پروژه سوم کهکشانی ها و اهداف  آقای رئیس                       نیمار                            گرت بیل           وین رونی



تاريخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 | 8:58 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 



تاريخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 | 8:10 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 



تاريخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 | 8:2 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 گرت بيل نمي تواند كه ترديدها را در مورد آينده اش رفع كند . بازيكن تاتنهام گفت كه فعلا در مورد شايعات پيرامون پيوستنش به رئال در فصل آينده صحبتي ندرا د. 
وي گفت :"‌فبلا گفته بودم كه دوست دارم در لاليگا بازي كنم اما اين چيزي از آينده ام را مشخص نمي كند . فعلا روي كاري كه در تاتنهام دارم ،‌تمركز دارم . در مورد آينده ام خيلي سوال مي شود اما فعلا پرسشي ندارم . "

انتظار رئال براي كمك خود بيل
اين در حاليست كه خبر مي رسد كه رئال منتظر است تا بيل گام اول را به سمت رئال بردارد . در حقيقت باشگاه انتظار دارد كه بازيكن ولزي "‌درخواست ترانسفر " را به باشگاه تاتنهام بدهد و پس از آن براي خريد اين هافبك ولزي اقدام مي كند . 
رئال مي داند كه بدون اين درخواست ، مذاكره زياد آسان نيست و منتظر است تا خود بازيكن ولزي اقدام كند و بعد پا پيش بگذارد . 

احتمال تمديد با تاتنهام
از طرفي مطبوعات انگليس خبر داده اند كه صعود تاتنهام به چمپيونزليگ باعث مي شود كه گرت بيل فصل بعد در تاتنهام بماند و حتي باشگاه انگليسي در نظر دارد كه با تمديد قرارداد و افزايش دستمزد ،‌مانع از پيوستن وي به رئال ،‌بارسا ،‌چلسي يا سيتي شود .
بنا بر قرارداد جديد ، بيل تا 2017 با تاتنهام قرارداد امضا مي كند و دستمزدش به سالانه 10.5 ميليون يورو مي رسد . بيل اخيرا به عنوان بهترين بازيكن ليگ انگليس انتخاب شده و گفته مي شود كه تاتنهام در ازايش حداقل 70 ميليون يورو مي خواهد .



تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392 | 20:10 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 رئال خودش را به دست مودريچ سپرده بود . مسلما خوب است كه بازيكن كروات وقتي كه برخي بازيكنان تيم همچون دي ماريا ، مارسلو ، بنزما و هيگوائين و گاهي اوزيل در فصل خوبشان نيستند ، بتواند كمك كند . در زمانهاي زيادي كريستيانو عليه دنيا جنگيد اما ديروز بازيكن پرتغالي قدرتي كمتر از هميشه داشت . مودريچ درون زمين تلاشش را كرد تا بازي را كنترل كند . اما نتيجه اي در بر نداشت . 
مودريچ اما براي 120 دقيقه كافي نبود . مورينيو هرگز به او به چشم يك بازيكن سختكوش و جنگنده نگاه نكرد و به همين خاطر بود كه او را پيش از آغاز وقت هاي تلف شده بيرون كشيد . تصميمي عجولانه كه رئال را ويران كرد . رفاتش باعث شد كه اتلتيكو بازي را در هشت دقيقه اول وقت اضافه بدست بگيرد و گل پيروزي را بزند . حالا مودريچ با تيم هماهنگ شده است . او اين بار تابستان بهتري نسبت به فصل قبل خواهد داشت و مي داند كه چه كار مي كند . او مي داند كه در رئال بيشتر نقش بازيساز بايد داشته باشد تا هافبك وسط . مربي بعدي بايد كار كردن با او را از صفر شروع كند و بازي درستي از او بيرون بكشد . 
لوئيز نيتو



تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392 | 20:9 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 كريستيانو با همه وجودش در اين فينال حاضر شد . او بارها در اين فصل تيم را نجات داده بود و اين بار نيز مي خواست كه در خدمت تيم باشد . مورينيو هميشه كار حل مشكلاتش را بدست اين ستاره مي سپرد . اما در نهايت بازيكن پرتغالي آن قدر جنگيد تا ديگر نا نداشت . در مقابل جريان آب جنگيد و گلي را زد تا روياي كوپا زنده شود اما نتيجه نداشت . در نهايت عصبي شد و كارت قرمز گرفت . 
در حالي كه مربي در حال برنامه ريزي براي رفتنش بود ، كريستيانو صميميت خود را با كاسياس و راموس بيشتر كرد تا بتواند كه با جنگيدن عليه حواشي ، تيم را به موفقيت برساند . او مثل كسي بود كه لياقت تبديل شدن به نماد باشگاه بزرگي همچون رئال را دارد . كريستيانو شجاع مسلما خيلي شجاع تر و جسورتر از مربي ايست كه مي خواهد دمش را روي كولش بگذارد و فرار كند . 
آنتونيو رومرو

 




تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392 | 20:8 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 اخراج شدن رونالدو پس از یک حرکت تمارز!

 

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/05/18/copa_del_rey/1368828981_588976_1368829090_noticia_normal.jpg

 

كريستيانو رونالدو در دقيقه 113 كوپا دل ري اخراج شد . بازيكن پرتغالي با يك حركت تمارز گابي توسط داور اخراج شود .

 

 

كلوس گومز ، داور بازي به او كارت قرمز نشان داد . دقايقي قبل از اين هم مورينيو از روي نيمكت اخراج شد . جالب اين كه په په بدون اين كه در ليست باشد روي نيمكت نشسته بود كه ديگو كاستا و سيمئونه به سمتش آمدند و كتكش زدند .

 


مورینیو:"اتلتلیکو لایق قهرمانی نبود"

مورينيو پس از اخراجش در دربي فينال كوپا در كنفرانس مطبوعاتي حضور يافت و قهرماني اتلتيكو را ناعادلانه توصيف كرد .

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/05/18/copa_del_rey/1368830583_709612_1368830661_noticia_normal.jpg

 

فصل :" دوران كارم را سالهاي زيادي تشكيل مي دهند ‌، نه فقط يك سال . كسي را نمي شناسم كه هميشه فصل هاي عادي داشته و جامهاي بزرگ داشته است . اين بدترين فصل دوران كارم بود . حتي بردن اين جام هم نمي توانست فصل من يا رئال را نجات دهد . با يك فينال ، يك نيمه نهايي ،‌يك رده دومي و يك سوپركاپ . چييز كه براي بسياري يك فصل خوب قلمداد مي شود ، بدترين فصل من بود . "‌

نتيجه ناعادلانه :" وقتي كه نتيجه 1-1 بود ، تيم سه توپ را به تيرك زد . عادي نيست كه سه توپ به تيرك بخورد . نيازي نيست تا جادوگر فوتبال باشي تا بتفهمي كه نتيجه آخر ناعادلانه بود . اتلتيكو برنده شايسته فينال نبود . در وقت هاي اضافه هم دو موقعيت داشتيم . يكي با اوزيل و ديگري با هيگوائين . نتيجه شايسته نبود . در فوتبال همه چيز فراموش مي شود . داوري ها و تيرك ها فراموش مي شود . فقط برنده مي ماند و آن اتلتيكوست . "‌

مخفي شدن پس از ناكامي در رئال :"‌اگر صادق باشيد ، بايد تائيد كنيد كه در اين سه فصل ، هرگز پس از باخت يا تساوي من مخفي نشده ام . پس از بردها و نتايج بزرگ مثل بردن ليگ يا كوپا در بارسلونا ، من در كنفرانس مطبوعاتي حضور نيافتم . پيش از بازي ها حق دارم بيايم يا نيايم . بهت راست كه جمله تان صادقانه باشيد . بهتر است بگوييد كه مورينيو در اين سه فصل هميشه پس از شكست ها پاسخگو بوده است . "

