*انتخاب جراردو مارتینو: سوبی سارتا سرمربی جدید تیم را از بین سه نام وگزینه مطرح شده برگزید. این من بودم که نام تاتا مارتینو را روی میز گذاشتم. البته حرف من درحد یک پیشنهادبود. نمی گویم که دو گزینه دیگر ما چه کسانی بودند و فکر می کنم که کار خوبی نیست از افراد دیگری نام بیاورم.

*خرید یک مدافع: ما در بازار نقل و انتقالات تابستانی مدافع میانی به خدمت نگرفتیم؛ چون بارسلونا بیشتر از خواسته سرمربی تیمش خرید نمی کند.هروقت اعضای کادر فنی بگویند که شرایط ایده آل است ما دیگر هزینه دیگری پرداخت نمی کنیم.


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،

تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 | 12:25 | نویسنده : |


روسل (2):دوست ندارم کاسیاس را با پیراهن بارسا ببینم؛ او سمبل رئال است؛ تعجب کردم که مادرید میزبان المپیک 2020 نشد

فروش کاکا به میلان راهکار خوبی بود.چون رئال حالا پولش را ذخیره می کند. پیوستن ویا به اتلتیکوهم برای خود او، بارسلونا و اتلتیکو رضایت بخش بود

 ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا یکشنبه شب در یک مصاحبه تلویزیونی که از تی وی3 بارسلونا پخش شد به مرور شرایط ورزشی باشگاه کاتالان پرداخته و از مسائل مختلف صحبت کرد.

متن صحبت های روسل را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش دوم و پایانی این گفتگو را مطالعه کنید:

*آندرس اینیستا: این احتمال وجود دارد که خبر بزرگ بعدی بارسلونا خبر تمدید قرارداد اینیستا باشد.من از نحوه کار کردن سوبی سارتا واقعا راضی هستم.او قبل ازهرچیزی می خواهد که تکلیف تیم را روشن کند

*مورینیو و گواردیولا: از زمانی که مورینیو نیست، سطح فشارها کاسته شده ولی مورینیو هم لطف وجذابیت خاص خودش را داشت. در سوپرکاپ اروپا او روبروی بایرن مونیخ قرار گرفت.پپ گواردیولا هم بهترین سرمربی تاریخ دنیاست. خیلی ها بدون آنکه من چه فکری می کنم نظر می دهند. من رابطه خانوادگی خوبی با گواردیولا دارم

*رئال و خرید بیل: اگر سران رئال با پرداخت 100 میلیون یورو بیل را به خدمت گرفتند، به این خاطر است که می توانند. این تصمیم یک ارگان خصوصی است و مشکل، مشکل آنهاست. فکر می کنم که اگر ما این کار را انجام می دادیم، شرکای باشگاه ما را سوار بر مرغ می کردند.

*ویکتور والدس و ایکر کاسیاس: من رابطه خوبی با والدس دارم، هرزمان که همدیگر را می بینیم با هم سلام و احوالپرسی می کنیم.او سعی زیادی کرد تا دربارسا بماند ولی نشد. ما کاسیاس را به خدمت نخواهیم گرفت، چون سمبل رئال مادرید است و من دوست ندارم که او را با لوگوی بارسلونا روی سینه اش ببینم؛ همان طور که دوست ندارم که چابی را با لوگوی رئال مادرید روی سینه اش ببینم.

*جدایی کاکا و ویا از رئال و بارسا: فروش کاکا به میلان راهکار خوبی بود.چون رئال حالا پولش را ذخیره می کند. پیوستن ویا به اتلتیکوهم برای خود او، بارسلونا و اتلتیکو رضایت بخش بود

*مادرید2020: واقعا تعجب کردم . حیف شد ولی من دوستانی هم درتوکیو دارم و برای آنها خوشحالم. اگر کمیته المپیک توکیو را به عنوان میزبان المپیک 2020 انتخاب کرده حتما دلیلی داشته، خبر بد برای مادرید ممکن است خبر خوبی برای بارسلونا باشد؛ چون بارسلونا نامزد کسب میزبانی بازیهای المپیک زمستانی شده است

*استقلال طلبی کاتالونیا: یک کاتالونیای مستقل؟ به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا نباید بگویم که خودم دراین باره چه حسی دارم

*پیراهن هایی راه راه با طرح پرچم استقلال طلبانه کاتالونیا: تا زمانی که ما در کادر مدیریتی بارسلونا هستیم، پیراهن سوم بارسلونا به همین ترتیب خواهد بود.


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، اخبار تیم بارسلونا ، ،

تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 | 12:24 | نویسنده : |

سرمربی اسبق بارسا برای تماشای بازی تیم جوانان بارسلونا که آدریا پسرش دراین تیم توپ می زند به شهرک ورزشی بارسلونا بازگشت

 تیتو ویلانووا سرمربی اسبق بارسلونا دیروز به شهرک ورزشی باشگاه کاتالان بازگشته بود. اما این بار حضور او در این شهرک هیچ ارتباطی باتیم اصلی بارسا نداشت.

سرمربی اسبق و بیمار بارسلونا دیروز همراه با همسرش و جوردی رورا به شهرک ورزشی بارسلونا آمده بود تا بازی تیم جوانان بی بارسلونا را که در آن آدریا پسرش توپ می زند را تماشا کند.

ویلا نووا از تماشای این بازی که میان بازیکنان جوان بارسلونا مقابل جوانان ال پرات برگزار شد و با برد 1-2 تیم پسرش همراه بود لذت زیادی بود. این اولین باری است که تیتو ویلانووا بعد از روز 19 جولای که تصمیمش برای جدایی از بارسلونا را رسما اعلام کرد، به شهرک ورزشی سنت خوان دسپی بازگشته است.

تیتو ویلانووا از بیماری سرطان غدد لنفاوی رنج می برد و بعد از اطلاع از عود کردن مجدد بیماری اش ترجیح داد تا با جدایی از باشگاه کاتالان تمرکزش را روی پروسه درمان بیماری اش قرار دهد.

 



 

موضوعات مرتبط: بارسلونا ، اخبار تیم بارسلونا ، ،

تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 | 12:24 | نویسنده : |
الکس سانگ،این بازیکن کامرونی بارسلونا اسپانیا امروز تولد 26 سالگی خود را جشن گرفت.وی در روز نهم سپتامبر متولد شده است.




این خرید 18 میلیون یورویی بارسلونا همواره زمانی که در زمین بوده است جنگنده بازی کرده است و قابلیت بازی در قلب دفاع و بازی به عنوان هافبک تدافعی را نیز دارد. 


 

موضوعات مرتبط: بارسلونا ، اخبار تیم بارسلونا ، ،

تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 | 12:23 | نویسنده : |

به تازگی شبکه اختصاصی باشگاه بارسلونا یعنی Barca TV مستندی جالب از ورود رونالدینیو به بارسلونا در سال 2003 و درخشش او در نیوکمپ تهیه و به نمایش گذاشته است.




این مستند دیدنی به مناسبت دهمین سالگرد آمدن این ستاره برزیلی 


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، اخبار تیم بارسلونا ، ،

تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 | 12:22 | نویسنده : |

به گزارش توتال بارسا، جرارد پیکه مدافع جوان بارسا در مصاحبه با یک روزنامه ی ایتالیایی در مورد سیستم کهنه ی بارسا یعنی تیکی تاکا به اظهار نظر پرداخته است.

Gerard Piqué: “Hitting two long balls isn’t bad”

پیکه در اظهار نظری جالب گفت:اساسا مدتی بود که بازیکنان بارسا در مقابل تیکی تاکا احساس بردگی میکردند و در زمان مربیگری پپ و تیتو بارسا برای انجام کارهای تاکتیکی جدید آزاد نبود.

تیکی تاکا اغراق آمیز شده بود و ادامه ی همان شیوه مسخره بود.(اشاره به plan b)

هرزمانکه درمقابل حریفان گیر افتادیم،دادن چند پاس بلند مانند تنفس دوباره ی اکسیژن به تیم طراوت میبخشد و این تاکتیکی برای فرار از موقعیتهای خطرناک است.

پیکه گفت که این تاکتیک با ورود تاتا اثربخش بوده است و از مربی جدید حمایت کرد و افزود:بازیکنان با این سبک و سیاق جدید احساس آزادی و تازگی میکنند.تاتا ایده های بسیار مثبتی را پیاده کرده است.

وی در ادامه گفت:در فوتبال برای مقابله با حریفان باید هرسال ترقی کرد و توسعه یافت.

بارسا همان شیوه ی حفظ توپ با پاسهای کوتاه را انجام میدهد و اینبار با کمی تغییرات...

در یک جمع بندی کلی پیکه به موضوعی اشاره کرد که اخیرا بارسا از آن رنج میبرد و آن نداشتن plan b بود.

من به شخصه پس از ورود تاتا مارتینو شاهد این جرقه ی بزرگ بودم و دیدم که چقدر بازیهای بارسا نسبت به قدیم جذابتر و بازتر شده...


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، اخبار تیم بارسلونا ، ،

تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 | 12:21 | نویسنده : |

ستاره شیلیایی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که امسال حس خیلی خوبی دارد

عکس الکسیس سانچس

الکسیس سانچس ستاره شیلیایی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که این روزها مورد حمایت کامل تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی تیمش است.

 

الکسیس در صحبت هایی گفت:« تاتا اعتماد به نفس فراوانی به من می دهد. درک خیلی خوبی میان من و مسی حکمفرماست و در داخل و خارج از زمین ارتباط خیلی خوبی با هم داریم.نیازی به گفتن هیچ چیزی درمورد مسی نیست»

این ستاره شیلیایی ادامه داد:« اعتماد به نفس یک بازیکن، حکم همه چیز را برای او دارد. امسال حس خیلی خوبی دارم. واقعا راحت هستم و با اعتماد به نفس زیادی بازی می کنم.تاتا به من آزادی بیشتری در داخل زمین می دهد و همین باعث شده که اعتماد به نفسم بیشتر شود.»

الکسیس در ادامه صحبت هایش گفت:« از زمانی که به بارسلونا آمدم انگیزه های زیادی دارم. مردم از من توقع دارند که گل بزنم و پاس گل بدهم و همه این فشارها مرا در شرایط بهتری قرار می دهد.»



 

موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،

تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 | 12:20 | نویسنده : |

سران باشگاه بارسلونا این روزها با دقت فراوانی درانتظار برگزاری بازی آرژانتین مقابل پاراگوئه هستند.

عکس لیونل مسی

این بازی از سری بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ درمنطقه آمریکای جنوبی برگزار می شود ودرصورت برد آرژآنتین در این بازی، آنها در فاصله دو بازی مانده تا اتمام رقابت های مرحله مقدماتی، رسما مسافر جام جهانی ۲۰۱۴ خواهند شد

حالا سران باشگاه بارسلونا تلاش می کنند تا با ارتباط خوبی که با مسئولان فدراسیون فوتبال آرژآنتین دارند آنها را متقاعد کنند که در صورت قطعی شدن صعود آرژآنتین به جام جهانی، سرمربی این تیم در دو بازی تشریفاتی آتی اش مسی را به اردوی آلبی سلسته دعوت نکند. دو بازی بعدی آرژآنتین در روز ۱۱ اکتبر مقابل پرو و ۴ روز بعد از آن مقابل اروگوئه خواهد بود.
سران بارسلونا و تاتا مارتینو ترجیح می دهند تا در صورت امکان مسی برای این بازیها به آرژآنتین سفر نکند.چرا که خستگی سفری طولانی، برای چندین روز مسی را تحت تاثیرقرار خواهد دادو بلافاصله بعد از این بازیها، بارسلونا بازیهای حساس و مهمی خواهد داشت. شنبه بعد از برگزاری بازی آرژانتین مقابل اروگوئه، بارسلونا در پامپلونا مقابل اوساسونا قرار می گیردوبعد از آن باید در دور سوم بازیهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلانق رار بگیرد.
آرژانتین در حال حاضر صدرنشین گروه مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در آمریکای جنوبی است و با امتیازی برابر با کلمبیا ، ۲۶ امتیازی است و به سه امتیاز دیگر برای صعود به جام جهانی نیاز دارد.آنها حتی اگر امشب مقابل پاراگوئه مغلوب شوند، با چند اما واگر می توانند بلیط سفر به برزیل را در دست بگیرد.
اما طبق گزارش منتشره در روزنامه سپورت کاتالونیا، سران آرژانتین به این پیشنهاد سران بارسا پاسخ منفی داده اند. 


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، مسی ، اخبار تیم بارسلونا ، ،

تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 | 12:19 | نویسنده : |

بنا به گزارش ها، مردان ژوزه مورینیو آماده ارائه پیشنهادی سودمند به دروازه بان کنونی بارسلونا، ویکتور والدز، هستند تا تابستان آینده او را به خدمت بگیرند.

 
علی رغم داشتن پتر چک در ترکیب اصلی و تبو کورتوا که به صورت قرضی برای سومین سال پیاپی در اتلتیکو مادرید حضور دارد، مربی سابق رئال مادرید مشتاق است تا والدز را به خدمت بگیرد.

موضوعات مرتبط: بارسلونا ، اخبار تیم بارسلونا ، ،

تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 | 12:18 | نویسنده : |
بالاخره پس از مدت طولانی انتظار امرزو عکس پیراهن رسمی سوم بارسلونا در فصل 2013/14 به بیرون درز کرد و اکنون در برخی از رسانه ها منتشر شده است.






این لباس نیز که مانند لباس اول و دوم بارسلونا توسط نایک طراحی شده است،دارای نواری زرد رنگ در کناره هایش است رنگ کلی آن مشکلی می باشد.برای دیدن پیراهن سوم این فصل بارسا به ادامه مطلب بروید.


barcelona third shirt top Barcelona Third Shirt for the 2013 14 Season: Leaked [PHOTOS]

barcelona third shirt front Barcelona Third Shirt for the 2013 14 Season: Leaked [PHOTOS]

barcelona third shirt back Barcelona Third Shirt for the 2013 14 Season: Leaked [PHOTOS]


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، اخبار تیم بارسلونا ، ،

تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 | 12:17 | نویسنده : |

پیش از دیدار دوستانه تیم ملی اسپانیا مقابل شیلی در سال 2011، درگیری زیادی بین بازیکنان دو تیم رئال و بارسا وجود داشتسسک فابرگاس، هافبک تیم ملی اسپانیا، تاکید کرد که هیچ تنشی

 
     
 

بین بازیکنان رئال و بارسا در اردوی لا روخا وجود ندارد.پیش از دیدار دوستانه تیم ملی اسپانیا مقابل شیلی در سال ۲۰۱۱، درگیری زیادی 


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،

تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 | 12:16 | نویسنده : |

تمام بازیکنان تیم به همراه تاتا مارتینو و دستیارش خورخه پائوتاسو در جلسه عکس گرفتنی که توسط رسانه یوفا برگزار شده بود شرکت کردند.

تنها غایب افلای بود که همچنان در حال بهبودی از عمل جراحی اش در ماه آگوست است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


روز جمع صبح قبل از تمرین، بازیکنان تیم برای عکسهایی که یوفا از آن‌ ها استفاده خواهد کرد مقابل دوربین قرار گرفتند. با تهیه وسائل مورد نیاز، بازیکنان ابتدا به صورت انفرادی سپس برای گرفتن عکس دسته جمعی مقابل دوربین قرار گرفتند. تنها کسی‌ که در این جلسه حاضر نبود ابراهیم افلای بود که به خاطر عمل جراحی که ۲۲ آگوست انجام داد دوران بهبودی خود را می گذراند. این عکس البته با حضور تاتا مارتینو و دستیارش خورخه پائوتاسو گرفته شد.


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،

تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 | 21:36 | نویسنده : |

کادر پزشکی بارسا اعلام کرد که جوردی آلبا در بازی مقابل سویا از ناحیه ران پای راست آسیب دیده است.

این مدافع چپ کاتالانی در دقیقه 14 پس از برخورد با ویتولو مصدوم شد و جای خود را به آدریانو داد. آلبا برای تشخیص میزان آسیب دیدگی اش، فردا آزمایشات پزشکی بیشتری را پشت سر خواهد گذاشت.

 .: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


آلبا همواره یکی از مهره های ثابت تیم تاتا مارتیو بوده، وی در همه دیدار های لالیگا و سوپر کاپ، به استثنای بازی مقابل لوانته فیکس بوده است.


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،

تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 | 21:34 | نویسنده : |

بارسلونا در یک شب خاطره انگیز تیم قدرتمند و باهوش سویا را در نیوکمپ شکست داد تا درام سال گذشته برابر همین تیم با همین نتیجه دوباره تکرار شود.

ترکیب اولیه بارسلونا قابل پیش بینی بود، اما تیو نتوانست نمایش های خوبش را تکرار کند و عملا سمت راست تیم را فلج کرده بود. بارسلونا از همان ابتدای بازی عطش خود را برای گلزنی نشان داد و نیمار بدشانس بود که نتوانست در همان دقایق اول به اولین گل لالیگایی خود دست یابد. بارسا با پاسهای سریع و حمله های همه جانبه حاکم میدان بود اما سویا نشان داد تیم خطرناکیست و چندین موقعیت خوب در نیمه اول خلق کرد، اوج کار امری در نیمه دوم بود. بازی خوب و فشرده و هوشمندانه سویا کاتالانهای آشفته را تا مرز شکست پیش برد.

 .: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


تیمی که در نیوکمپ این چنین بارسلونای بزرگ را آزار می دهد شایسته احترام است و بارسلونایی که اینقدر سخت به پیروزی می رسد اندکی لایق ملامت!


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، مسی ، ،

تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 | 21:32 | نویسنده : |

آزمایشات صبح امروز مشخص کرد که مدافع ارزشمند بارسلونا به علت مصدومیت تا سه هفته قادر به همراهی تیم نخواهد بود.

صبح امروز جوردی آلبا تحت آزمایشات تکمیلی قرار گرفت تا میزان آسیب دیدگی وی مشخص شود. کادر پزشکی باشگاه تایید کرد که او دچار پارگی فیبر در همسترینگ پای راست خود شده است و حداقل سه هفته دور از میادین خواهد بود.

 .: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


شش بازی در زمان غیبت آلبا

در این مدت بارسا شش بازی انجام خواهد داد که چهار بازی لالیگا و دو بازی لیگ قهرمانان از جمله آن است و به احتمال زیاد آلبا بازی های لالیگایی بارسا مقابل رایو وایکانو ( 30 شهریور )، رئال سوسیداد ( 2 مهر )، آلمریا ( 6 مهر ) و وایادولید (13 مهر ) و همچنین بازی های لیگ قهرمانان مقابل آزاکس ( 27 شهریور ) و سلتیک ( 9 مهر ) را از دست خواهد داد.


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،

تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 | 21:29 | نویسنده : |


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، مسی ، ،

تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392 | 16:52 | نویسنده : |

بر اساس گزارشات رسانه‌‌های اسپانیایی، باشگاه بارسلونا هنوز تصمیم قطعی خود برای تمدید قرارداد با دنی آلوس را نگرفته است. مارکا می‌‌گوید بارسلونا یک قرارداد ۲ ساله را در مورد تمدید قرارداد با این بازیکن در نظر دارد.

 
 
 به گزارش فوتبال اسپانیا، قرارداد این مدافع راست در سال ۲۰۱۵ به پایان می‌‌رسد و این بازیکن در آن زمان ۳۲ ساله خواهد بود و صحبت‌هایی‌ در نیوکمپ مطرح است که آیا وی قادر خواهد بود

در آن زمان همین نمایش خود را ارائه دهد. آلوس از باشگاه‌های بزرگی‌ در اروپا از جمله پاریس سن ژرمن پیشنهاد دارد. تاتا مارتینو هم با فروش وی می‌‌تواند به خرید یک مدافع جوان جدید فکر کند. البته دوستی‌ این بازیکن با مسی و نیمار شاید یکی‌ از دلایل بارسلونا برای تمدید با این بازیکن باشد.

 


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، اخبار تیم بارسلونا ، ،

تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392 | 16:51 | نویسنده : |

رییس باشگاه بارسلونا بر این باور است که اینیستا یکی از ستونهای محکم باشگاه است.روسل در مصاحبه ای در برنامه ی هت تریک بارسا در شبکه ی tv3 به هواداران اعلام کرد که مذاکرات برای تمدید قرارداد با اینیستا به مراحل پایانی رسیده است.

Iniesta during the match against the Malaysia XI / PHOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

قرارداد اینیستا تا سال 2015 به پایان میرسد و بارسا  نسبت به تمدید این قرارداد بسیار مشتاق است.روسل افزود:اینیستا یکی از ستونهای تیم است.او جایگاه مستحکمی پشت سر مسی دارد.

رییس باشگاه بارسلونا نسبت به تمدید قرارداد ویکتور والدس هم ابراز امیدواری کرد و گفت:برای ماندن او در باشگاه بسیار تلاش میکنیم.

 


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،
برچسب‌ها: روسل , اینیستا , تمدید قرارداد اینیستا , ,

تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392 | 16:36 | نویسنده : |