پرز قصد دارد باشگاه رئال را بیش از پیش حرفه ای تر و بزرگ تر کند ...


    به گزارش Football Espana، طی روزهای گذشته باشگاه رئال مادرید به عنوان ارزشمندترین باشگاه ورزشی جهان انتخاب شد، اما حالا خبرهای جدید دیگری از این تیم به گوش می رسد.

    Marca گزارش داده است بعد از آن که چند ماه پیش پروژه به روز رسانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو قطعی شد، حالا فلورنتینو پرز در این فکر است تا یک مجموعه تفریحی-ورزشی در مجموعه والدبیباس احداث کند. رسانه ها گزارش داده اند که روز پنج شنبه پرز به همراه جمعی از مدیران یک کمپانی آمریکایی به والدبیباس رفته است تا صحبت های نهایی برای این پروژه را با آن ها انجام دهد. هنوز هیچ نامی از این کمپانی اعلام نشده است اما به طور قطع آن ها مسئولیت ساخت این مجموعه را بر عهده خواهند داشت. این مجموعه به غیر از یک پارک تفریحی بزرگ، شامل مجموعه اسب سواری، محدوده تماشای تمرین و ارتباط برقرار کردن با بازیکنان و ... می باشد.

    فلورنتینو پرز در این باره به نشریات چنین گفته است: "یک مجموعه ورزشی باید شرایطی داشته باشد که کودکان و بزرگسالان از هر نقطه دنیا که عاشق این ورزش هستند، از آن لذت ببرند."

 



تاريخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393 | 18:43 | نویسنده : |


کریستیانو انسانی بزرگ و فوتبالیست بی نظیری است ...


    ستاره ولزی کهکشانی ها در صحبت هایی به تمجید از کریستیانو رونالدو و لوکا مودریچ پرداخته است.

    به گزارش Football Espana، گرث بیل که تابستان گذشته پس از کش و قوس فراوان به مادرید آمد، عملکرد خیلی خوبی در اولین فصل خود داشته است و حضور کریستیانو رونالدو در کنارش را از دلایل این موفقیت می داند. او در این باره به BT گفت: "از اولین قدم که وارد رئال مادرید شدم، او برخورد شگفت انگیزی با من داشت. کریستیانو همیشه نصیحت هایی به من چه در زمین و چه خارج از زمین می کند و بارها با من درباره زندگی در اسپانیا و چیزهایی از این نوع صحبت کرده است. او انسانی بی نظیر است و همیشه بهترین ها را برای تیمش می خواهد. مردم چیزهای زیادی درباره او می نویسند ولی هیچکدام به درستی و از نزدیک او را نمی شناسند. نزدیکان او می دانند که او یک انسان و فوتبالیست بزرگ و بی نظیری است."

    شماره 11 کهکشانی ها در ادامه درباره حضور لوکا مودریچ در این تیم و کمک کردنش به هماهنگی هر چه سریعترش در اسپانیا گفت: "ما پنج سال با هم در تاتنهام بودیم و بدون شک حضور او در این جا به من کمک زیادی کرده و یک امتیاز مثبت برای من به شمار می رود. من قبل از آمدنم به وضوح با او صحبت کردم. من هنگامی که به این جا آمدم هیچ کس را جز لوکا نمی شناختم و این شرایط سال قبل برای لوکا سخت تر بود چون او با هیچ کس آشنا نبود. همین موضوع باعث شد تا من خیلی سریع با همه هماهنگ شوم. همین حضور او وقتی می خواستم وارد یک تمرین گروهی بشوم و می دانستم یکی من را می شناسد خیلی مهم بود، چون این کار را به تنهایی انجام دادن سخت است و من برای همین از او سپاسگزارم."

 



تاريخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393 | 18:41 | نویسنده : |

ویدیو؛ اشک های ژاوی در پایان مراسم خداحافظی پویول ...


دانلود - لینک مستقیم


 



تاريخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393 | 18:38 | نویسنده : |


آربلوا در توئیتر به ملاقات های اخیر یوفا از کمپ تمرینی رئال مادرید واکنش نشان داد ...


    آلوارو آربلوا، مدافع تیم رئال مادرید امروز نسبت به ملاقات های اخیر یوفا از کمپ تمرینی والدبباس، در توئیتر خود واکنش نشان داد و آنها را به سخره گرفت. "در طول 20 روز اخیر نمایندگان یوفا برای چهارمین بار به والدبباس سر زدند. نمی دانیم آیا باید سوئیت و راننده برای اقامت در اختیارشان قرار دهیم یا نه!"

 



تاريخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393 | 18:37 | نویسنده : |


در صورت شکست رئال مقابل اتلتیکو، میلان منتظر بازگشت آنچلوتی خواهد بود ...


    بنا به گزارش La Stampa، Il Corriere della Sera و Il Corriere Dello Sport میلان به دنبال جایگزینی برای سیدورف است و سیلویو برلوسکونی می خواهد سرمربی رئال مادرید را به سن سیرو بازگرداند. La Stampa می گوید که در صورت شکست رئال مادرید مقابل اتلتیکو در فینال چمپیونزلیگ، احتمال بازگشت سرمربی ایتالیایی به میلان افزایش خواهد یافت. "میلان قبل از اینکه حرکتی انجام دهد، تنها منتظر نتیجه فینال چمپیونزلیگ است."

    مطبوعات ایتالیایی می گویند که مانع اصلی بر سر راه اخراج سیدورف، پرداخت مبلغ 5 میلیون یورو غرامت به اوست. علاوه بر این، پرداخت مبلغی برای جدا کردن آنچلوتی از رئال مادرید نیز کار آسانی نخواهد بود و از این رو اینزاگی گزینه مناسب تری به نظر می رسد، اما برلوسکونی به مربی رئال مادرید علاقه دارد.

    روز گذشته گنارو گتوسو، هافبک سابق تیم میلان در گفتگو با رادیو Sportiva اظهار داشت: "امیدوارم آنچلوتی برگردد."

    همچنین دیگر بازیکن سابق میلان، کریستین بروکی نیز در این رابطه گفت: "بازگشت آنچلوتی عالی خواهد بود."

 



تاريخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393 | 18:35 | نویسنده : |


پرتغال بیش از حد به رونالدو وابسته است ...


    سرمربی تیم ملی‌ آلمان از ستاره باشگاه رئال مادرید تمجید می‌‌کند اما می‌‌گوید که تیم ملی‌ پرتغال بیش از اندازه به وی وابسته است. رونالدو هر چهار گل تیم ملی‌ پرتغال را در مجموعه دو بازی رفت و برگشت برابر سوئد در مرحله پلی آف جام جهانی‌ به ثمر رساند.

    به گزارش بخش بین الملل سایت گل، یواخیم لوو سرمربی ژرمن‌ها که برای 15مین بار متوالی‌ به جام جهانی‌ می‌‌رسد به تمجید از رونالدو می‌‌پردازد اما می‌‌گوید که پرتغال بازیکنان زیاد دیگری را برای روبرویی با تیم‌های مرحله گروهی در جام جهانی‌ دارد. لوو می‌‌گوید: "رونالدو کاملاً مستحق توپ طلا بود. به نظر می‌‌رسد که در هر بازی دو یا سه‌ گل به ثمر برساند حتی زمانی‌ که در پرتغال بازی می‌‌کند. در بازی پلی آف به تنهایی‌ همه چیز را مشخص کرد. با این حال پرتغال بازیکنان خوب زیادی دارد اما بیش از حد به رونالدو وابسته است."

    رونالدو در این چند ماه اخیر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌‌کرده است و هنوز برای فینال لیسبون کاملاً آماده نیست. به نظر می‌‌رسد رونالدو در بازی با اسپانیول هم استراحت کند. لوو در بازی برابر لهستان تنها از بازیکنان جوان آلمان استفاده کرد.



تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 | 22:28 | نویسنده : |


همیشه رؤیای قهرمانی در چمپیونزلیگ به همراه رئال مادرید را داشتم ...


    این اولین فینال چمپیونزلیگ شما به همراه رئال مادرید خواهد بود و باید در لیسبون مقابل اتلتیکو قرار بگیرید. چه احساسی در این رابطه دارید؟ "بازی بسیار ویژه ای خواهد بود که در کشور خودم برگزار خواهد شد، بسیار خوشحال و هیجان زده ام. می دانیم که بازی بسیار سختی خواهد بود چرا که اتلتیکو فصل بسیار تحسین برانگیزی داشته است. آنها تیم خیلی خوبی هستند و مربی فوق العاده ای دارند. اما ما برای پیروزی و ارائه بهترین عملکرد خود، تلاش خواهیم کرد. تیم در فرم خوبی است و اعتماد به نفس دارد."

    آیا به یاد می آورید که وقتی بچه بودید، عادت داشتید بالا بردن جام توسط دیگران را تماشا کنید؟ "وقتی بچه بودم به یاد دارم که فینال های بزرگ را تماشا می کردم و می دیدیم که بازیکنان جام قهرمانی را بالای سر می برند. 'لا دسیما' لحظه ای است که تمام مادریدیستاها در موردش رؤیا پردازی می کنند. همه ما بسیار هیجان زده هستیم و باید پیروز شویم."

    نسبت به زمانی که به همراه منچستر یونایتد قهرمان چمپیونزلیگ شدید، چه تغییراتی کرده اید؟ "قطعاً بهتر شده ام. من به همراه منچستر یونایتد فاتح چمپیونزلیگ شده ام و حالا پنجمین فصل حضور من در رئال مادرید است. من همیشه رؤیای قهرمانی در چمپیونزلیگ به همراه رئال مادرید را داشتم."

    12 سال از آخرین قهرمانی رئال مادرید در اروپا می گذرد، فتح دسیما برای باشگاه و شما چه معنایی دارد؟ "این عنوانی است که ما سال ها برای به دست آوردنش تلاش کرده ایم. به همین خاطر، از روز اولی که ما بازیکنان وارد باشگاه می شویم فشار مثبتی برای کسب عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ احساس می کنیم. امسال می دانیم که تنها یک گام کوچک تا رسیدن به این عنوان فاصله داریم. فشار بخشی از فوتبال و بازی کردن برای رئال مادرید است. ما عادت کرده ایم که همیشه باید پیروز شویم، اما این خوب است. من این فشار را دوست دارم چون مرا به بازیکن بهتری تبدیل می کند. این نوع ویژه ای از آدرنالین است که احساس می کنیم."

    برای برداشتن آخرین گام در مسیر قهرمانی، باید اتلتیکو مادریدی را شکست دهید که به خوبی می شناسید. چگونه می توان در مقابل اتلتیکو پیروز شد؟ "باید همانند بازی های قبلی مقابل آنها قرار بگیریم. ما در انجام این کار موفق بوده ایم و تیم های بزرگی را شکست داده ایم. چالش سختی خواهد بود. اتلتیکو تیم بسیار فشرده ای است و از لحاظ ذهنی بسیار قوی است. همیشه پیش بینی اینکه در فینال چه کسی برنده خواهد شد سخت است. این بازی کاملاً متفاوت خواهد بود و فکر می کنم جزئیات کوچک سرنوشت ساز خواهند بود."

    این فصل از رقابت های چمپیونزلیگ را چگونه ارزیابی می کنید؟ "فکر می کنم در زمینه کار تیمی رئال مادرید کیفیت بالای خود به عنوان تیمی که شایسته قهرمانی است، را نشان داده است. در سطح شخصی، برای من همه چیز خوب پیش رفت. من آقای گل رقابت ها هستم و از این بابت بسیار خوشحالم. در ابتدای چمپیونزلیگ این هدف من نبود، اما همه چیز برای من خوب پیش رفت. هم تیمی هایم خیلی به من کمک کردند و من دوباره سعی خواهم کرد تا در فینال هم گلزنی کنم."

    امسال رکورد گلزنی دی استفانو در رقابت های اروپایی را پشت سر گذاشتید، آیا این هم معنای خاصی برای شما دارد؟ "فکر می کنم حالا بخشی از تاریخ باشگاه هستم، نه فقط به خاطر گل هایی که زده ام. بدیهی است که شکستن رکورد دی استفانو افتخار بزرگی است. من به عنوان یک انسان همواره او را تحسین می کنم. من هیچوقت شانس تماشای بازی او را نداشته ام، اما تعدادی از ویدئو های مربوط به او را دیده ام. شکر خدا، همه چیز برای من خوب پیش رفته است و از اینکه بخشی از تاریخ باشگاه رئال مادرید هستم، خوشحالم. تلاش خواهم کرد تا جایی که ممکن است به همراه این تیم به عناوین قهرمانی برسم، چرا که اینجا باشگاه مورد علاقه من است."

رابطه شما با بنزما و بیل در خط حمله تیم را چگونه می بینید؟ "خیلی خوب؛ فکر می کنم ما ارتباط کاملی با هم داریم. هم کریم و هم گرث بازیکنان فوق العاده ای هستند. از بازی کردن در کنار آنها احساس راحتی می کنم؛ همه چیز خوب پیش می رود و این برای تیم هم خوب است."

    به نظر می رسد گرث بیل از لحاظ بازی خیلی به شما شباهت دارد... "گرث بازیکن فوق العاده ای است و خیلی خوب با تیم هماهنگ شده است. او چند بازی بسیار عالی در چمپیونزلیگ، لیگ و جام حذفی داشته است. او در مقابل بارسلونا یک گل فوق العاده به ثمر رساند و کیفیت اش را نشان داده است. هر دوی ما انگلیسی صحبت می کنیم و طبیعتاً به هم نزدیک تر می شویم. من قبلاً هم به عنوان یک بازیکن از او خوشم می آمد و حالا که او را از نزدیک شناخته ام حتی بیشتر دوستش دارم. ما خیلی صحبت می کنیم و هر کاری بتوانم برای کمک به او انجام می دهم."

    خصوصیت اصلی این تیم رئال مادرید چیست؟ "ما تیم سریعی هستیم که دوست دارد گل های زیادی به ثمر برساند. از برخی نقطه نظر ها، بازی تیم ما تماشایی است. مردم دوست دارند برای تماشای ما به ورزشگاه بیایند چرا که بازی های ما کیفیت بالایی دارد و آنها فوتبال جذابی را می بینند. مادرید تیمی است که گلزنی را دوست دارد و می خواهد در داخل زمین بدرخشد و هواداران را سرگرم کند. این همه چیز دارد."

    در مورد لیسبون چه می توانید بگویید؟ شهری که سال های زیادی از دوران نوجوانی خود را در آن سپری کرده اند... "فینال در ورزشگاه دا لوژ برگزار خواهد شد که برای تمام پرتغالی ها و من یک جای افسانه ای است. فینال در کشور من برگزار خواهد شد و من از این بابت بسیار خوشحالم. می دانم که همه حامی رئال مادرید نخواهند بود، اما مشکلی نیست. من سعی می کنم تا حداکثر لذت را داشته باشم چرا که شما هر روز به فینال چمپیونزلیگ نمی رسید."

    آنچلوتی؟ "از همان ابتدای کار تجربه خیلی خوبی با او داشته ام، او انسان فوق العاده ای است. او یک انسان منحصر به فرد است. به عنوان مربی، چیزی برای گفتن وجود ندارد، چرا که او قبلاً همه چیز را فتح کرده است. آنچه که بیشتر در مورد او مشهود است، تواضع و فروتنی او به عنوان یک دوست و یک انسان است. این برای تمام کسانی که با او کار می کنند، یکسان است."

 



تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 | 22:25 | نویسنده : |


رئال با تمام ستارگانش به تهران می آید ...


    یک سایت معتبر خبری اسپانیایی از سفر قریب الوقوع مدیرعامل باشگاه رئال مادرید به تهران به منظور توافق نهایی برای مسابقه تیم های پرسپولیس و رئال مادرید خبر داد.

    به گزارش پرسپولیس نیوز؛ وبسایت الکونفیدنشال در گزارشی جالب از جزییات سفر احتمالی رئال مادرید به ایران برای بازی با پرسپولیس خبر داده است.

    این منبع گزارش داد که پرز از سفر به ایران، قصد سودآوری برای کمپانی عمرانی خود یعنی ACS را دارد  و می خواهد که قراردادهایی به منظور ساخت و ساز در ایران را در اختیار بگیرد، که مجموع ارزش آنها به ۲ میلیارد یورو می رسد.

    گزارش این وبسایت به قلم آگوستین مارکو و با ترجمه پرسپولیس نیوز به این شرح است: «فلورنتینو پرز در مصاحبه اخیرش گفت : "در جایگاه ویژه برنابئو معامله انجام نمی شود ، ارزشها ساطع می شوند." مدیر رئال مادرید بدین ترتیب به کسانی پاسخ داد که مدعی بودند او از فوتبال برای رسیدن به اهدافش در کمپانی شخصی خودش ، ACS استفاده می کند . حالا با سفر احتمالی رئال به ایران می شود گفت که این شائبه  به هیچ وجه غلط نبوده است. کشوری که از نظر فوتبالی بسیار غنی است اما پرز می تواند که با این سفر قراردادهای میلیاردی را در زمینه ساخت و ساز به ثبت رساند. اطرافیان فلورنتینو پرز تائید کرده اند که رئال در این تابستان در فکر سفر به تهران است تا با پرسپولیس ، پر طرفدار ترین باشگاه این کشور که سال گذشته در رده دوم جدول قرار گرفت ، مسابقه بدهند. نمایندگان باشگاه پرسپولیس می گویند :" نمایندگان ما در اسپانیا با سران رئال جلساتی داشته اند و به توافقات اولیه رسیده اند ."

    پرز می داند که ایران پتانسیل فوتبالی بالایی دارد و به همین خاطر این کشور به جام جهانی برزیل صعود کرده است . مربیشان کارلوس کی روش است ، اولین مربی که پرز از دل بوسکه انتخاب کرد . این کشور اسلامی در جام جهانی های آرژآنتین ۷۸ ، فرانسه ۹۸ و آلمان ۲۰۰۸ نیز حضور داشته که یک برد ، دو تساوی و شش شکست در کارنامه اش ثبت کرده است .

    هنوز مشخص نیست که این بازی چه زمانی در استادیوم آزادی برگزار می شود چرا که رئال با توجه به جام جهانی با مشکل فشردگی برنامه در بازیهای دوستانه تابستانی مواجه است . پرزر می خواهد که با بیشتر ستارگان رئال مادرید به ایران برود اما بستگی دارد که چه زمانی ستارگان از تعطیلات برگردند و به خلیج فارس سفر کنند. رئال در حال حاضر برنامه سفر به لس آنجلس را برای اردو در ایالات متحده ریخته است . رئال همچنین باید دو بازی سوپرکاپ اسپانیا و شاید یک بازی سوپرکاپ اروپا را هم داشته باشد .

    سران رئال سفر به تهران را کاملا فوتبالی قلمداد می کنند در حقیقت اطرافیان پرز می گویند که هدف از این سفر ، آشنایی با دکتر حسن روحانی ، رئیس جمهور میانه روی ایران است که در تابستان گذشته جایگزین محمود احمدی نژاد شد . رئیس جمهور جدید ایران قول توقف غنی سازی هسته ای را در راستای صلح با غرب داده است که بدین ترتیب کاخ سفید نیز تعهد داده که بودجه پروژه مدرن سازی تجهیزات این کشور و ساخت و ساز ها را تامین می کند .

    الکونفیدنشال گزارش داده است که این جاست که پای کمپانی فلورنتینو پرز یعنی ACS به میان می آید . در حقیقت این کمپانی به احتمال زیاد در ساخت جاده ها ، فرودگاه ها ، بندر ها و بیمارستان ها با بودجه ای بالغ بر دو میلیارد یورو که از سوی کاخ سفید تامین می شود ، نقش آفرینی خواهد کرد. باقی کمپانی های ساخت و ساز اسپانیای مثل FCC ، Ferrovial ، Sacyr و OHL نیز برای حضور در این معاملات بزرگ ابراز آمادگی کرده اند.»

 



تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 | 22:18 | نویسنده : |


می خواستم مثل پدرم آتش نشان شوم ...


    مارسلو طی مصاحبه ای که با مجله Panenka داشت، در مورد برخی مسائل به گفتگو پرداخت: "وقتی 15 ساله بودم، می خواستم فوتبال را کنار بگذارم. می خواستم با دوستانم به بیرون بروم؛ من زندگی را به عنوان یک نوجوان کشف می کردم. خوشبختانه پدر بزرگم مرا متوقف کرد. او به من گفت که کنترل توپ شگفت انگیزی دارم، اما من حرفش را باور نداشتم. به عنوان یک بچه آرزویم این بود که مانند پدرم یک آتش نشان شوم. او هنوز برای من یک قهرمان است."

    این مدافع اذعان می کند که برای باور توانایی های خود به زحمت افتاده است: "برای من تشخیص و شناخت استعداد هایم سخت بود. از اینکه در کانون توجهات باشم احساس خجالت زدگی می کردم: ترجیح می دادم که به جای من، هم تیمی ام گلزنی کند."

 



تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 | 12:27 | نویسنده : |


از حضور در فینال چمپیونزلیگ احساس غرور می کنیم ...


    بیل، ایسکو، مارسلو، کارواخال و مودریچ در یک آگهی تجاری برای یک کمپانی لوازم آرایش معروف شرکت کردند.

    وقتی از کارواخال در مورد قرار گرفتن در لیست اولیه تیم ملی اسپانیا برای حضور در جام جهانی پرسیده شد، وی گفت: "ما فعلاً روی بازی شنبه شب و فینال چمپیونزلیگ تمرکز کرده ایم. سعی می کنم بیشترین استفاده را از دقایقی که به میدان می روم، بکنم. من بسیار خوشحالم و از فرصت استفاده خواهم کرد تا برای قرار گرفتن در لیست نهایی، مربی را تحت فشار بگذارم."

    ایسکو از اینکه در فینال چمپیونزلیگ حضور خواهد داشت احساس غرور می کند: "چمپیونزلیگ مهمترین تورنمنت فوتبال باشگاهی در سطح جهان است. از اینکه به همراه رئال مادرید فرصت حضور در این رقابت ها را به دست آوردم، احساس غرور می کنم و برای کسب قهرمانی خواهیم جنگید."

    بیل نیز تأکید کرد که رسیدن به فینال برای بازیکنان و هواداران تحقق یک رؤیا بوده است، اما اظهار داشت که "بازی سختی خواهد بود."

    مارسلو هم در مورد فشار عظیمی که روی تیم قرار دارد صحبت کرد و اینکه "بازی کردن در فینال مسئولیت های خاص خود را دارد." او همچنین اطمینان داد: "ما آرام هستیم و با خونسردی برای قهرمانی خواهیم رفت."

 

 



تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 | 12:25 | نویسنده : |


به شایعات در مورد آینده توجه نمی کنم ...


    لوئیس سوارز در جریان مصاحبه ای که در شهر بارسلونا انجام داد، در مورد لالیگا، جام جهانی پیش رو و شایعاتی که در مورد انتقال او به رئال مادرید یا بارسلونا خبر می دهند، صحبت کرد. او مدعی شد: "به این داستان ها توجه نمی کنم؛ من با لیورپول قرارداد دارم. وقتی در روزنامه خواندم که رئال مادرید مرا می خواهد، صفحه را عوض کردم: چون تنها گمانه زنی بود. من روی جام جهانی تمرکز کرده ام و به شایعات توجهی نمی کنم."

    از او در مورد اینکه آیا دوست دارد در کنار مسی و نیمار بازی کند، پرسیده شد اما مهاجم اروگوئه ای دوباره تأکید کرد که تمام این صحبت ها فقط گمانه زنی است. او در مورد بارسلونا گفت: "با بازیکنانی که آنها دارند، نمی توانید بگویید که دوران تیکی تاکا به پایان رسیده است."

    در پایان لوئیس سوارز راجع به شانس خود برای برنده شدن کفش طلا صحبت کرد و گفت: "باعث افتخار من است که با بازیکنانی نظیر کریستیانو، مسی و دیگو کوستا رقابت می کنم. آنچه که اتفاق می افتد، این است که شما برای گلزنی به شدت زحمت می کشید، اما سپس خسته می شوید، چرا که آنها به راحتی گل می زنند... در ابتدای فصل بردن کفش طلا هدف من نبود اما بعد از آن گلزنی های بیشتر من آغاز شد، بنابراین اکنون وقتی رئال مادرید بازی می کند، می گویم: امیدوارم کریستیانو گل های بیشتری به ثمر نرساند."

 



تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 | 12:23 | نویسنده : |

عکسی از دوران کودکی ایکر کاسیاس کاپیتان اسطوره ای باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا را مشاهده می نمایید.



تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 | 12:22 | نویسنده : |

 


حضور کریستیانو رونالدو و پسرش در مسابقات تنیس اوپن مادرید ...


    کریستیانو رونالدو در چند روز گذشته به همراه پسرش، کریستیانو رونالدو جونیور، در مسابقات تنیس اوپن مادرید در اسپانیا حضور پیدا کرد و شاهد برد رافائل نادال در یکی از بازی هایش هم بود. از تصاویر مشخص است که پدر و پسر از این رخداد لذت برده اند. حال باید ببینیم که کریس کوچک هم راه پدر را در پیش خواهد گرفت یا خیر.



تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 | 12:20 | نویسنده : |

نابع خبری شبکه اسکای اسپورت که از معتبرترین رسانه های دنیا در زمینه نقل و انتقالات است، لحظاتی پیش از توافق نهایی دو باشگاه چلسی و اتلتیکومادرید برای انتقال دیگو کاستا به لندن خبر دادند

.  تیم فوتبال چلسی که در تمام فصل از عدم حضور یک مهاجم تمام کننده رنج می برد، حالا سرانجام موفق شده  توافق باشگاه بازیکن مدنظر ژوزه مورینیو را جلب کند. ارزش این قرارداد 32 میلیون پوند خواهد بود.



تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | 13:52 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |


آربلوا برای تیم ملی‌ اسپانیا آرزوی موفقیت کرد ...


    به گزارش مارکا، آلوارو آربلوا یکی‌ از مهمترین بازیکنانی بود که در لیست ۳۰ نفره ویسنته دل بوسکه برای جام جهانی‌ قرار نداشت اما این بازیکن به جای انتقاد از این لیست برای هم تیمی‌های سابق‌اش در تیم ملی‌ آرزوی موفقیت کرد. آربلوا در توئیتر خود نوشت: "ممنون بابت تمام پیام‌های حمایتی که از من داشتید و من آنچنان به تیم نزدیک هستم که برای آنها بهترین‌ها را در جام جهانی‌ آرزوی کنم. دوستان خوبم بروید و یک مدال قهرمانی دیگر را به گردن خود بیاندازید."



تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | 11:27 | نویسنده : |


چهار باشگاه بزرگ آماده ارائه 40 میلیون یورو برای دی ماریا ...


    در ابتدای این فصل، به شدت احتمال جدایی آنخل دی ماریا از رئال مادرید وجود داشت، اما بعد از نمایش های درخشان این هافبک و جلب اعتماد کارلو آنچلوتی، بازیکن آرژانتینی به یکی از اعضای کلیدی ترکیب آنچلوتی تبدیل شد.

    با این حال، Marca مدعی شده است که چند باشگاه بزرگ اروپایی علاقه مند به جذب این بازیکن 26 ساله شده اند. بنا به گزارش این روزنامه، باشگاه های پاریسن ژرمن، موناکو، منچستر سیتی و آرسنال همگی برای ارائه پیشنهادی 40 میلیون یورویی خود را آماده کرده اند.

    هنوز معلوم نیست که آیا مسئولان رئال مادرید قصد بررسی پیشنهادات را دارند یا نه، اما با وجود شایعاتی که از علاقه رئال مادرید به لوئیس سوارز خبر می دهد، ممکن است به چنین مبلغی نیاز داشته باشند.

 


تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | 11:23 | نویسنده : |


ستاره پرتغالی می داند که لوئیس سوارز دیگر نمی تواند از او پیشی بگیرد ...


    ستاره پرتغالی می داند که لوئیس سوارز دیگر نمی تواند از او پیشی بگیرد، چرا که اکنون هر دو 31 گل به ثمر رسانده اند، و مهاجم لیورپول هفته گذشته فصل خود را به پایان رساند، اما کریستیانو می خواهد به تنهایی این عنوان را از آن خود کند. تنها تهدید کننده برای او لیونل مسی است، اما او هم با 3 اختلاف، 28 گل به ثمر رسانده است. بعد از مصدومیتی که در دیدار مقابل وایادولید گریبان گیر او شد، اکنون وضعیت او در حال بهبودی است و مهاجم رئال مادرید برنامه دارد تا در مقابل شاگردان خاویر آگیره، کفش طلا را از آن خود کند.

    اگر کریستیانو موفق به گلزنی نشود و لیونل مسی در مقابل اتلتیکو مادرید هت تریک کند، کفش طلا به سه بازیکن اهدا خواهد شد، اتفاقی که قبلاً هرگز رخ نداده است. از زمانی که کفش طلا در سال 68-1967 بنیان گذاری شد، تنها دو بار دو بازیکن به طور مشترک برنده آن شدند. سال 1990 این جایزه به هوگو سانچز و استویچکوف (38 گل) رسید و در سال 2005، فورلان و تیری هانری (25 گل) برنده آن شدند.

    اگر رونالدو برنده شود، سومین کفش طلای خود را کسب خواهد کرد. او اولین کفش طلای خود را در سال 08-2007 به همراه منچستر یونایتد و با 31 گل به دست آورد، و دومین عنوان خود را به همراه رئال مادرید در فصل 11-2010 که بهترین رکورد او در لیگ با 40 گل زده بود، کسب کرد.

 



تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | 11:19 | نویسنده : |


می خواهم در رئال مادرید تاریخ ساز شوم ...


در اینجا مصاحبه وی با سایت یوفا را می خوانید:

    آیا از پیروزی فوق العاده مقابل بایرن به خود افتخار می کنید؟ "من به شدت احساس غرور می کنم. قرعه آسانی در مقابل قهرمان اروپا نبود، اما ما در هر دو مسابقه درخشان ظاهر شدیم. شاید در بازی رفت کمی با ترس بازی کردیم، اما در بازی برگشت شگفت انگیر عمل کردیم. ما خیلی خوب دفاع کردیم و مهاجمان ما هر زمان که صاحب توپ شدند، مشکلاتی برای آنها به وجود آوردند. تیم عملکرد فوق العاده ای به نمایش گذاشت."

    اتلتیکو در فینال منتظر شماست. بازیکنان شما به خوبی آنها را می شناسند. بازی را چطور می بینید؟ "این بازی نسبت به لیگ و جام حذفی بسیار متفاوت خواهد بود. این یک فینال کاملاً باز خواهد بود. هر دو تیم می خواهند کیفیت های خود را نشان دهند. فکر نمی کنم اتلتیکو برای خراب کردن بازی ما وارد میدان شود، و ما هم این کار را نخواهیم کرد. ما برای نشان دادن فوتبال خود تلاش خواهیم کرد، درست مثل اتلتلیکو که فصل شگفت انگیزی را سپری کرده اند. آنها همه را عقب رانده اند. هر دو تیم به خصوصیات هم آگاه اند، بنابراین بازی هیجان انگیزی خواهد بود."

    چگونه تیم را آماده فینال خواهید کرد؟ "از نقطه نظر تاکتیکی، این بازی متفاوت خواهد بود. اگر توپ را حفظ کنیم می توانیم بازی را هم کنترل کنیم. هدف ما این است که مؤثر و سریع عمل کنیم و این به ما اجازه می دهد تا از نقطه قوت خود، که مهاجمان مان است استفاده کنیم. ما به دنبال تعادلی هستیم که مانع از ضدحملات حریف شود. می خواهیم آن را کنترل کنیم. آنها بازیکنان بسیار خطرناکی در خط حمله دارند. فضای زیادی در بازی وجود نخواهد داشت، پس باید توپ را به سرعت به گردش در آوریم."

    نقاط قوت اتلتیکو چیست؟ "فکر می کنم مهمترین ویژگی آنها این است که سازماندهی خوبی دارند. آنها واقعاً به سختی با هم کار می کنند. آنها از دقایق نخست بازی تا آخرین لحظه می جنگند. آنها تیم واقعاً قدرتمندی هستند، و کیفیت زیادی دارند و از این ویژگی با سرعت در ضد حملات استفاده می کنند. آنها همچنین در موقیعت توپ های مرده نیز بسیار خطرناک هستند."

    فلورنتینو پرز که هنگام کسب نهمین قهرمانی اروپایی رئال مادرید در سال 2002 حاضر بود، گفته است که حالا این تیم باید دهمین قهرمانی را کسب کند. به عنوان مربی، بودن در موقعیت اینچنینی و داشتن شانس قهرمانی به چه معناست؟ "من خوش شانس هستم چرا که همه ما به شدت با انگیزه هستیم. احساس همه مان یکسان است؛ بازیکنان، باشگاه، هوادران و من. ما برای انجام این کار خیلی نزدیک شده ایم، اما می دانیم که آسان نخواهد بود، چرا که فینال های چمپیونزلیگ همیشه غیر قابل پیش بینی است. شما هر روز در فینال چمپیونزلیگ بازی نمی کنید و هر تیمی این شانس را به دست نمی آورد. از اینکه شانس فتح دسیما را داریم به خود افتخار می کنیم."

    آیا در حال حاضر می دانید که پیش از فینال چه چیزی به بازیکنانتان خواهید گفت تا تحریک شوند؟ "نه هنوز. در هر صورت، قبل از چنین دیداری لازم نیست که بیش از حد صحبت کنید، بازیکنان آماده و متمرکز هستند. مهمترین چیز این است که مطمئن شویم پیش از مسابقه تنش زیادی وجود نداشته باشد. شجاعت، شخصیت و هویتی که ما در فینال نشان خواهیم داد بسیار مهم است. در چنین بازی هایی ما باید کیفیت های خود را نشان دهیم."

    به نظر می رسد کریستیانو رونالدو در بهترین فرم خود قرار دارد. در مورد او چه چیزی می توانید به ما بگویید؟ آیا او در حال حاضر بهترین دوران خود را سپری می کند؟ "فکر می کنم او در بالاترین سطح خود قرار دارد. اما او سالهاست که این فرم را حفظ کرده است. این نشان می دهد که او چقدر حرفه ای است و چقدر نسبت به فوتبال خود حرفه ای برخورد می کند. او در چمپیونزلیگ برای ما نقشی حیاتی داشته و 16 گل به ثمر رسانده است. او در مسیر فینال بازیکنی کلیدی بوده است و هر کاری بتواند خواهد کرد تا برای کسب پیروزی به ما کمک کند."

    بعد از دو بار قهرمانی در چمپیونزلیگ به عنوان بازیکن و دو بار به عنوان مربی، این می تواند پنجمین عنوان قهرمانی شما باشد. کسب دهمین قهرمانی رئال مادرید برای شما چه معنایی دارد؟ "هرگونه رضایت شخصی، برای موفقیت این گروه خواهد بود. قهرمانی برای این باشگاه یک دستاورد بزرگ خواهد بود؛ تصور اینکه با کسب دسیما، در چنین باشگاه بزرگی تاریخ سازی خواهم کرد را دوست دارم. چمپیونزلیگ چیزهای زیادی به من داده است؛ این هفتمین فینالی است که من در آن حضور خواهم داشت و چهار بار در آن قهرمان شده ام. اینکه در زمان فتح دسیما هدایت رئال مادرید به عهده من باشد، انگیزه زیادی می دهد."

    برای هوادارانی که برای تماشای فینال به لیسبون خواهند رفت، چه پیامی دارید؟ "در ابتدای فصل گفته بودم که هدف ما رسیدن به فینال چمپیونزلیگ است، چون به این معنی خواهد بود که ما کارمان را به خوبی انجام داده ایم. ما کیک خوبی پخته ایم و همانطور که در ایتالیا می گویند، زمان آن رسیده است تا گیلاس ها را روی کیک قرار دهیم تا عالی شود. تنها مشکل این است که اتلتیکو هم کیک خوبی پخته است، و آنها هم می خواهند روی آن گیلاس بچینند! باید دید چه کسی موفق می شود. ما برای رسیدن به این نقطه، فصل خیلی خوبی در چمپیونزلیگ داشته ایم."

 



تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 | 20:21 | نویسنده : |


لیست اولیه تیم ملی اسپانیا برای شرکت در جام جهانی ...


    در لیست اولیه اسپانیا، نام 13 لژیونر به چشم می خورد. دل بوسکه برای انتخاب بیست و سه بازیکن نهایی از این لیست، فقط چند هفته فرصت دارد. از غایبان مهم لیست اسپانیا می توان به آلوارو آربلوا، ناچو مونرئال، ایسکو و روبرتو سولدادو اشاره کرد.


دروازه بانان:

1 - ایکر کاسیاس (رئال مادرید -اسپانیا)

2 - په په رینا (ناپولی - ایتالیا)

3 - دیوید دخه آ (منچستر یونایتد - انگلیس)

------------------

مدافعان:

4 - سزار آزپلیکوئتا (چلسی - انگلیس)

5 - جرارد پیکه (بارسلونا - اسپانیا)

6 - سرخیو راموس (رئال مادرید - اسپانیا)

7 - جوردی آلبا (بارسلونا - اسپانیا)

8 - خاوی مارتینز (بایرن مونیخ - آلمان)

9 - رائول آلبیول (ناپولی - ایتالیا)

10 - خوانفران (اتلتیکو مادرید - اسپانیا)

11 - آلبرتو مورنو (سویا - اسپانیا)

12- دنی کارواخال (رئال مادرید - اسپانیا)

------------------

هافبک ها:

13 - سرخیو بوسکتس (بارسلونا - اسپانیا)

14 - ژابی آلونسو (رئال مادرید - اسپانیا)

15 - کوکه (اتلتیکو مادرید - اسپانیا)

16 - ژاوی (بارسلونا - اسپانیا)

17 - تیاگو آلکانتارا (بایرن مونیخ - آلمان)

18 - آندر ایتوراسپه (اتلتیک بیلبائو - اسپانیا)

19 - پدرو رودریگز (بارسلونا - اسپانیا)

20 - خسوس ناواس (منچستر سیتی - انگلیس)

21 - داوید سیلوا (منچستر سیتی - انگلیس)

22 - سسک فابرگاس (بارسلونا - اسپانیا)

23 - خوان ماتا (منچستر یونایتد - انگلیس)

24 - سانتی کازورلا (آرسنال - انگلیس)

25 - آندرس اینیستا (بارسلونا - اسپانیا)

------------------

مهاجمان:

26 - دیگو کوستا (اتلتیکو مادرید - اسپانیا)

27 - داوید ویا (اتلتیکو مادرید - اسپانیا)

28 - فرناندو تورس (چلسی - انگلیس)

29 - آلوارو نگردو (منچستر سیتی - انگلیس)

30 - فرناندو یورنته (یوونتوس - ایتالیا)



تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 | 17:54 | نویسنده : |


کریستیانو با آمادگی کامل در جام جهانی حضور خواهد داشت ...


    پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی پرتغال معتقد است که کریستیانو رونالدو با آمادگی جسمانی کامل در جام جهانی حضور خواهد داشت. در نیم فصل دوم، کریستیانو رونالدو با مصدومیت های متعددی دست و پنجه نرم کرده و مشکلاتی در همسترینگ و زانوی خود داشته است و به همین دلیل تعدادی از بازی های لوس بلانکوس را نیز از دست داده است، اما سرمربی تیم ملی پرتغال مطمئن است که کاپیتانش برای حضور در برزیل کاملاً آماده خواهد بود.

    بنتو به آژانس خبری DPA گفت: "در حال حاضر ما تنها باید به نحوه پیش روی کارها نگاه کنیم و ببینیم که چه خواهد شد. سپس بهترین تلاش خود را خواهیم کرد تا وضعیت او را مدیریت کنیم." رئال مادرید در مقاطع رو به پایان فصل در مورد او ریسک نمی کند اما بنتو قول می دهد که از رئال مادرید درخواستی مبنی بر استراحت دادن به رونالدو تا زمان فینال چمپیونزلیگ نداشته است. او افزود: "مربی تیم ملی هرگز در مسائل باشگاه ها دخالت نمی کند. من دوست دارم بازیکنانم بازی کنند، اما این به میزان آمادگی آنها بستگی دارد."

 



تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 | 17:52 | نویسنده : |