ناكامي ؟‌" اين فصل ناكام بودم چرا كه كاري كردم كه در فصل اولم بردن كوپا و جنگيدن براي ليگ و چمپيونزليگ عادي شود . همه مي گفتند كه رئال بهترين تركيب دنيا را دارد . در فصل دوم من ناكام نبودم چرا كه ليگ را مقابل بهترين تيم دنيا برديم . در چمپيونزليگ هم در ضربات پنالتي باختيم . من خودم نمي توانم پنالتي بزنم . حتما آن زمان هم ناكام بودم . ا» دو فصل را دوست داشتم . فصل سوم خوب نبو د، ناموفق بود . هميشه وقتي اوضاع بد پيش مي رود ،‌مربي مقصر دانسته مي شود . هرگز در اين ساختار بازيكن را ناكام نمي دانند . در فوتبال مهم نيست كه چقدر به هدف نزديك باشي . اين مهم نيست . براي من مي شود گفت كه بدترين فصلم بود . البته چنين فصلي براي برخي ديگر مي تواند عالي قلمداد شود . "‌

باقي مانده دو هفته و آينده اش :"‌با رئال مادريد سه سال قرارداد دارم . هنوز با مدير جلسه نگذاشتم تا در مورد آينده صحبت كنيم . عادي است كه از آنجلوتي يا كس ديگري صحبت شود . صحبت از رفتن من با چلسي اي جاهاي ديگر هم هست . باشگاه هر زمان كه مرا نخواهد رسما اعلام مي كند . دو بازي ليگ براي ما مانده و بايد به تورنمنت احترام بگذاريم . به تيمهاي ديگري كه براي اهدافشان مي جنگند احترام مي گذاريم . براي سوسيه داد چمپيونزليگ مهم است و براي اوساسونا بقا . مدير و من همديگر را درك مي كنيم . عادي است كه تا پايان فصل صبر نكند . بايد ديد كه چه مي شود . "

علت بلند نشدن از روي رختكن :"‌ترجيح مي دهم چيزي نگويم . ترجيح مي دهم صحبتي نداشته باشم . "

 

راموس:"به اتلتلیکو تبریک می گویم"

 

سرجيو راموس در مصاحبه با تلويزيون اسپانيا پس از شكست در فينال كوپا از اين كه هواداران ناراحت شده اند ابراز ناراحتي كرد

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/05/18/copa_del_rey/1368831060_253204_1368831162_noticia_normal.jpg

 

. وي گفت :"‌به حريف كه لايق بردن اين جام بود ، تبريك مي گويم . پس از گل زيادي ساده گرفتيم و عقب كشيديم . "‌"

 

 

 

وي افزود :"‌چهار ، پنج موقعيت جدي داشتيم و از آن ها استفاده نكرديم . پس بايد تاسف بخوريم . بايد اين را بپذيريم . به سختي به فينال رسيديم . امسال دستمان خالي ماند . هواداران بايد واقعيت را بپذيرند و ما حرفي نداريم . ليگ ، كوپا و چمپيونزليگ را از دست داديم . حالا با اميد به استقبال فصل بعد مي رويم . "

 

 

 

دیگو لوپز:"به عنوان یک بازنده به رئال آمدم اما به بهترین سطح رسیدم"

ديگو لوپز ، دروازه بان رئال پس از فينال كوپا گفت :" در ژانويه در يك جنگ باخته به تيم آمدم اما به بهترين سطح رسيدم . همهhttp://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/05/18/copa_del_rey/1368834602_350010_1368834656_noticia_normal.jpgچيزم را براي اين باشگاه گذاشتم و سعي كردم كه با همه وجود از اين پيراهن دفاع كنم . خوشحال و اميدوار هستم . "

وي افزود :"‌مي خواهم از جايگاهم دفاع كنم . البته در اين بازي نتوانستيم كه پيروز باشيم . "

 

شکست در سه فینال کوپا با نیمکت نشینی ایکر کاسیاس

 

شايد اتفاقي باشد شايد هم نه اما تاريخ مي گويد كه هر بار در فينال كوپا ايك ركاسياس روي نيمكت نشسته است ، رئال باخته و تنها فينال كوپايي كه با برد رئال در 20 سال اخير همراه بوده با حضور كاسياس توامان شده است .

با شكست جمعه ، اين سومين باري بود كه با نيمكت نشيني كاسياس ، رئال در فينال كوپا مي باخت . در سال 2002 در مقابل دپور در برنابئو رئال 2-1 باخت . در سال 2004 با نتيجه 2-3 در مونتويخ باخت كه سزار در هر دو بازي فيكس بود . تنها دو سال پيش بود كه ايكر در تركيب فينال مستايا قرار گرفت و رئال قهرمان شد .

 

به جا مانده از بازی اتلتلیکو :حیف از تیرک ها

 

توماس رونكرو ، سردبير آس به انتقاد از روش هاي مورينيو براي بازي فينال كوپا دل ري مقابل اتلتيكو پرداخت .

نا اميدي !

خماري كوپا يك حس تلخ ، نا اميد كننده و وحشتناك را به جاي گذاشت . رئال در طول 90 دقيقه بهتر بود اما در وقت هاي اضافه كاملا گيج بود . سايه اخراج مورينيو مقابل كلوس گومز (همان داور با 13 اشتباه معروف كه حركت مشابه سيمئونه را نخواست كه ببيند) ،‌ كريستيانويي كه از نظر بدني به هم ريخته بود و اخراج شد ، موقعيت هايي كه هيگوائين و اوزيل از دست دادند همه و همه دست به هم داد تا اتلتيكو براي اولين بار در 14 سال اخير به رئال غلبه كند و به دهمين كوپاي تاريخش برسد و در استاديومي برنده شود كه در سالهاي آخير مدام در آن شكست مي خورد ...

 

سكوت

اين تاكتيك اثر مثبتي روي آماده سازي رواني تيم نداشت . مورينيو ترجيح داد كه پيش از بازي سالكت باشد و حتي ترجيح داد كه به جاي سوار شدن به اتوبوس تيم به سمت هتل ،‌پياده قدم بزند . طبيعي بود كه براي فينال به اين مهمي آن هم در برنابئويي كه از سال 60 تا كنون طلسم شده بود ، اين آماده سازي درستي نباشد . چهار شكست پياپي در خانه در فينال نشان مي داد كه حتما دليلي داشته كه دي استفانو ، خنتو و پاچين هراسان باشند . هر طلسمي يك تاريخ انضايي دارد و رئال به بيرحمانه ترين شكل ممكن با شكستن طلسم مواجه شد . در زمين خودش ،‌مقابل هوادارانش ،‌در مقابل 30 هزار هوادار دشمن كه بي تاب اين شاهكار تيمشان بودند . وقتي همه چي زاين قدر خوب است بهترين كار اين است كه به اتلتيكويي ها دست بدهيم و به آنها تبريك بگوييم كه بالاخره زخم هايشان را التيام بخشيدند . در وقت هاي اضافه بالاخره ترسهايشان را فراموش كردند و بهتر بودند هر چند كه دي ماريا ،‌ آربلوا و هيگوائين آمده بودند تا نفس تازه به تيم بدهند . اما روز ،‌ روز رئال نبود .

 

مثل هميشه

اما يك چيز مثل هميشه بود . كريستيانو باز هم به هوا پريد ، ابرها را لمس كرد و با يك پرواز بي نقص روي كرنر اوزيل ، ستاره پرتغالي باز هم نشان داد كه ستاره اصلي رئال مادريدي است كه در انتظار وداع رسمي مورينيو به دنبال هويتي جديد است . با قدرت و دقت پريد تا كورتوا ، يكي از حريفان محبوبش را مغلوب كند . در سه دربي اخيرش به دروازه بان بلژيكي پنج گل زده است . اين 55مين گلش در 55 بازي بود . در ضلح جنوبي كمي خوشحالي ايجاد شد اما دوام نداشت .

 

شانس با ايكر

ديگو لوپز از ژانويه كه به رئال آمده عملكرد خوبي داشته است . اما از زماني كه مورينيو آرزو كرد كه كاش او را دو سال پيش داشت تا كاسياس را تخريب كند ، دروازه بان گاليشيايي تحت فشار قرار گرفت و افت كرد . روي گل دوم مي توانست بهتر باشد . اما مشكلي در مورد دروازه بان لوگويي وجود ندارد . مشكل اين است كه ايكر مهره مار دارد . در چهار فينال جام حذفي قبلي رئال ، فقط در يكي رئال به سيبلس رفته كه تنها در همان دروازه بان مستولزي فيكس بوده است . من در سن 48 سالگي بايد بگويم كه اين را اتفاقي نمي دانم.


شجاعت رئالي

سه تيرك مانع از آن شد كه كوپا دوباره ارزاني رب النوع سيبلس شود اما وقتي همه چيز گره مي خورد ، اين اتفاقات قابل پيش بيني نيست . چقدر آسان است كه برخي پس از اين پايان ناخوش فصل ، دستان خود را خم كنند . اما اين درست نيست . مورينيو با اين كه قرارداد دارد مي رود اما كريستيانو ، راموس ، اوزيل ،‌واران ، ژابي و ايكر خواهند ماند . شجاعت رئالي همين است .



تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392 | 20:3 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

                                                       اتلتیکو مادرید 2 _ 1 رئال مادرید    



تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392 | 11:58 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 -اینتر میلان در نظر دارد تا خط دفاعی خود را تقویت کند و مدافع جوان بارسا مارک بارترا اولین گزینه آنها میباشد.

-بارسلونا هنوز پیشنهاد رسمی برای ویا، والدز و هیچ بازیکن دیگری دریافت نکرده است. فقط برخی توافقات برای انتقال های قرصی به گوش میرسد. 

-مارک مونیسا، بازیکنی که قرارداش به پایان میرسد، از یک باشگاه اسپانیایی، دو باشگاه آلمانی و آژاکس پیشنهاد دارد. 

-سونار (مالک ۴۰٪ از حقوق نیمار): خیلی اتفاقات باید پیش بیاد تا نیمار به بارسا نرود. قرارداد و بند جریمه وجود دارد.

-منابع بارسا گفته اند که هنوز به توافق نهایی با نیمار نرسیده اند. تاییده تنها پس از آخرین بازی سانتوس انتظار میرود. 

-اینتر نیم نگاهی به شرایط سانگ دارد. اگر بارسلونا برای جذب هندانوویچ اقدام کند، آنها خواهان قرار گرفتن سانگ در این انتقال خواهند شد.

-داوید ویا (۳۱) میتواند به توافقات شخصی با تاتنهام برسد. بارسلونا منتظر درخواست رسمی میباشد.

-بارسلونا شاید هر با هر دو دروازه بان رینا (۳۱، ۱۰-۱۲ میلیون) و تراشتگن (۲۱، ۱۵+ میلیون) برای جانشینی والدز قرارداد امضا کند.

-۱۰۰٪ جعلی> بارسلونا والدز، سسک فابرگاس و الکسیس سانچز را در ازای ۱۰۰ میلیون به موناکو پیشنهاد داده است. 

-اودیلیو (معاون سانتوس): او از باشگاه های دیگری هم پیشنهاد دارد اما به ما گفته است که فقط خواهان پیوستن به بارسلونا میباشد. 

-اودیلیو (معاون سانتوس): من هفته پیش با راسل در مادرید ملاقات داشتم. آنها دیروز با پدر نیمار هم دیدار داشتند.

-اودیلیو: مذاکرات در حال انجام میباشد، اما تا کنون هیچ توافقی بر سر انتقال نیمار حاصل نشده است.

-اودیلیو: مادرید هم او را میخواهد اما خود او درباره آینده اش تصمیم خواهد گرفت. بایرن به ما اعلام کرده است که خواهان جذب او نمیباشد.

-پدر نیمار روند انتقال او به بارسا را پیچیده کرده است، احتمالا او فکر میکند که قیمت نیمار بعد از جام کنفدراسیون ها افزایش خواهد یافت.

-یوونتوس با بارسا و نزدیکان الکسیس صحبت کرده است، اما هم اکنون مذاکرات خود را متوقف کرده.

-آرتورو کانالس، ایجنت هافبک بیلبائو آندره هررا، ملاقات با سران بارسا را تکذیب کرده است. 

-ایجنت والدز در هفته های آتی پیشنهاد رسمی برای والدز را به باشگاه ارائه خواهد کرد. مبلغ این پیشنهاد باید مبلغی که برای جانشینش هزینه میشود را پوشش دهد

-نه بارسلونا و نه سرجی روبرتو علاقه ای به انتقال قرضی در این تابستان ندارند. هر دو فکر میکنند که در این فصل فرصت بازی به او خواهد رسید. 

-نفر اول آنالیزور بارسلونا و استعداد یاب بارسا تورنت و پلانچارت یروز به باشگاه اعلام کردند که فصل بعد به بایرن مونیخ خواهند پیوست. 

