http://img.kiosko.net/2013/12/20/es/as.200.jpg

آلمونيا (از اتحاديه اروپا) :"‌بحث را باز كرديم چون ابهاماتي وجود داشت ،‌نه اين كه بخواهيم جو را داغ كنيم "

بلاتر :" كريستيانو در مراسم توپ طلا حضور خواهد داشت "‌

 

http://img.kiosko.net/2013/12/20/es/marca.200.jpg

آنجلوتي بيتاب است

او از دست تيمش به خاطر بازي كوپا و ناكامي در مقابل اوساسونا ناراضي است

به استثناي خسه حس مي كند كه بقيه جوان ها بايد انگيزه و انرژي بيشتري داشته باشند

ايكر :" تصميمم ماندن است "

برنابئوي آلماني استارت زده مي شود / شركت جي ام تي آرشيتكتن ، مسئول ساخت برنابئوي جديد



تاريخ : جمعه 29 آذر 1392 | 20:8 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

مسی اوکی است: روند بهبود طی برنامه پیش می رود

فردا روز مهم دیگری برای لیونل مسی است؛ چرا که او تست های جدیدی را انجام می دهد که نتیجه آن پیشروی روند بهبود او را به صورت دقیق اعلام می کند.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - لیونل مسی ستاره آرژآنتینی بارسلونا که این روزها تمرینات بازیابی اش را دنبال می کند دیروز میهمانان ویژه ای داشت. آندونی سوبی سارتا ، مدیر ورزشی بارسا و دکتر ریکارد پرونا پزشک تیم کاتالان.

حالا روزنامه آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که روند بهبود مسی به خوبی پیش می رود و بازه های زمانی تعریف شده برای بازیابی اش به بهترین نحو ممکن سپری شده است. این ماجرا حکایت از آن دارد که اگر اتفاق خاصی در روزهای آتی رخ ندهد، مسی برای بازی تیمش مقابل اتلتیکومادرید در بیسنته کالدرون  که در روز 11 یا 12 ژانویه برگزار می شود به میادین بازخواهد گشت.

دیروز سوبی سارتا و ریکارد پرونا همراه با په په کستا، یکی از اعضای کادر فنی بارسا به آرژآنتین رفتند و با استقبال گرمی نیز روبرو شدند. آنها بلافاصله بعد از ورود به آرژانتین به اتحادیه فوتبال این کشور رفتند و پائولوروسو، یکی از اعضای باشگاه بارسا که یک هفته پیش به آرژآنتین رفته بود، به استقبال آنها رفتند.دکتر پرونا در بدو ورود به آرژانتین مسی را معاینه کرد و یادآوری کرد که همه چیز طبق برنامه پیش رفته و روند بهبودش به بهترین نحو ممکن پیش می رود.

مسی فردا تست های پزشکی جدیدی را انجام می دهد وبدین ترتیب میزان دقیق بهبود او و شرایط فیزیکی پای مصدومش مشخص می شود.او حالا سومین فاز بهبودش را آغازخواهد کرد و خیلی زود شاهد بازگشت مسی به میادین ورزشی خواهیم بود.

 


تاريخ : جمعه 29 آذر 1392 | 13:53 | نویسنده : |
تاريخ : جمعه 29 آذر 1392 | 12:28 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/medium/public/contents/user24729/image/image/bzsipi-igaaw_3m1.jpg?itok=IshNJ5uf



تاريخ : پنج شنبه 28 آذر 1392 | 11:45 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

كريستيانو رونالدو شنبه به ماديرا ،‌زادگاهش رفت تا موزه اش را افتتاح كند . بي ترديد اين يكي از مهمترين لحظاتش بود چرا كه بازيكن 28 ساله آماده مي شود تا موزه شخصي خود را در زادگاه خود افتتاح كند .

در اين موزه ،‌زندگي و دوره موفق ورزشي كريستيانو از آغاز كارش در سانتو آنتنيو در فونچال مورد بررسي قرار مي گيرد تا شكوفايي او در رئال مادريد .

هوادازان رونالدو در انتظار مشخص شدن برنده توپ طلا ، مي توانند از فرصت اين موزه استفاده كنند . او در تيم ملي پرتغال نيز يك اسطوره است چرا كه فقط يك گل تا شكستن ركورد پائولتا به عنوان بهترين گلزن تاريخ پرتغال فاصله دارد .

دو كفش طلاي كريستيانو و جوايز فردي مختلف او نيز در اين موزه قرار مي گيرند تا علاقمندان بتوانند با اسطوره شان بهتر ارتباط و همذات پنداري داشته باشند .



تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1392 | 19:36 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

http://8pic.ir/images/89766755644613810905.gif


با توجه با این آرا به نظر شانس کریستیانو رونالدو و فرانک ریبری برای تصاحب توپ طلا بیشتر از لئو مسی است.



روزنامه ی موندو دپورتیوو در شماره ی امروزش تعدادی از آرای سرمربیان و کاپیتان های تیم ملی را منتشر کرد. البته این تمام آرای منتشر شده نیست اما در همین تعداد هم می توان دید که رونالدو از هم‌تای آرژانتینی خود پیش است. با توجه با این آرا به نظر شانس فرانک ریبری و کریستیانو رونالدو برای تصاحب توپ طلا بیشتر از لئو مسی است. در زیر می توانید آرای فاش شده ی بازیکنان و مربیان را مشاهده کنید:
ایکر کاسیاس ( کاپیتان اسپانیا )
1- کریستیانو رونالدو
2- ؟
3- ؟

ویسنته دل بوسکه ( سرمربی اسپانیا )
1- ژاوی
2- اینیستا
3- فرانک ریبری

الخاندرو سابه یا ( سرمربی آرژانتین )
1- لئو مسی
2- کریستیانو رونالدو
3- فرانک ریبری

جیانلوجی بوفون (کاپیتان ایتالیا )
1- آندره پیرلو
2- کریستیانو رونالدو
3- لئو مسی

چزاره پراندلی ( سرمربی ایتالیا )
1- آندره پیرلو
2- کریستیانو رونالدو
3- فرانک ریبری

تیاگو سیلوا (کاپیتان برزیل )

1- لئو مسی
2- زلاتان ابراهیموویچ
3- کریستیانو رونالدو

فیلیپ لام (کاپیتان آلمان )
1- فرانک ریبری
2- کریستیانو رونالدو
3- لئو مسی

ژاویر آزکارگورتا ( سرمربی بولیوی )
1- کریستیانو رونالدو
2- لئو مسی
3- آندرس اینیستا

بنیتو فلورو ( سرمربی کانادا )
1- کریستیانو رونالدو
2- آندرس اینیستا
3 - ژاوی

رابی کین ( کاپیتان ایرلند )
1- کریستیانو رونالدو
2- لئو مسی
3- گرث بیل

استیون جرارد ( کاپیتان انگلیس )
1- لوئیز سوارز
2-؟
3-؟

کلودیو پیزارو ( کاپیتان پرو )
1- فرانک ریبری
2- کریستیانو رونالدو
3- لئو مسی

دیدیه دشام (سرمربی فرانسه )
1- فرانک ریبری
2- ؟
3- ؟

فابیو کاپلو (سرمربی روسیه )
1- کریستیانو رونالدو
2-؟
3-؟

اوتمار هیتزفلد ( سرمربی سوییس )
1- فرانک ریبری
2-؟
3-؟

نیکو کواچ (سرمربی کرواسی )
1- فرانک ریبری
2- زلاتان ابراهیموویچ
3- روبرت لواندوفسکی

وینی شافر (سرمربی جامائیکا )
1- روبرت لواندوفسکی
2- فرانک ریبری
3- ژاوی

اتو فیستر (سرمربی ترینداد و توباگو )
1- کریستیانو رونالدو
2- زلاتان ابراهیموویچ
3- فرانک ریبری

برتی فوگتس (سرمربی آذربایجان )
1- کریستیانو رونالدو
2- فرانک ریبری
3- روبرت لوانوفسکی

ماتیاس هوگمو ( سرمربی نروژ )
1- کریستیانو رونالدو
2- زلاتان ابراهیموویچ
3- لئو مسی

بردا هانگلند ( کاپیتان نروژ )
1- کریستیانو رونالدو
2- زلاتان ابراهیموویچ
3- باستین شوان اشتایگر

یاکوب بلاژینوفسکی ( کاپیتان لهستان )
1- کریستیانو رونالدو
2- لئو مسی
3- روبرت لواندوفسکی

آگوستین کاستیو ( سرمربی ال سالوادور )
1- فرانک ریبری
2- کریستیانو رونالدو
3- لئو مسی

داروین سِرِن ( کاپیتان ال سالوادور )
1- کریستیانو رونالدو
2- لئو مسی
3- فرانک ریبری

لی تان تای ( کاپیتان ویتنام )
1- فرانک ریبری
2- لئو مسی
3- کریستیانو رونالدو

کادو آلوارز (سرمربی آندورا )
1- لئو مسی
2- کریستیانو رونالدو
3- فرانک ریبری

اسکار سونه ای ( کاپیتان آندورا )
1- کریستیانو رونالدو
2- فرانک ریبری
3- لئو مسی

لوسیو آنتونس ( سرمربی کیپ ورد )
1- کریستیانو رونالدو
2- لئو مسی
3- زلاتان ابراهیموویچ




تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1392 | 19:48 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 

کریستیانو رونالدو شب گذشته با به ثمر رساندن نهمین گل خود در این فصل از رقابت های چمپیونزلیگ در مجموع 60 گلـه شد و کمک کرد تا رئال مادرید با 16 امتیاز و بدون شکست از گروه B صعود کند.

رونالدو همچنین اولین بازیکنی شد که در تاریخ رقابت های چمپیونزلیگ 9 گل در مرحله گروهی به ثمر رسانده است، و در مجموع گلزنان این رقابت ها، تنها 5 گل تا رسیدن به رکورد 65 گل لیونل مسی و 11 گل هم تا رسیدن به رکورد گلزنی رائول، فاصله دارد.

 بازی: "ما خیلی خوب بازی کردیم و و با پیروزی در یک زمین دشوار کار خود را به پایان رساندیم. ما همچنین رکورد چمپیونزلیگ را شکستیم و من خیلی خوشحالم. این قدم دیگری بود. تیم در حالت مطمئنی قرار دارد و فوتبال جذابی ارائه می کند."

رکورد 9 گل در مرحله گروهی: "به خاطر 9 گلی که به ثمر رسانده ام بسیار خوشحالم، اما تمام کاری که من کرده ام کمک به تیم بوده است. مثل همیشه می خواستم که گل بزنم اما بالاتر از همه به خاطر رکورد تیمی می خواستم در این موقعیت گلزنی کنم. من عقده رکورد شکنی ندارم و بیشتر به عناوین قهرمانی اهمیت می دهم."

وضعیت جسمانی بعد از مصدومیت: "باید هر از چند گاهی یک بار این اتفاق بیافتد. بعد از یک مدت تقریباً طولانی که دور بودم هنوز به حداکثر سطح عملکردم نرسیده ام. در بهترین حالت فیزیکی قرار ندارم اما به تیم کمک کردم و بسیار خوشحالم."

پنالتی: "یک اشتباه از طرف من بود که بی دقتی کردم. این بخشی از فوتبال است، اما بسیار جدی است."

زمین بازی: "این یک افتضاح بود؛ واقعاً بد بود، مثل یک مزرعه سیب زمینی. اما بازیکنان کیفیت لازم را داشتند که اجازه ندهند این زمین تأثیرگذار باشد."

تیم هایی که نباید روبرو شد: "همه تیم ها در این تورنمنت خوب هستند، من هیچ اولویتی ندارم."

آیا بهترین سال شماست؟ "احساس بسیار خوب مفید بودن برای تیم را دارم. احساس می کنم فوتبال من روان و روان تر می شود. می خواهم به لذت بردن از فوتبالم ادامه دهم."



تاريخ : چهار شنبه 20 آذر 1392 | 21:12 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

http://www.shiaupload.ir/images/31269017642731618109.jpg

رئال مادريد با ارائه يك بازي كامل ، در كپنهاگ نيز پيروز شد تا با كسب شانزده تا از هجده امتياز ممكن در مرحله گروهي ، مقتدرانه منتظر مشخص شدن حريف ، در مرحله يك هشتم باشد .

 

هيچ چيز نمي تواند جلوي رئال مادريد را بگيرد . چه سرماي هوا ، چه زميني كه بيشتر شبيه مزرعه كلم است تا چمن فوتبال . رئال با بازگشت ژابي و كريستيانو دوباره يك بازي شايسته ارائه داد .

 

ركورد براي رئال مفهومي ندارد . رئال آماده است تا هر ركوردي را جا به جا كند . رئال ركورد شكست ناپذيري كپنهاگ در مرحله گروهي چمپيونزليگ را شكست . سولباكن عملا حرفي براي گفتن نداشت و اگر تيرك دروازه و دروازه بانش ، ويلاند به كمكش نمي آمدند چه بسا كه بيش از اين ها دروازه تيمش گشوده مي شد .

 

رئال كمي طول كشيد تا به " مزرعه كلم " عادت كند . در حقيقت بالاخره اين مودريچ بود كه با يك حركت انفرادي خلاقانه ، طلسم را شكست و دروازه حريف را گشود . رئال در نيمه اول موقعيت هاي ديگري هم داشت ، از بيل گرفته تا كريستيانو و بنزما توپهايي بودند كه با بدشانسي به ثمر ننشستند . كپنهاگ هم با خطا بر روي ايكر يك گل زد كه داور به درستي آن را مردود اعلام كرد .

 

شروع نيمه دوم با گل همراه بود . روي حركت خوب په په و پروازش ،‌ كريستيانو صاحب توپ شد و رهاييش از كمند مصدوميت را با گل جشن گرفت .

 

از اين جا به بعد بود كه رئال توپ و ميدان را در اختيار گرفت  . رئال پاسكاري مي كرد و دانماركي ها فقط مي دويدند و هر از چند گاهي سعي مي كردند از ضعف خط دفاع رئال استفاده كنند و ضربه بزنند ، اما نتيجه اي در بر نداشت . رئال توپ و ميدان را در اختيار داشت .

 

دانماركي ها كه نمي خواستند تحقير شدنشان در خانه را ببينند ، به خشونت روي آوردند و همين باعث شد كه آنجلوتي بازيكنان تكنيكي خود مثل ايسكو و مودريچ را بيرون بكشد تا نكند بلايي سرشان بيايد .

 

اما همه چيز تحت اختيار رئال بود . از سانتر تكنيكي دي ماريا گرفته تا استارت مارسلو و موقعيتي كه براي بيل ساخت و زيباتر از همه ،‌ضربه تماشايي كريستيانو كه تيرك دروازه ويلاند را به لرزه در آورد . بالاخره خشونت كپنهاگ كار دستشان داد . دلاني روي كريستيانو پنالتي كرد اما ستاره پرتغالي پنالتي را خراب كرد تا  رئال نتواند ركورد 20 گل مرحله گروهي چمپيونزليگ كه توسط بارسا و يونايتد ثبت شده بود را بشكند .

 

به هر صورت شب خوبي بود . رئال روي دور است و ژابي همچنان آقايي مي كند ، بازيكني كه از دو هفته ديگر تبديل به بازيكن آزاد مي شود و مي تواند با هر باشگاهي كه بخواهد ، مذاكره كند  كريستيانو هر چند كه پنالتي را از دست داد و نتوانست دبل كند ، اما شب رضايت بخشي داشت و ايكر نيز 44مين كلين شيت خود در چمپيونزليگ را ثبت كرد . حالا فقط فن در سار بالاتر از اوست .

 



تاريخ : چهار شنبه 20 آذر 1392 | 21:10 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 

مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در فصل 13-2012 چهارشنبه شب با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد. میلان در یکی از حساس‌ترین دیدارها در سن سیرو میزبان آژاکس آمستردام هلند است و یک پیروزی یا تساوی می‌تواند متضمن صعود این تیم به دور بعدی باشد.
بارسا نیوز
 
بارسلونا از گروه H با 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و میلان و آژاکس به ترتیب 8 و 7 امتیازی هستند. میلان می تواند با پیروزی و یا حتی یک تساوی صعودش به دور یک هشتم را قطعی کند. 


تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1392 | 17:30 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

آس

http://img.kiosko.net/2013/12/10/es/as.200.jpg

كريستيانو ، كانديدا

پس از 18 روز برگشته است ،‌با يك گل ،‌ركورد گلهاي مرحله گروهي را مي شكند

با دو گل به جمع سه گلزن برتر تاريخ چمپيونزليگ ملحق مي شود

ريبري ،‌مسي و ستاره پرتغالي ، فيناليست هاي توپ طلا

 

ماركا

http://img.kiosko.net/2013/12/10/es/marca.200.jpg

آنجلوتي در مورد دو موضوع اورژانسي با آرامش صحبت كرد

ژابي :"‌خوشبين هستم ، فكر مي كنم كه تمديد مي كند "

دي ماريا :" درهاي دفترم به رويش باز است "

100 روز با گرت بيل

كريستيانو در يك زمين خراب بر مي گردد



تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1392 | 17:27 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 

http://www.footballdeluxe.com/wp-content/uploads/2013/08/Messi-Ronaldo-or-Ribery-who-will-be-the-best-UEFA-player-2012-2013-football.jpghttp://estaticos04.marca.com/imagenes/2013/10/31/en/football/international_football/1383249365_extras_noticia_foton_7_0.jpg

 

http://xezerxeber.com/NewsImage/ribery-messi-ronaldo12951_10152609786510942_1944840198_n.jpg

مسي پس از سال 2007 هر ساله به جمع سه نامزد نهايي راه يافته است. وي در سال 2007 بعد از کاکا و رونالدو در مکان سوم قرار گرفت؛ در سال 2008 پس از کريستيانو رونالدو دوم شد و براي اولين بار در سال 2009 توانست اين جايزه را کسب کند. مسي پس از آن در سال‌هاي 2010، 2011 و 2012 نيز توانست توپ طلا را به دست بياورد.

فيناليست شدن براي رونالدو هم مسئله جديدي نيست. وي در سال 2007 دوم شد و در سال 2008 توانست توپ طلا را به دست آورد. پس از آن مسي مانع از کسب اين جايزه توسط او شد. وي در سال‌هاي 2009، 2011 و 2012 در مکان دوم قرار گرفت اما در سال 2010 نتوانست به جمع نامزدهاي نهايي ملحق شود.

سه نامزد نهايي اين جايزه سال متفاوتي را پشت سر گذاشتند. ليونل مسي بين ژانويه و آوريل نتوانست بازي کند و سپس يک مصدوميت در ليگ قهرمانان اروپا باعث يک سري مشکلات براي وي شد که هنوز هم با آن دست و پنجه نرم مي‌کند. به هر حال وي در ليگ گذشته توانست 47 گل به ثمر برساند.

ريبري در بايرن مونيخ يک فرمانده است که سال گذشته تمام افتخارات از جمله قهرماني در بوندس ليگا و ليگ قهرمانان را به دست آورد.



تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1392 | 17:25 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

گزارش روز: توئیتربازی نیمار و رونالدو با رئیس جمهور برزیل قبل از مراسم قرعه کشی

در یکی از این پیغامهای رد و بدل شده، خانم دیلما به رونالدو گفت که استرس و نگرانی زیادی دارد که به برگزاری این قرعه کشی برمی گردد.

سایت گل- قبل از آغاز مراسم قرعه کشی رقابت های گروهی جام جهانی 2014 که روز جمعه در برزیل انجام شد، نیمار و رونالدو دو ستاره کنونی و اسبق سلسائو از طریق توئیتر، برای خانم دیلما روسف،رئیس جمهور برزیل توضیحاتی را ارائه کرده و به او یادآوری کردند که برزیلی ها نمی توانند درانتظار قرعه راحتی در مرحله گروهی باشند؛ چرا که دراین رقابتها، تیم وحریف راحت وجود ندارد.

ساعاتی قبل از آغاز مراسم، ستاره کنونی تیم ملی برزیل، برترین گلزن تاریخ رقابتهای جام جهانی و رئیس جمهور برزیل در توئیتر مشغول رد و بدل کردن پیغام هایی راجع به قرعه کشی و گروه بندی رقابتها که روز جمعه در مجموعه توریستی کاستا د سائویپه برگزار شد بودند.

خانم دیلما این بحث را با طرح کردن سوالی ازنیمار آغاز کرد. او از نیمار پرسید که ترجیح می دهد که برزیل با کدام تیمها روبرو شود:«از نظر تو کدام تیمها، ضعیف تر هستند؟ ترجیح میدهی با تیم های ضعیف روبرو شویم یانه؟ چون به نظر من بهتر این است که از همان ابتدابا بهترین ها بازی کنیم.»

پاسخ نیمار به خانم رئیس جمهور این بود:« در جام جهانی حریف ضعیف وجود ندارد. این طور نیست، رونالدو؟ » و اینجا بود که "پدیده" هم وارد این گفتگو شد تا نظرش را ابراز کند.

رونالدو نوشت:« نیمار درست می گوید! در بازیها در رویارویی با تیم های ساده تر، فشارها برای برد بیشتر نیز هست.»

در یکی از این پیغامهای رد و بدل شده، خانم دیلما به رونالدو گفت که استرس و نگرانی زیادی دارد که به برگزاری این قرعه کشی برمی گردد. او گفت که نگران این است که تیمش برای رسیدن به فینال ماراکانا باید چه مسیری را طی کند. روسل دراین راستا از رونالدو پرسید:« تو که در 4جام جهانی بازی کرده ای؛ قبل از برگزاری قرعه کشی جام های جهانی، نگرانی و استرس زیادی داشتی.نه؟فکر کنم که همه مردم دنیا به شدت کنجکاو هستند.خوب است بدانیم که اولین حریفانمان چه تیم هایی هستند.»

و دقایقی بعد خانم دیلما دوباره روی صحبتش را به سمت نیمار برگرداندو نوشت:« بازی کردن در حضور هواداران برزیلی تفاوتها رارقم می زند.اینطور نیست؟» و پاسخ مهاجم بارسا این بود:« بدون شک ، دیلما. فقط کافی است که حمایت هایی که در جام کنفدراسیون ها از آن بهره بردیم را ببینیم.واقعا تماشایی بود!.»

رونالدو هم با بهره گیری از سوال خانم دیلما پاسخ داد:« دیدن جام جهانی در کشوری که همه مردمش کمی مربی هستند و کمی بازیکن فوتبال، قطعا تماشایی خواهد بود.»

و صحبت پایانی را خانم دیلما گفت:« مطمئنم که بازیکنان متعهدی در داخل زمین و هواداران فوق العاده ای در خارج ا ز زمین درسرتاسرکشور خواهیم داشت.»



تاريخ : یک شنبه 17 آذر 1392 | 18:0 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

تحلیل کلارین آرژانتین ازتیم ملی ایران: سیندرلای گروه شانس کمی دارد

صداقت کلام سرمربی ایران به آنها کمک کرد تا به مهمترین رویداد فوتبالی دنیا برسند و حالا ایران سیندرلای گروه اف است.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - روزنامه کلارین چاپ آرژانتین در گزارشی به تحلیل تیم ملی ایران نامیده و این تیم را به نحوی تیم هلوی گروه اف،  خوانده.آنها ایران را سیندرلای گروه نامیده اند.

دراینجا می توانید متن این گزارش را مطالعه کنید:

کارلوس کئیروش پرتغالی سرمربی تیم ملی ایران ساعاتی قبل از انجام قرعه کشی گفت:« الان می دانم که 31 تیم منتظر هستند که ایران در گروهشان بیفتد. هدف ما این است که دست کم یکی از این تیمها از همگروه شدن با ما حسرت بخورد.» صداقت کلام سرمربی ایران به آنها کمک کرد تا به مهمترین رویداد فوتبالی دنیا برسند و حالا ایران سیندرلای گروه اف است.

آنها برای محقق کردن رویای چهارمین حضورشان در جام جهانی، مالدیو، اندونزی و بحرین را از پیش رو برداشتند و درمرحله نهایی با غلبه بر کره جنوبی، قطر ، ازبکستان و لبنان به جام جهانی رسیدند. امید اول تیم ایران رضا قوچان نژاد است که در استاندارد لیژ بلژیک بازی می کند. او در مرحله مقدماتی جام جهانی 8 گل برای ایران به ثمر رساندو در کورس کسب جایزه بهترین بازیکن آسیا درسال 2013 مغلوب ژنگ ژی چینی شد ( این آمار اشتباه لپی روزنامه آرژانتینی بوده و گویا آنها قوچان نژاد را با نکونام اشتباه گرفته اند) در تیم ملی ایران بازیکنان بزرگ دیگری از جمله کاپیتان جواد نکونام و مسعود شجاعی نیز دیده می شوند. از ستاره های دیگر این تیم می توان از آندرانیک تیموریان نام برد از لیگ انگلیس به باشگاه استقلال پیوسته و البته اشکان دژاگه بازیکن میانی ای که درحال حاضر در فولام انگلیس توپ می زند.

این تیم آسیایی در برزیل کار ساده ای نخواهد داشت. چرا که در سه حضور پیشینش در رقابتهای جام جهانی حتی نتوانسته بود از مرحله گروهی به دور بعد برسد. اولین حضور ایران در جام جهانی در سال 1978 و آرژانتین بود که آنها توانستند تنها به یک تساوی مقابل اسکاتلند (1-1) برسند. بیست سال بعد ودر جام جهانی 1998 فرانسه ایران بردی فراموش نشدنی مقابل آمریکا کسب کرد. پیروزی 1-2 توسط نسل طلایی فوتبال ایران که از حضور چهره هایی مثل علی دایی، کریم باقری و مهدی مهدوی کیا بهره می برد به دست آمد.در جام جهانی 2006 آلمان که آخرین حضور ایرانی ها در جام جهانی بود، بهترین نتیجه کسب شده توسط این تیم تساوی 1-1 مقابل آنگولا بود. بهترین نمایش بین المللی ایران در رقابتهای جهانی در المپیک 1976 مونترئال رقم خورد که این تیم به مرحله یک چهارم نهایی رسید و به دست شوروی حذف شد.

کئیروش از فوریه سال 2011 هدایت تیم ملی ایران را در دست گرفته.یکی از سرمربیان ایرانی در آن زمان گفت که کئیروش قصد دارد تا ایران را با سبک منچستریونایتد هدایت کند. این کار سختی بود ولی این گفته صحت داشت. ایران با حضور کئیروش مبدل به تیمی منسجم شد واز نظر تاکتیکی انضباط خاصی یافت. بازیکنان ایران قوی هستند و فیزیک بدنی خوبی دارند واز سرعتشان برای سورپرایز کردن حریفان در ضد حملات بهره می برند.



تاريخ : یک شنبه 17 آذر 1392 | 16:6 | نویسنده : |

عکس روز: نمایش پیراهن دوم تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2014

آرژانتین سرگروه گروه اف با تیم های بوسنی، ایران و نیجریه مصاف خواهد کرد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - شاگردان آلخاندرو سابه یا حالا می دانند که در جام جهانی 2014 برزیل باید مقابل چه تیم هایی به میدان بروند.

آرژانتین سرگروه گروه اف با تیم های بوسنی، ایران و نیجریه مصاف خواهد کرد.

بعد از مشخص شدن قرعه آرژانتین، نگرانی دیگری که وجود دارد در مورد تیم و کاروان آلبی سلسته و لباسی است که شاگردان سابه یا در جام جهانی برتر خواهند کرد. چند هفته پیش بود که از تصاویر پیراهن تیم ملی آرژانتین در جام جهانی پرده برداری شدو آلبی سلسته در دو دیدار دوستانه اش مقابل اکوادور و بوسنی و هرزگووین که در آمریکا برگزار شد بااین پیراهن به میدان رفت.

لازم به ذکر است که آنچه مورد پرده برداری قرار گرفت پیراهن اصلی تیم ملی آرژآنتین بودو حالا پیراهن دوم این تیم در جام جهانی 2014 نیز مشخص شده است. وب سایت «تودو سوبره کامیستاس» در خبر ویژه ای پیراهن دوم آلبی سلسته را نیز به نمایش گذاشته است. پیراهنی به رنگ آبی تیره که سه راه سفید روی شانه هایش قرار دارد و بخش هایی از آن نیز با رنگ آبی کمرنگ تری زینت داده شده است.


"این تصویر پیراهن دوم تیم ملی آرژآنتین در جام جهانی است"


"پیراهن اول آرژآنتین در این رقابتها چندهفته پیش معرفی شده بود"


تاريخ : یک شنبه 17 آذر 1392 | 16:4 | نویسنده : |

آلفیو باسیله: خداراشکر که پله قرعه ها را برنداشت؛ ایران درهمه بازیهایش می بازد

آلفیو باسیله از قرعه تیم ملی آرژانتین راضی بود و لبخندزنان باخبرنگاران به صحبت می پرداخت.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - آلفیو باسیله سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین و یکی از چهره های شاخص فوتبال این کشور همیشه صحبت هایی جنجالی را برزبان می آورد.

بعد از مشخص شدن قرعه تیم ملی آرژانتین و همگروهی این تیم با ایران، بوسنی و نیجریه، باسیله خوشحال وهیجان زده بود و چندین جمله جنجالی را برزبان آورد؛ اودر بخشی از صحبت هایش گفت:« آرژانتین رااز الان درمرحله یک چهارم پایانی ببینید.تاحالا هیچ وقت در قرعه کشی های جام جهانی به چنین قرعه آسان و قابل دسترسی برنخورده بودیم.»

او که در زمان انجام قرعه کشی در یک رویداد تبلیغاتی ترتیب داده شده توسط مک دونالدو حضور یافته بود، در زمان مشخص شدن هریک از حریفان آرژانتین، همراه با میهمانان و حضار دراین مراسم فریاد شادی سرمی داد. او در ادامه صحبت هایش گفت:« خدارا شکر که پله قرعه ها را برنداشت.» تا بدین ترتیب و باگفتن این جمله بار دیگر احساس نه چندان خوشایندش نسبت به پله را ابراز کند.

سرمربی سابق آلبی سلسته چند جمله جالب دیگری را هم برزبان آورد:« ما همیشه نیجریه را برده ایم. ایران در تمام بازیهایش بازنده خواهد بود. ما خیلی برتر از حریفانمان هستیم. خیلی خوب است که باید سفرهای کوتاه و کمی انجام دهیم. چون این خیلی حساس و کلیدی است که بازیکنان خسته نباشند. »

و بخش پایانی صحبت های باسیله هم درمورد مسی بود:« مسی همیشه دوست دارد بازی کند. من او را خوب می شناسم. ولی اگر او در جام جهانی نباشد، کارمان سخت و پیچیده خواهد شد. مسی بزرگترین برتری تیم ما در مقایسه با سایرتیم هاست.»



تاريخ : یک شنبه 17 آذر 1392 | 16:3 | نویسنده : |

پیکه:درجام جهانی هیچ چیزی آسان نیست؛ اینیستا: گروهمان مملو از هیجان است

ستاره های تیم ملی اسپانیا از قرار گرفتن تیمشان در گروه مرگ جام جهانی می گویند.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - بعد از قرعه کشی رقابت های گروهی جام جهانی 2014 و قرار گرفتن اسپانیا در گروهی که خیلی ها آن را گروه مرگ می دانند، تعدادی از ستاره های لاروخا دراین باره واکنش نشان دادند.
تیم ملی اسپانیا باید در اولین بازی اش در مرحله گروهی جام جهانی، بازی فینال جام جهانی 2010 یعنی مصاف با هلند راتکرار کند و استرالیا و شیلی دیگر حریفان این تیم خواهند بود.
آندرس اینیستا ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در صفحه رسمی اش در توئیتر دراین باره نوشت:« گروهی هیجان انگیز برای شروع جام جهانی! پیش به سوی بازیها.»
جرارد پیکه هم تیمی او در بارسا و تیم ملی اسپانیا هم از طریق صفحه اش در توئیتر به این نکته اشاره کرد که مسیر قهرمانی در جام جهانی هرگز مسیر ساده ای نیست:« هیچ کسی نمی گوید که آسان است... هلند، شیلی واسترالیا در گروه ما هستند!.»


تاريخ : یک شنبه 17 آذر 1392 | 16:1 | نویسنده : |

رینا: اسپانیا هنوز دراوج نیست ولی 7ماه دیگر زمان داریم؛ گروه برزیل ساده تر از گروه ماست

ولی کسانی که الان بیشتر نگران هستند، هلندی ها، شیلیایی ها و استرالیایی ها هستند. ما با انگیزه و هیجان زیادی برای رقابت کردن مقابل این تیمها قرار خواهیم گرفت.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - په په رینا دروازه بان ذخیره ماتادورها که در حال حاضر درتیم ناپولی فوتبالش را دنبال می کند نیز در صحبت هایی به آنالیز گروه تیمش پرداخته:« گروه بی گروه سخت و پیچیده ای است ولی قهرمان بودن ما، به معنای قربانی بودن هیچ تیمی نخواهد بود. ما در گروه سختی قرار گرفتیم ولی کسانی که الان بیشتر نگران هستند، هلندی ها، شیلیایی ها و استرالیایی ها هستند. ما با انگیزه و هیجان زیادی برای رقابت کردن مقابل این تیمها قرار خواهیم گرفت.»

او در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر تیم ملی اسپانیا به سطحی که در جام جهانی 2010 داشت، نرسیده و گفت:« زمان زیادی تا آغاز جام جهانی باقی است. الان در لحظات اوج و آرمانی مان نیستیم ولی هنوز 7 ماه دیگر زمان باقی است و درطول این مدت می توان خیلی چیزها را تغییر داد. همه چیز به خودمان بستگی دارد که چطور به جام جهانی خواهیم رفت. باید بدون درنظر داشتن حریفان تلاش کنیم ودرعین حال به سه تیم دیگر گروهمان احترام زیادی بگذاریم.»

رینا در مورداحتمال رویارویی اسپانیا با برزیل درمرحله یک هشتم پایانی جام جهانی گفت:« درابتدا باید برای صعود از گروهمان تلاش کنیم و اگر بتوانیم تیم اول گروه شویم که بهتر خواهد بود. چون گروه برزیل ساده تر از گروه ماست وازهمین رو آنها شانس بیشتری برای صدرنشینی درگروهشان دارند. اگر درنهایت در دور بعد به برزیل بخوریم تا پای جان می جنگیم؛ چون راهکار دیگری نخواهیم داشت.مسیر پیش رو مسیر زیبایی است و بدون ترس از هیچ کسی می گویم که جام جهانی همیشه سخت و پیچیده است. »

رینا با مروری برخاطرات جام جهانی 2010 گفت:« سخت ترین لحظه های ما در جام جهانی پیشین دردور گروهی رقم خورد. 70 دقیقه مقابل پاراگوئه و نیم ساعت اول مقابل شیلی اصلا راحت بازی نکردیم.تیم های آمریکای جنوبی تهاجمی بازی می کنند و از نظر تاکتیکی خیلی خوب کار می کنند. باید از تجربه مان بهره ببریم و به خوبی بازیهای اخیرمان مقابل شیلی را آنالیز کنیم تا اشتباهاتمان را بهتر درک کنیم.»



تاريخ : یک شنبه 17 آذر 1392 | 16:0 | نویسنده : |

بیلاردو: قرعه فوق العاده ای داریم؛ اطلاعات فوتبالی کئیروش زیاد است؛ ایران مشکلات زیادی دارد

در فوتبال من به هیچ چیزی اعتماد ندارم.این چیزی است که زندگی به من یاد داده ولی تیم ما در گروه خوبی افتاده و قرعه خوبی به ناممان درآمد و از این بابت راضی و خوشحالم.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - کارلوس بیلاردو مدیر تیم ملی آرژانتین روز جمعه در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 که در کاستا دو سائویپه برگزار شد حضور داشت و بعد از مشخص شدن قرعه تیمش و همگروهی با ایران، نیجریه و بوسنی رضایتش را از این قرعه و فاصله کم محل برگزاری سه بازی مرحله گروهی آلبی سلسته ابراز کرد.

بیلاردو با اشاره به مسافت کوتاهی که آرژانتین برای انجام سه بازی مرحله گروهی اش باید طی کند گفت:« سفر تو را می کشد.»

او در ادامه با سبک گفتاری جالب خودش به آنالیز سه حریف آلبی سلسته در مرحله گروهی جام جهانی پرداخت:« در فوتبال من به هیچ چیزی اعتماد ندارم.این چیزی است که زندگی به من یاد داده ولی تیم ما در گروه خوبی افتاده و قرعه خوبی به ناممان درآمد و از این بابت راضی و خوشحالم. ما نمی خواستیم که سفرهایی طولانی داشته باشیم و همین طور هم شد. این فوق العاده است. سفر تو را می کشد.»

دکتر بیانچی بعد از انجام قرعه کشی در گفتگو با برنامه پورو فوتبال در رادیو 9  نظراتش را دراین باره ابراز کرد:« بوسنیایی ها قدبلند هستند و خیلی خوب به توپ ضربه می زنند ولی آرژآنتین هم مهاجمان خوبی دارد. کارلوس کئیروش سرمربی ایران کارنامه مربیگری بزرگی دارد و اطلاعات فوتبالی اش زیاد است. ایران کشوری است که با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند. درمورد نیجریه هم باید بگویم که آنها در روز خوبشان می توانند خیلی خوب باشند ولی شایدآن روز بد از خواب بیدارشوند و بی انگیزه به میدان بیایند. آنها از سرما خوششان نمی آید .اینها چیزهایی است که باید آن را مدنظر داشت.»

اولین بازی آرژانتین در جام جهانی در روز 15 ژوئن مقابل بوسنی و هرزگووین خواهد بود که در ریودوژانیرو برگزار می شود واین تیم در روز21ژوئن در بلو اوریزونته مقابل ایران قرار می گیرد ودر روز 25 ژوئن آخرین بازی مرحله گروهی اش را در پورتو الگره مقابل نیجریه برگزار خواهد کرد.



تاريخ : یک شنبه 17 آذر 1392 | 15:57 | نویسنده : |

خداحافظی با ماندلا، مردی که جام جهانی را به آفریقا برد

نلسون ماندلا که نخستین رئیس جمهور سیاه پوست افریقای جنوبی و مردی کلیدی برای خاتمه دادن به رژیم نژادپرست آپارتاید بود، دیشب در گذشت.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - مردان زیادی هستند که به اندازه نلسون ماندلا تاریخ را تغییر داده باشند. یک جنگنده خستگی ناپذیر که با وجودی که 27 سال از عمرش را در زندان سپری کرد ولی در نهایت توانست رژیم نژادپرست آپارتاید را از پای در بیاورد.

رئیس جمهور سابق و کاریزماتیک آفریقای جنوبی دیشب در پی مشکل ریوی در سن 95 سالگی در خانه اش در گذشت. مردی که نه تنها در کشورش بلکه در سرتاسر دنیا قابل احترام است و مبدل به سمبل مبارزه با نژادپرستی ،صبوری، امید و پیروزی روحیه انسانی شده است.

او در بخشی از کتاب زندگی نامه اش نوشته:« وقتی از زندان خارج شدم، متوجه شدم که آنچه بیش از هرچیزی به آن علاقه دارم ، آزادی نیست، بلکه بازگشت به زندگی عادی است. رفتن به سرکار در دفتر کارم، خرید کردن و دیدار با دوستان.»

در سال 1995 آفریقای جنوبی میزبانی جام جهانی راگبی را عهده دار شد. در آن زمان دو دستگی میان سیاه پوستها و سفید پوستها در جامعه آن کشور آنقدر شدید بود که نیمی از جمعیه آفریقای جنوبی طرفدار تیم ملی راگبی این کشور بودند(سفیدپوستان) و نیمی دیگر طرفدار تیم حریف .. اما ماندلا به نحو زیرکانه ای این سیستم را تغییر داد وبااستفاده از راگبی برای آشتی کنان ملی درکشورش اقدام کرد. او فرانسوا پینار، کاپیتان تیم ملی راگبی کشورش را راضی کرد تا جلسات تمرینی ای را با حضور کودکان سیاه پوست از بدبخت ترین مناطق این کشور تشکیل دهد. باوجود انتقادات فراوان، ماندلا متوقف نشد و با وجود پیش بینی های منفی موجود، بعد از یکدست شدن ملت آفریقای جنوبی این تیم قهرمان جام جهانی راگبی شد و مردم این کشور متحدانه این قهرمانی را جشن گرفتند.

ماندلا کسی بود که با اقتداری که داشت میزبانی جام جهانی 2010 را برای آفریقای جنوبی گرفت و در شرایطی که قرار بود با جسم نحیفش در مراسم افتتاحیه این تورنمنت شرکت کند با خبری دردناک روبرو شد. در گذشت نوه او ساعاتی قبل از مراسم افتتاحیه باعث شد تا ماندلای بزرگ نتواند در این مراسم حضور یابد. آخرین باری که او در منظر عمومی ظاهر شد در مراسم اختتامیه جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و زمانی بود که جام جهانی به تیم ملی اسپانیا اهدا شد. شهرت همیشه ، حتی تا روزهای پایانی عمر پرافتخار ماندلا درکنارش بود وحالا نیز او با افتخار و بزرگی در روز قرعه کشی جام جهانی 2014 دنیا راترک کرد. مردی جنگجو که جام جهانی را به قاره آفریقا برد.



تاريخ : جمعه 15 آذر 1392 | 16:8 | نویسنده : |

این روزنامه در تازه ترین شماره خود عکس نیمار را در حالی منتشر کرده که در حال کشیدن سیگار است.
نیمار داسیلوا سانتوز جونیور،که 21 سال سن دارد،از سال 1999 میلادی فوتبال خود را در تیم جوانان پورتوگیزا سانتیستا آغاز کرد و پس از آن در سال 2003 به سانتوس پیوست.

او که 46 بازی برای تیم ملی بزرگسالان برزیل در کارنامه دارد،در آغاز فصل جاری لالیگا با قراردادی 5 ساله به بارسا پیوست.

قرارداد نیمار با بارسا،57 میلیون پوند تخمین زده شده است.
نتشار این تصاویر او را در کنار ماریو بالوتلی و جک ویلشر قرار می دهد که پیش تر عکس هایی از آنها در حال استعمال دخانیات در رسانه ها منتشر شده بود.



تاريخ : جمعه 15 آذر 1392 | 16:6 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |