نشریه معتبر ورلدساکر کریستیانو رونالدو و یوآخیم لو را به ترتیب به عنوان برترین بازیکن و برترین مربی فوتبال جهان در سال 2014 انتخاب کرد.

به گزارش جام جم ورزشی ، این برای دومین سال متوالی است که نشریه معتبر ورلدساکر کریستیانو رونالدو را به عنوان برترین بازیکن جهان در سال معرفی می کند. انتخاب های ورلدساکر هماهنگی بسیار زیادی با انتخاب نهایی فیفا برای اهدای توپ طلا به بازیکنان دارد به این ترتیب هر بازیکنی که از سوی ورلدساکر به عنوان برترین بازیکن دنیا انتخاب می شود به احتمال فراوان توپ طلای فوتبال دنیا را هم می برد. با این اوصاف به احتمال 99 درصد توپ طلای فیفا به کریستیانو رونالدو می رسد.

همچنین در بخش برترین تیم سال، جایزه ویژه به تیم ملی آلمان رسید که پنج ماه پیش فاتح جام جهانی 2014 شد. سرمربی ژرمن‌ها، یواخیم لو هم به سبب کسب این افتخار توانست عنوان برترین مربی سال 2014 فوتبال دنیا را از آن خود کند. لو برای کسب این عنوان رقبایی همچون دیه‌گو سیمئونه و کارلو آنچلوتی داشت که فصل گذشته با اتلتیکومادرید و رئال مادرید به ترتیب فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شدند.

مجله ورلد ساکر هر ساله به استناد آرای 100 خبرنگار و کارشناس منتخب خود در سراسر دنیا برترین‌های فوتبال جهان را انتخاب می‌کند. این 100 نفر 10 بازیکن منتخب خود را انتخاب کرده و به آنها نمره‌ای میان یک تا 10 می‌دهند.

 



تاريخ : جمعه 12 دی 1393 | 11:38 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |


قهرمانی در جام جهانی بسیار سخت است ...


    به گزارش سایت فیفا، اسپانیا چهار سال قبل در آفریقای جنوبی قهرمان جهان شد و سال گذشته با قبول شکست در برابر برزیل به نائب قهرمانی رقابت های جام کنفدراسیون ها رسید. اکنون راموس 28 ساله نیز از قصد یارانش برای دفاع از عنوان قهرمانی می گوید. 

    وی در گفت و گویی با سایت رسمی فیفا گفت: "ما پیشتر برای جام کنفدراسیون ها در برزیل بوده ایم. فوتبال همیشه به شما شانس این را می دهد که کارهای گذشته خود را جبران کنید و انتقام بگیرید. ما قهرمان فعلی جهان هستیم و انتظارات از ما بسیار بالا است. همیشه فرصت قهرمان شدن وجود دارد اما قهرمانی در جام جهانی بسیار سخت است."

    راموس که پیشتر همراه با رئال مادرید به قهرمانی لیگ قهرمانان اورپا رسیده است و اکنون به عنوان سفیر یونیسف برگزیده شده است، در ادامه صحبت هایش افزود: "حضور در جام جهانی همیشه یک رویا است و بودن این رقابت ها در برزیل به جذابیت آن می افزاید. جایی که یک تیم با شخصیت را دارد که همیشه در جمع مدعیان است." 

    این مدافع رئال مادرید که از سال 2005 تا کنون بیش از 115 بار پیراهن تیم ملی اسپانیا را به تن کرده است، در مورد گروه کشورش و هم گروهی با تیم هایی چون هلند و شیلی گفت: "مهم ترین نکته این است که به مراحل پایانی راه یابیم. در گام اول با تیم هایی فوق العاده ای چون هلند، شیلی و استرالیا هم گروه هستیم و برای رسیدن به مراحل آخر مانند نیمه نهایی و فینال ابتدا باید این تیم ها را شکست دهیم. ما باید یک بازی خوب را ارائه دهیم و این می تواند تنها رمز موفقیت ما باشد. سخت کار کردن باعث آمادگی می شود و آماده بودن می تواند به شما شخصیت دهد و باعث موفقیت شما شود."

 



تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393 | 11:51 | نویسنده : |


پیروزی قاطع در شب بازگشت مصدومان ...


    تیم ملی پرتغال در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از سفر به برزیل برای حضور در جام جهانی 2014، در مقابل جمهوری ایرلند قرار گرفت که در پایان با نتیجه قاطعانه 5-1 حریف خود را شکست داد. در این دیدار په په، کریستیانو رونالدو و رائول میرلس نیز به میدان رفتند. بدین ترتیب پرتغالی ها در آستانه شروع جام جهانی به یک پیروزی شیرین و روحیه بخش دست پیدا کردند و بازگشت مصدومان این تیم در چند روز مانده به دیدار مقابل آلمان، خوشحالی آنها را کامل کرد.

 



تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393 | 11:48 | نویسنده : |


برای تکرار موفقیت بسیار پرشور هستیم ...


    کاپیتان لاروخا گفت: "اسپانیا به عنوان مدعی آشکار به جام جهانی می رود، که یعنی مسئولیتی روی دوش بازیکنان خواهد بود. می دانیم که دستیابی به این راحت نخواهد بود، چون تیم هایی هستند که فوتبال واقعاً خوبی ارائه می کنند و در کنار اسپانیا مدعی قهرمانی در جام جهانی هستند؛ تیمهایی مثل آلمان، پرتغال، آرژانتین، برزیل و هلند."

    بنا به گفته های کاسیاس، شاگردان دل بوسکه آماده اند تا با چالش دفاع از عنوان قهرمانی در جهان و تبدیل شدن به اولین تیمی که دو قهرمانی متوالی در اروپا و جهان به دست می آورد روبرو شوند. همچنین آنها در صورت قهرمانی در برزیل، به اولین تیم اروپایی تبدیل خواهند شد که در آمریکای جنوبی به مقابل قهرمانی می رسد. "من دوست دارم تا جایی که ممکن است به همراه تیم ملی کشورم پیش بروم و از عنوان قهرمانی که چهار سال پیش در آفریقای جنوبی فتح کردیم، دفاع کنم. می دانیم که کار آسانی نخواهد بود، اما ما تیمی هستیم که با چالش های بزرگ اخت شده است و ما در مورد تلاش برای تکرار موفقیت بسیار پرشور هستیم."

    کاسیاس همچنین در مورد تحول نقش خود در تیم ملی اسپانیا در طول سالها حضورش در این تیم صحبت کرد و گفت: "وقتی به مدت 15 سال برای تیم ملی بزرگسالان بازی می کنید، به این معنی است که وقتی وارد تورنمنتی می شوید، آماده تر از سایر هم تیمی های خود خواهید بود، چرا که تجربه بیشتری در این سالها کسب کرده اید."

    دروازه بان رئال مادرید توضیح داد: "به این معنی است که می توانید توصیه کنید و مشاوره دهید و در مورد تجارب گذشته خود با سایر بازیکنان صحبت کنید."

 



تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393 | 11:46 | نویسنده : |

 عصر امروز سرخیو راموس در یک کنفرانس مطبوعاتی در کوریتیبا برزیل شرکت کرد تا خود را به عنوان سفیر جدید سازمان یونیسف معرفی کند.



تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393 | 11:35 | نویسنده : |