-شرایط آدریانو مبهم است. در شرایطی که بعضی از رسانه ها ادعا میکنند که توافق حاصل شده بعضی دیگر تمدید قرارداد را کمی پیچیده میدانند.

-بارسلونا این بعد از ظهر با پدر نیمار دیدار خواهد کرد. بارسا ابتدا میخواهد که به صورت شخصی به توافق برسد 

-انتقال ویا به تاتنهام بستگی به حضور آنها در فصل بعد جام باشگاه های اروپا دارد. تاتنهام میتواند ۱۴.۵ میلیون پیشنهاد دهد. آرسنال و اتلتیکو نیز علاقه مند به جذب وی میباشند.

-اسپانیول میخواهد شانس خود را برای جذب قرضی بعضی از بازیکنان ب تیم بارسا مانند سرخی روبرتو و رافینیا امتحان کند.

-من سیتی، من یونایتد و بایرن شرایط تیاگو را تعقیب میکنند بازیکنی که میتواند با مبلغ ۲۳ میلیون به فروش برسد. 

-باشگاه های ایتالیایی یوونتوس و رم به جذب آدریانو (۲۸) علاقه مند میباشند.




تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392 | 11:42 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

                                             لئوناردو میلیتو/پسردیگومیلیتو                                                                                  ایواناندود /دخترپاول ندود                                             مارتیناودنیلاواستلا /دختران لویس فیگو                                                       بنجامین اگرو/ پسر سرجیو اگرو                                          شکیل فن پرسی/ پسر رابین ون پرسی                                                                                         سامر وجرج و رز جان تری/دختران جان تری                                                           رنی و روبن فن بومل/ پسر فن بومل        دیلان والدز/ پسر ویکتور والدز



تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392 | 16:24 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |
تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392 | 16:18 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 ستاره کلمبیایی اتلتیکومادرید معتقد است که رئال مادرید به خاطر بودجه مالی هنگفتش و بازیکنانی که دراختیار دارد، مدعی قهرمانی درفینال امشب کوپادل ری استفالکائو:قول می دهم این آخرین بازی بزرگم برای اتلتیکو نباشد؛ رئال به خاطر بودجه هنگفتش مدعی قهرمانی استرادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی باشگاه اتلتیکومادرید که به خاطر قدرت بالای گلزنی اش از او به عنوان ببر کلمبیایی یاد می شود، حالا خودش را برای یک بازی رویایی و حساس دیگر آماده می کند. فینال جام حذفی اسپانیا مقابل رئال مادرید که امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود.

او در آستانه این بازی حساس در کنفرانسی خبری شرکت کرد و اعلام کرد که رئال مادرید مدعی قهرمانی در جام حذفی امسال اسپانیاست. فالکائو دراین باره گفت:« رئال مادرید مدعی قهرمانی است. این را به خاطر بودجه هنگفت آنها وبازیکنانی که دراختیار دارند می گویم. ولی ما از این بابت ناراحت نیستیم.»

فالکائو درادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که این بازی، آخرین بازی اش برای اتلتیکومادرید نخواهد بود:« همان طور که سال گذشته هم گفته ام، هنوز هم چند سالی از قرارداد من با اتلتیکوباقی مانده. من هیچ چیزی درمورد پیشنهاد موناکو نمی دانم. تمرکزم را روی حضورم در اتلتیکو قرار داده اند. آن چیزهایی که گفته می شود، مرا اصلا نگران نمی کند. اگر به آنچه در رسانه ها منتشر می شود، باشد، من با نیمی از اروپا قرار داد بسته ام: چلسی، یونایتد، موناکو، رئال مادرید... این حرفها صحت ندارد. شش ماه  بعد از آنکه من به اتلتیکو آمدم گمانه زنی ها درمورد پیوستن من به تیمهای دیگر شروع شد.»

این گلزن کلمبیایی براین باور است که الان زمان مناسبی برای ترک اتلتیکونیست:«پارسال و در فینال بخارست از من پرسیده شد که آیا آن بازی، آخرین بازی بزرگ من با پیراهن اتلتیکو هست یا نه؟ و حدس بزنید چه شد؟؟ من هنوز هم اینجا هستم. هر چه در بازیهای فینال بیشتری حضور داشته باشی، لذت بیشتری می بری. من فقط نگران ارائه یک بازی خوب هستم و نهایت تلاشم را برای موفقیت تیم به کار می گیرم. باید ببینیم که چه خواهد شد.»



تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392 | 16:1 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 




تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 | 19:39 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 بنا به گزارش L'Equipe پاریسن ژرمن برنامه ای دارد تا از انتقال سرمربی خود، کارلو آنچلوتی به رئال مادرید جلوگیری کند.

مشکل مادرید این است که برنامه آنها شامل جدا کردن کریستیانو رونالدو از لوس بلانکوس به مقصد پاریس است. بنا به گزارش این روزنامه، PSG در صورتی اجازه رفتن به آنچلوتی را خواهد داد که مادریدی ها اجازه مذاکره با مهاجم پرتغالی شان را صادر کنند.

سران پاریسن ژرمن امیدوارند تا بتوانند از این شرایط استفاده کنند و برای جذب بزرگترین ستاره رئال مادرید، آستین های خود را بالا زده اند. این روزنامه فرانسوی معتقد است، رئال مادرید به دلیل علاقه ای که به جذب آنچلوتی دارد، آماده است تا پیشنهادات برای رونالدو را بررسی کند.

بعد از این، شاهزاده تمیم بن حمد آل ثانی، وارث تاج و تخت قطر و مالک PSG ذست به جیب شده و شخصاً قصد دارد پیشنهادی به مادریدی ها بدهد که نتوانند آن را رد کنند؛ پیشنهادی که بنا به گزارشL'Equipe کمتر از 100 میلیون یورو نخواهد بود.

اما کریستیانو رونالدو تنها فرد مادرید نیست که پاریسی ها به دنبالش هستند؛ مدیر ورزشی این باشگاه، لئوناردو، قصد دارد تا ژوزه مورینیو را هم به خدمت بگیرد؛ این باشگاه فرانسوی می تواند سالانه 15 میلیون یورو به این مربی بپردازد؛ پیشنهادی که 3 میلیون از پیشنهاد احتمالی چلسی بیشتر خواهد بود.

PSG در قبال آنچلوتی، رونالدو را می خواهد!

 



تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 | 19:35 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 فقط دو سال از فينال كوپا ميان رئال و بارسا در مستايا گذاشته اما تيم مورينيو در اين مدت خيلي تغيير كرده است . در بازي جمعه ،‌نسبت به تركيب اصلي رئال يك تيم متفاوت خواهد داشت . 
در حقيقت در تركيب رئال براي بازي جمعه نسبت به فينال كوپا در والنسيا ، احتمالا شش بازيكن تغيير پيدا مي كنند . تغيير بزرگ درون چارچوب خواهد بود . ايكر كاسياس كه در آن بازي فيكس بود و خوش درخشيد ، در اين بازي روي نيمكت مي نشيند تا ديگو لوپز بازي كند . 
خط دفاع نيز اساسا جديد خواهد بود . آلوارو آربلوا كه در هفته هاي اخير مصدوم بوده ،‌جايش را به مايكل اسين مي دهد . ريكاردو كارواليو جايش را به رائول آلبيول مي دهد و فابيو كوئنت رائو نيز جاي مارسلو را مي گيرد . فقط سرجيو راموس كه در فينال قبلي در پست دفاع راست بازي كرده بود ،‌در تركيب باقي مي ماند . 
در خط هافبك البته فقط يك تغيير خواهد بود . په په كه در آن بازي در ميانه زمين بازي مي كرد ، در اين بازي جايش را به لوكا مودريچ مي دهد . البته اين تغيير كلا سبك بازي رئال را به سبك هجومي تغيير مي دهد . جايگاه كريستيانو و اوزيل در تركيب تثبيت شده است . در حال حاضر شنس فيكس شدن بنزما نز نسبت به آنخل دي ماريا بيشتر است . انتخاب يكي از ميان بنزما و دي ماريا ، ترديد اصلي مربي ستوبالي است .

 

 




تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 | 19:24 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

  



تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 | 19:21 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 معاوضه رینا و کریستین تیو؟!                                                           



تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 | 19:20 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 



تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 | 19:16 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |
تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 | 19:15 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 



تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 | 19:14 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |