http://www.RealMadridFans.IR
به گزارش AS، تونی کروس که در این فصل از بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوسته است، در ابتدای تابستان به همراه مانشافت قهرمان جهان شد.
 
او در رابطه با امسال خود می گوید: "سال 2014 بهترین سال دوران فوتبالی ام بود و سالی بی نظیر برای من بود."
 
لازم به ذکر است کروس پس از پیوستن به رئال مادرید نیز قهرمان سوپرکاپ اروپا و همچنین جام باشگاه های جهان شد.


تاريخ : جمعه 12 دی 1393 | 11:47 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

 

گرت بیل: خط حمله ما شگفت انگیز است؛ بهترین گل من مقابل بارسلونا به ثمر رسید

 

گرت بیل در پایان دیدار مقابل آث میلان در دبی، که با شکست 4-2 رئال مادرید همراه شد، مصاحبه ای انجام داد و به تمام شایعات در مورد آینده اش خاتمه داد: "رفتن به منچستر یونایتد؟ من در مادرید خیلی خوشحالم، عاشق شهر، آب و هوا و باشگاه هم هستم. قرارداد من تا سال 2019 اعتبار دارد و می توانم حتی آن را تمدید کنم."

ملی پوش ولزی امروز هم به نشانه وفاداری به باشگاه، عکسی در صفحه توئیتر خود قرار داد و در کنار چهار جامی که همراه با رئال مادرید فتح کرده است (کوپا دل ری، چمپیونزلیگ، سوپرکاپ اروپا، جام باشگاه های جهان) ایستاد.

هـواداران: "من اینجا لحظات فوق العاده ای دارم، هواداران از وقتی که آمده ام فوق العاده بوده اند. من به زمان بیشتری نیاز دارم تا اسپانیایی یاد بگیرم. من بهترین تلاش خود را می کنم. می توانم به زودی در اسپانیا نیز مصاحبه ای انجام دهم (به زبان اسپانیایی)."

2014: "برای من سال فوق العاده ای بوده است. می خواستم که به رئال مادرید بیایم تا عناوین قهرمانی را فتح کنم و در کنار بهترین بازیکنان کار کنم و این دقیقاً چیزی است که در مدت زمان یک سال انجام داده ام. امیدوارم که به پیشرفت کردن ادامه دهیم، عناوین بیشتری فتح کنیم و من بتوانم تمام توانم را به کار گیرم."

بهترین گل: "فکر می کنم بهترین گل من فصل گذشته در فینال کوپا دل ری مقابل بارسلونا به ثمر رسید. وقتی که من توپ را پشت سر مدافعان انداختم باید از کنار زمین فرار می کردم اما فقط فکر می کردم که به گل برسم. خوشبختانه، آن گل برتری بود."

خط حمله، BBC: "مهاجمانی که ما داریم فوق العاده خوب هستند. هر سه نفر ما واقعاً بازی کردن در کنار یکدیگر را دوست داریم، خیلی خوب با هم کار می کنیم همانطور که فصل گذشته با فتح عناوین قهرمانی این را نشان دادیم. پتانسیلی که ما در خط حمله داریم عالی است و می خواهیم به پیشرفت کردن ادامه دهیم."

دقت و تمرکز: "گاهی اوقات، هنگامی که ذهنیت پیروزی وجود دارد، پیروزی های شما تضمین شده است اما در رختکن ما 100% متمرکز هستیم. ما فقط به پیروزی در هر بازی فکر می کنیم و می توانیم با تمرکز و عزم راسخ آن را به دست آوریم."

دیدار یکشنبه شب مقابل والنسیا: "این هم تنها یک بازی دیگر است اما می خواهیم پیروز شویم. ما 100% آماده خواهیم شد. برای بازی کردن در این مسابقه هیجان زده ام. هدف ما کسب 3 امتیاز و شروع خوب سال خواهد بود."

http://www.axgig.com/images/88747830051072924534.jpg



تاريخ : جمعه 12 دی 1393 | 11:41 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

با این حال رئال مادرید در آغاز سال 2015 کار  دشواری پیش رو دارد. شاگردان کارلتو در اولین ماه سال میلادی و در مدت 28 روز باید 9 بازی انجام دهند یعنی به صورت میانگین هر 3.1 روز یک بازی خواهند کرد . البته این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که رئال اتلتیکو مادرید را در جام حذفی شکست دهد . 

رئال در این مدت باید با : والنسیا ، اسپانیول ، ختافه ، کوردوبا و رئال سوسیداد در لیگ بازی کند . همچنین در جام حذفی نیز رئال دو دیدار سخت مقابل اتلتیکو مادرید خواهد داشت و در صورت پیروزی در دربی مادرید 2 بازی دیگر با برنده دیدار الچه - بارسلونا خواهد داشت . 

در همین راستا تیم اتلتیکو مادرید نیز در ژانویه 7 بازی انجام خواهد داد . شاگردان سیمئونه در ژانویه به صورت میانگین هر 4 روز به میدان خواهند رفت . 

در تقویم ژانویه علاوه بر دیدارهای حساس مثل تقابل با اتلتیکو مادرید ، والنسیا و بارسلونا یک روز خاص دیگر نیز برای هواداران رئال وجود دارد . 11 ژانویه برنده توپ طلا سال 2014 مشخص خواهد شد که کریستیانو رونالدو  بخت اصلی کسب آن به شمار می رود . 

رئال فصل گذشته ژانویه بی نظیری را پشت سر گذاشت . رئال در 8 بازی خود موفق شد 8 برد بدون دریافت حتی یک گل خورده کسب کند . همچنین در ژانویه گذشته توپ طلای دوم رونالدو به دست آمد، اتفاقی که تکرار آن دور از ذهن نیست .



تاريخ : جمعه 12 دی 1393 | 11:40 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

رئال مادرید در حالی یکشنبه به مصاف والنسیا خواهد رفت که در 12 دیدار اخیر خود مقابل این تیم شکست نخورده است . 

آخرین شکست رئال مقابل والنسیا در سال 2009 و در مستایا بود . رئال پس از آن در 12 تقابل خود مقابل والنسیا هرگز شکست نخورد و به رکورد 8 برد و 4 تساوی رسید . 

 


برچسب‌ها: رونالدو , رئال , والنسیا , ,

تاريخ : جمعه 12 دی 1393 | 11:40 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

گرت بیلبه یاد ماندنی ترین استارت بیل در سال ۲۰۱۴ مربوط به فینال جام حذفی بود که در ۷،۰۴ ثانیه توانست ۵۹،۱  متر را بدود و گل پیروزی را مقابل بارسا به ثمر برساند. بازیکن ولزی در این فصل سریع ترین استارت رئال  را در هفته ۱۵ مقابل آلمریا با سرعت ۳۴،۲۹ کیلومتر بر ساعت زد.

بیل به طور متوسط در هر بازی ۸،۶۹ کیلومتر می دود که از این حیث از خامس رودریگز، مارسلو و په په در رده پائین تری قرار دارد اما در بازیهای لیگ در این فصل میانگین سرعت ۲۹،۹۲ کیلومتر در ساعت را داشته است. البته از نظر میانگین چیچاریتو با ۳۰،۰۹ کیلومتر بر ساعت بالاتر از اوست.

البته بیل سریع ترین بازیکن لالیگا نیست. فقولی از والنسیا و میشل از آلمریا در این فصل میانگین ۳۵،۵۳ و ۳۵،۴۲ کیلومتر بر ساعت را ثبت کرده اند.



تاريخ : جمعه 12 دی 1393 | 11:39 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |