یک بار دیگر نیمار به ستایش از لیونل مسی هم بازی خود در بارسلونا پرداخت.
 
 
 
 
 به گزارش فوتبال اسپانیا، نیمار می‌‌گوید:" مسی بالاتر از هر بازیکن دیگری برای من است. وی را ستایش می‌‌کنم و وی الگو من است. بسیار به وی احترام می‌‌گذارم.
 

او برای چهار سال بهترین بازیکن دنیا بوده است. وی بسیار دوست دارد آن را تکرار کند. زندگی‌ من در بارسلونا بسیار آرام است. اما از همه چیز اینجا خوشم می‌‌آید. شهر بارسلون را بسیار دوست دارم و همچنین باشگاه و کسانی‌ که با آنها کار می‌‌کنم. همه چیز فوق العاده است."


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،
برچسب‌ها: نیمار , مسی , ,

تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392 | 16:34 | نویسنده : |

رئیس باشگاه بارسلونا با رد شایعات درباره پیوستن ایکر کاسیاس به بارسا می‌گوید این اتفاق رخ نخواهد داد، زیرا او سمبل باشگاه رئال‌مادرید است.

            
 
ساندرو روسل در گفت‌وگو با شبکه کاتالان درباره به خدمت گرفتن نیمار و پیوستن ایکر کاسیاس به بارسلونا به صحبت پرداخت. او درباره به خدمت گرفتن نیمار 

گفت:‌ رئال‌ تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن نیمار کرد و خیلی دوست داشت تا این مهاجم برزیلی را به مادرید ببرد. زمانی که با پدر نیمار درباره پیوستن این بازیکن به بارسلونا صحبت می‌کردم، این بازیکن برزیلی معاینات پزشکی خود را نیز با باشگاه رئال‌مادرید انجام داده بود اما در نهایت موفق شدیم این بازیکن را به بارسلونا بیاوریم. باشگاه رئال‌مادرید حتی زمانی که داشتیم با نیمار قرارداد می‌بستیم، باز هم تلاشش را برای به خدمت گرفتن او ادامه داد و به مکاتبه با باشگاه سانتوس پرداخت.

رئیس باشگاه بارسلونا درباره به خدمت گرفتن دروازه‌بان نیمکت‌نشین رئال‌مادرید گفت: کاسیاس به بارسلونا نخواهد آمد زیرا سمبل باشگاه رئال‌مادرید است. همان‌طور که ژاوی سمبل تیم ماست.

براساس گزارش ایسنا، روسل در پایان درباره رفتن ژوزه مورینیو از لیگا گفت:‌ از زمانی که ژوزه مورینیو از رئال‌مادرید رفته است، تنش بین دو باشگاه کاهش یافته اما باید قبول کنیم که نشست‌های مطبوعاتی مورینیو خیلی سرگرم‌ کننده بود. در دیدار نهایی سوپر‌جام اروپا بین چلسی و بایرن‌مونیخ هوادار بایرن بودم زیرا پپ گوآردیولا بهترین مربی تاریخ است.

 


موضوعات مرتبط: رئال مادرید ، بارسلونا ، ،
برچسب‌ها: کاسیاس , ایکر کاسیاس , روسل , نماد رئال , ,

تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392 | 16:22 | نویسنده : |

الکس سانگ،این بازیکن کامرونی بارسلونا اسپانیا امروز تولد 26 سالگی خود را جشن گرفت.وی در روز نهم سپتامبر متولد شده است.




این خرید 18 میلیون یورویی بارسلونا همواره زمانی که در زمین بوده است جنگنده بازی کرده است و قابلیت بازی در قلب دفاع و بازی به عنوان هافبک تدافعی را نیز دارد.

الکس سانگ ذخیره سرجیو بوسکتس به حساب می آید و چندین بار به جای او بازی کرده است،علاوه بر این وی در بارسلونا چند بار نیز به عنوان مدافع وسط بازی کرده و همیشه عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است.

سانگ علاوه بر جنگندگی بالایی که در  کارهای دفاعی دارد،در کارهای تهاجمی نیز دست و پا بسته نیست و سعی می کند به تیم کمک کند.

روز گذشته نیز او به همراه تیم ملی کامرون با شکست 1-0 لیبی به مرحله پلی آف جام جهانی 2014 برزیل رفتند تا شانس خود را برای صعود به این رقابت ها امتحان کنند.

ما نیز تولد سانگ را تبریک می گوییم،تولدت مبارک!


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،
برچسب‌ها: سانگ , الکس سانگ , تولد سانگ , ,

تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392 | 16:18 | نویسنده : |
خاویر ماسچرانو از تاتا مارتینو، سرمربی تیم بارسلونا تمجید کرد و او را 'مردی صادق' و 'شناخته شده با قضاوت صحیح' خواند.
 
به دنبال استعفای تیتو ویلانوا به خاطر عود کردن بیماری اش، این مربی آرژانتینی در ابتدای تابستان هدایت بارسلونا را به عهده گرفت و اکنون هموطن او اظهار می کند که مربی سابق نیوولز اولد بویز فرد مناسبی برای هدایت آبی اناری هاست.
 
 
ماسچرانو به Sport گفت: "در آرژانتین جراردو را به خاطر صداقت و قضاوت های صحیحش می شناسند؛ ارزش هایی که به خصوص در فوتبال در حال از دست رفتن هستند.
 
بارسا زیر نظر مارتینو ماهیت خود را از دست بدهد؟ دی ان ای تیم بازیکنان هستند، نه مربی. و بازیکنان همان بازیکنان سابق هستند."

موضوعات مرتبط: بارسلونا ، اخبار تیم بارسلونا ، ،
برچسب‌ها: ماسکرانو, ماسچرانو, خاویر ماسکرانو, خاویر ماسچرانو, ناپولی, بنتیس, سرمربی کنونی,ناپولی, رافائل بنیتس, لیورپول ,

تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392 | 16:16 | نویسنده : |

مسی: والنسیا مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد

مسی در فرودگاه شهر بوئنوس آیرس در گفتگو با خبرنگاران راجع به برد 2-3 تیمش مقابل والنسیا گفت:« واقعا راضی و خوشحالم.»

لیونل مسی روز گذشته از اسپانیا به سمت آرژانتین پرواز کرد وامروز در فروگاه اسیه سای شهر بوئنوس آیرس دیده شد.

ستاره آرژانتینی حالا به اردوی آلبی سلسته ملحق خواهد شد تا در روز دهم سپتامبر با تیم ملی کشورش مقابل پاراگوئه به میدان برود.این بازی دوستانه در شهر اسونسیون پاراگوئه و از سری بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 درمنطقه آمریکای جنوبی برگزار می شود و کسب یک پیروزی صعود زودهنگام آرژآنتین به جام جهانی را مسجل خواهد کرد.

در آن بازی خاویر ماسچرانو به دلیل محرومیت غایب خواهد بود.

مسی در فرودگاه شهر بوئنوس آیرس در گفتگو با خبرنگاران راجع به برد 2-3 تیمش مقابل والنسیا گفت:« واقعا راضی و خوشحالم.»

او در این بازی برای بیست و سومین بار به عنوان بازیکن بارسلونا موفق به هت تریک شد و نشان داد که کاملا از بند مصدومیت رها شده.

لئو در صفحه شخصی اش در تنسنت ویبو نوشت:« والنسیا مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کردو بدون شک این فصل یکی از تیم هایی خواهد بود که برای قهرمانی خواهد جنگید.»

مسی با تمجید از عملکرد دیگو آلوس دروازه بان والنسیا دراین باره نوشت:« او بازی خوبی انجام داد. هر دو تیم در طول 90 دقیقه بازی تماشایی ای و جدی ای را ارائه دادیم.»

بازیکنان تیم ملی آرژآنتین از امروز تا یکشنبه هفته آینده هرروز تمرین خواهند کرد و صبح روز دوشنبه به پاراگوئه سفر خواهند کرد.

منبع:♥football♥


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،

تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392 | 11:43 | نویسنده : |

مارتینو:به مراتب بهتر از قبل کار کردیم

من از عملکرد شاگردانم راضی بودم. چون فوتبال بهتر و دینامیک تری را ارائه کردیم و حرکات زیبایی در زمین انجام می دادیم

جراردو مارتینو سرمربی آرژانتینی بارسلونا بعداز برد 2-3 تیمش در مستایا و در مصاف با والنسیا در گفتگو با خبرنگاران شرکت کرد. او در صحبت هایی گفت که بازی بهتری را نسبت به قبل از شاگردانش شاهد بودیم . او یادآوری کرد که تیمش بازی سختی را پیش رو داشت. بارسلونا در 41 دقیقه ابتدایی بازی به 3 گل رسید ولی والنسیا هم دو گل زد تا اختلاف به حداقل برسد.

تاتا در صحبت هایی گفت:« در نیمه دوم می توانستیم اختلاف گلها را بیشتر کنیم ولی والنسیا هم خوب بازی می کرد و ارسالهایی که داشت مرانگران کرده بود.»

سرمربی بارسا ادامه داد:« ما کنترل بازی را از دست ندادیم. چون به خوبی یک بازی ترکیبی را ارائه می دادیم. حتی ممکن بود که نتیجه بازی به نحو دیگری رقم بخورد ولی با وجود این من از عملکرد شاگردانم راضی بودم. چون فوتبال بهتر و دینامیک تری را ارائه کردیم و حرکات زیبایی در زمین انجام می دادیم.»

تاتا با اشاره به ارتباط خوب مسی و نیمار در زمین به این نکته اشاره کرد که تیمش روی غلتک افتاده و از گلزنی ماسچرانو در این بازی تمجید کرد.

بوسکتس در جریان بازی مصدوم شد و تاتا به این نکته اشاره کرد که به دلیل آنکه تعویض های تیمش تمام شده بود، نتوانست بوسکتس را از زمین بازی بیرون بیاورد.

سرمربی آرژانتینی بارسا ادامه داد:« تردیدهای زیادی در مورد ارتباط مسی و نیمار در زمین وجود داشت . این اولین بازی آنها درکنار هم بود ولی تمام این ابهامات در طول 24 ساعت برطرف شد.»


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،

تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392 | 11:19 | نویسنده : |

والنسیا دو– بارسلونا سه/ یک نیمه تماشایی و پرهیجان

لیو مسی در 40 دقیقه اول بازی هت تریک کرد اما الدر پوستیگا در دقایق پایانی نیمه اول دو گل را تلافی کرد

بارسلونا با هت‌تریک لیونل مسی توانست در خانه والنسیا سه بر دو پیروز شود. نبرد دو تیم بسیار جذاب بود و به‌ویژه نیمه اول بازی تماشایی بود.

بارسا تا دقیقه 41 سه گل زد و به نظر می‌رسید با همین برتری به رختکن خواهد رفت اما اندکی از دست دادن تمرکز باعث شد هلدر پوستیگا دو گل عالی بزند و والنسیا را امیدوار سازد.

تاتا مارتینو در این مسابقه به جای بازی دادن به چابی، از آندرس اینیستا، سسک فابرگاس و سرخیو بوسکتس در میانه میدان استفاده کرده بود و پدرو را هم جانشین الکسیس سانچس ساخته بود.

فابرگاس در نیمه اول فوق‌العاده بازی کرد و روی هر سه گل نقش داشت. ابتدا روی پاس فابرگاس بود که نیمار در دقیقه 10 گریخت و توپ را به تور والنسیا رساند، اما داور در تصمیمی دشوار، و البته اشتباه آفساید نیمار را اعلام کرد. اما یک دقیقه بعد همه چیز تکرار شد. این بار روی پاس فابرگاس، مسی توپ را بین دو مدافع والنسیا گرفت، به پیش تاخت و با عبور از دیه‌گو آلوس دروازه خالی حریف را گشود.

مسی در دقیقه 39 گل دوم را هم زد. او با شوتی دیدنی دروازه آلوز را باز کرد. سپس در دقیقه 41 بود که فابرگاس توپ را به نیمار در سمت چپ سپرد و پاس نیمار به مسی با ضربه او به گل سوم بازی تبدیل شد.

والنسیا در دقیقه 45 یکی از گل‌های خورده را پاسخ گفت. سانتر سرخیو کانالس از سمت راست با ضربه قیچی بسیار تماشایی این مهاجم پرتغالی به کنج دروازه بارسلونا رفت. پوستیگا در دقیقه 3+45 گل بعدی را هم زد. او این بار کرنر اور بانگا را با سر به گل تبدیل کرد.

بارسلونا در نیمه دوم محتاط‌‌تر شد. با این حال آنها چند موقعیت عالی داشتند. یک بار پدرو که فرصتی فوق‌العاده را در نیمه اول از دست داده بود در گل‌زنی ناکام ماند، و مسی به تنهایی در چهار فرصت می‌توانست گل‌زنی کند اما آلوز در دروازه والنسیا با عملکردی حیرت‌انگیز ضربات مسی را گرفت. به‌ویژه مهار یکی از شوت‌های مسی که با تمام قدرت آن را از فاصله‌ای نزدیک زد تماشایی بود.

والنسیا در اواخر بازی یک بار با شوت ژوناس توپ را به تیر دروازه بارسا زد. اما بازی گل دیگری نداشت و بارسا پیروز شد.


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،

تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392 | 11:16 | نویسنده : |

Alexis Sánchez - Neymar - Barcelona

والنسیا هرگز نتوانسته طی هفت فصل گذشته برابر بارسا به پیروزی برسد اما آنها تلاش می کنند با پیروزی در این بازی شکست تلخ اخیرشان برابر اسپانیول را جبران کنند.

در حالی که رقابت های لالیگا وارد هفته سوم اش می شود والنسیا تلاش می کند بعد از فصل 07-2006 ،یکشنبه شب برابر بارسلونا به نخستین پیروزی اش برسد.

آخرین پیروزی والنسیا برابر بارسلونا به لطف گل های میگل آنخل و داوید سیلوا به دست آمد در حالی که گل دیر هنگام رونالدینیو مانع از شکست کاتالان ها نشد.

هر دو تیم با سرمربی جدید خود به استقبال فصل جدید رقابت ها رفته اند و این بازی به نوعی نخستین بازی بزرگ و مهم فصل 14-2012 محسوب می شود

تاتا سرمربی بارسلونا با دو برد 7-0 برابر لوانته و 1-0 برابر مالاگا دوران حرفه ای سرمربی گری اش را در بارسلونا شروع کرد که البته قهرمانی در سوپر جام اسپانیا برابر اتلتیکو مادرید هم می توان به این دو برد اضافه کرد.

در عین حال میروسلاو دوکیچ با یک برد خانگی 1-0 برابر مالاگا کارش را والنسیا آغاز کرد هر چند که بعد از آن برابر رقیب همشهری بارسلونا یعنی اسپانیول متحمل شکست 3-1 شدند.

اوریل رومئو بازیکن سابق آکادمی بارسلونا هنوز هم در انتظار نخستین بازی با پیراهن والنسیا بوده.بازیکنی که از چلسی راهی اسپانیا و والنسیا شد اما با توجه به این بازی برابر باشگاه سابقش این احتمال وجود دارد که از او در ترکیب اصلی استفاده شود.

دیدار اخیر این دو تیم در این ورزشگاه با تساوی 1-1 به پایان رسید.در آن بازی بانگا گل نخست بازی را به ثمر رساند اما لیونل مسی بازی را به تساوی کشاند.

لیونل مسی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته در جریان تساوی 0-0 برابر اتلتیکو مادرید از دور برگشت سوپرجام اسپانیا یک پنالتی را از دست داد اما او هنوز هم در سه بازی اخیر تیمش دو بار موفق به گلزنی شده


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،

تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392 | 11:46 | نویسنده : |

عکس روز: گشت توریستی نیمار در ساگرادا فامیلیای شهر بارسلونا

نیمار ستاره برزیلی باشگاه بارسلوناعکسی را که درمقابل ساگرادا فامیلیا گرفته در صفحه اش در اینستاگرام قرار داده

نیمار ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا این روزها در حال گشت و گذار دراین شهر زیبا و بندری است تا تدریجا شهر بارسلونا را بیش از پیش بشناسد. او ظهر روز جمعه همراه با یکی از دوستانش به دیدار ساگرادا فامیلیا، یک بنای عظیم که توسط آنتونی گائودی ساخته شده رفت.

نیمار روز جمعه همراه با ژیلمار آرائوخو لیما دوستش به ساگرادا فامیلیا رفت ودرمقابل این بنای دیدنی با هم عکسی یادگار گرفتند و بعد نیمار این عکس را در صفحه اینستاگرامش قرار داد.

 

View Raw Image" href="http://oi39.tinypic.com/1zpp37t.jpg">

موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،

تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392 | 11:44 | نویسنده : |

مارتینو: غیبت در تمرین، به مسی کمک می کند تا در مسابقات بهتر کار کند

بارسا این هفته در لالیگا مقابل والنسیا قرار خواهد گرفت اما مسی روز گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه ران در تمرینات آبی و اناری ها غایب بود.

جراردو مارتینو، سرمربی بارسا، تاکید کرد که اگر غیبت در تمرینات، به معنای بازی های بهتر در مسابقه است، مشکلی برای عدم حضور مسی در تمرینات تیمش ندارد.

بارسا این هفته در لالیگا مقابل والنسیا قرار خواهد گرفت اما مسی روز گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه ران در تمرینات آبی و اناری ها غایب بود.

با این وجود، مارتینو معتقد است که استراحت کردن می تواند شانس ستاره تیمش برای بازی در مستایا را افزایش دهد.

مارتینو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وقتی او دچار مشکل می شود، ما باید از او مراقبت کنیم. او روز گذشته تمرین نکرد و امروز او بهتر بود. فردا خوب خواهد بود. بهتر است که بازیکن به جای یک ساعت تمرین، بتواند در مسابقه حضور داشته باشد."

بارسا بعد از زدن 7 گل به لوانته در اولین دیدار فصل جدید لالیگا، در سه دیدار بعدی تنها 1 گل زد و مارتینو پذیرفت که تیمش در خط حمله از برندگی کافی برخوردار نیست.

" ما از طراوت لازم برخوردار نیستیم. ما گلی دریافت نکردیم و تیم های حریف نتوانستند موقعیتی مقابل ما ایجاد کنند. هرچند والدس مقابل اتلتیکو دو واکنش و مقابل مالاگا یک واکنش فوق العاده داشت.

ما باید در گلزنی بهتر عمل کنیم. با این پتانسیل، فکر می کنم باید در گلزنی بهتر عمل کنیم. مسئله اصلی این است که تسلیک نشویم."

بارسا در چند فصل اخیر در مستایا نتایج بسیار خوبی کسب کرده اما مارتینو به شاگردانش هشدار داد که ساده ای در پیش ندارند.

" آمار نشان می دهد که ما از سال 2006 در خانه آنها شکست نخوردیم اما تنها دو بار پیروز شدیم. ما باید خوب بازی کنیم و تلاش کنیم تا به پیروزی برسیم. "


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،

تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392 | 23:36 | نویسنده : |

والدس: بسیار مهم است که فصل را با جام شروع کنید

والدس شب گذشته با واکنش های خوبش کمک کرد تا بارسا بار دیگر در سوپرکاپ اسپانیا به قهرمانی برسد؛ این ششمین قهرمانی والدس در این جام بود.

ویکتور والدس، دروازه بان بارسا، معتقد است که قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا به تیمش کمک خواهد کرد تا بتوانند در ادامه فصل به جام های بیشتری دست پیدا کنند.

والدس شب گذشته با واکنش های خوبش کمک کرد تا بارسا بار دیگر در سوپرکاپ اسپانیا به قهرمانی برسد؛ این ششمین قهرمانی والدس در این جام بود.

او به بارسا تی وی گفت:" بسیار مهم است که فصل را با جام شروع کنید. ما می دانیم که بردن جام در ابتدای فصل چه معنایی می تواند داشته باشد.

همیشه کسب یک جام جذاب است. می دانستیم که اتلتیکو در ضد حملات چقدر خوب است. سبک بازی آنها طوری بود که ما خیلی راحت نمی توانستیم کار کنیم."

بارسا بعد از پیروزی 7-0 مقابل لوانته در اولین دیدار فصل لالیگا، در سه دیدار بعدی، تنها دو بار موفق به گلزنی شد و والدس اعلام کرد که همه بازیکنان بارسا به دنبال پیشرفت هستند.

" ما در پست های زیادی باید بهتر عمل کنیم. ما فصل دشواری در پیش داریم و باید به سختی تلاش کنیم. بارسا تیمی است که همه به دنبال شکست دادن آن هستند."

موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،

تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392 | 14:12 | نویسنده : |

روسل: رئیس باشگاه بارسا صادق، روراست و شفاف است

روسل درصحبت هایی گفت:« ما به دنبال بهترین ها هستیم و قطرایرویز بااین کار به صورت غیرمستقیم اسپانسرینگ بارسلونا و کاتالونیا را نیز برعهده گرفته.»

روز سه شنبه عکس رسمی و دسته جمعی فصل 4-2013 باشگاه بارسلونا با حضورنمایندگان «قطرایرویز» گرفته شد و در همان روز سران باشگاه کاتالان از توافقی اقتصادی با سران این کمپانی سرشناس هوایی خبردادند. بدین ترتیب قطر ایرویز برای سه فصل اسپانسر اصلی باشگاه کاتالان خواهد بودو بارسایی ها در ازای این قرارداد مبلغی در حدود 100 میلیون یورو (30 میلیون یورو درفصل اول،32میلیون یورو در فصل دوم و33.5 میلیون یورو در فصل سوم) و البته پاداشی 5 میلیون یورویی درازای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از قطر ایرویز دریافت خواهند کرد.
در این مراسم، ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسا، خاویر فائوس، نایب رئیس اقتصادی باشگاه و اکبر الباکر، مدیر اجرایی کمپانی قطر ایرویز حضور داشتند و طبق توافقات حاصله قرار بر این شد که تبلیغ این کمپانی هوایی همیشه در ورزشگاه نوکمپ و برروی صندلی های ورزشگاه دیده شود و جایگاه ویژه ای هم در موزه باشگاه بارسلونا به این شرکت پرواز قطری تعلق گیرد.
رئیس باشگاه کاتالان با اشاره به ارتباط خوب میان طرفین گفت:« ما به دنبال بهترین ها هستیم و قطرایرویز بااین کار به صورت غیرمستقیم اسپانسرینگ بارسلونا و کاتالونیا را نیز برعهده گرفته.»
او در بخش دیگری از صحبت هایش پیشنهاد 40 میلیون یورویی باشگاه پاری سن ژرمن برای جذب پدرو رودریگس را نیز تکذیب کرد . روسل در بخشی از صحبت هایش در  دفاع از ارزش های باشگاه کاتالان و دفاع از شخص خودش درمقابل اتهام دریافت کمیسیون درازای بازیهای دوستانه تیم ملی برزیل گفت:«همه چیز قانونی بوده. من نمی خواهم که کسی به من شک وتردیدی داشته باشد و می خواهم که همه بدانند که رئیس باشگاه صادق، روراست و شفاف است. نمی دانم که آیا لزومی هست که در مورد زندگی شخصی ام قبل از آنکه رئیس باشگاه بارسلونا شوم توضیح بدهم یا نه ولی همه چیز قانونی بوده.»
روز سه شنبه ویدئوی تبلیغاتی کوتاهی نیز که با همکاری مشترک قطرایرویز و باشگاه بارسلونا ضبط شده نیز به نمایش درآمد. دراین تبلیغ کوتاه، پیکه، نیمار،مسی ، اینیستا،بوسکتس و سایر بازیکنان تیم کاتالان نقش دارند و موضوع آن هواپیمایی است که در «سرزمین بارسلونا»به زمین می نشیند.
جو دلنشین و صمیمانه ای در جریان این رویداد تبلیغاتی حکمفرما بود و بازیکنان بارسلونا دائما با هم شوخی می کردند و می خندیدندو این مراسم با گرفتن عکسی خانوادگی با حضور اکبر الباکر به پایان رسید.

موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،

تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392 | 14:34 | نویسنده : |

ژاوی، هافبک باتجربه بارسا، معتقد است که با حضور جراردو مارتینو در

نوکمپ، آبی و اناری ها قدرت گذشته شان را بار دیگر به دست آوردند.

این ملی پوش اسپانیا اعلام کرد که بازیکنان بارسا به خوبی با سبک مورد نظر مارتینو سازگار شده اند

و مطمئن است که می توانند با هدایت این مربی آرژانتینی در فصل

پیش رو به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند.

او به نشریه اسپورت گفت:" او یک رهبر است؛ با توانایی های بالا و تجربه قابل توجه.

او چیزهای زیادی به ما یاد داده است. ما آن قدرت و ریتم گذشته،

که شاید در هفته های پایانی فصل قبل تا اندازه ای از دست داده بودیم،

را بار دیگر به دست آوردیم. ما خیلی خوب پرش می کنیم و از نظر فیزیکی هم در شرایط خوبی هستیم.

او تاثیر قابل توجهی روی تیم داشت. برای مثال، ما روی ضربات آزاد

متفاوت عمل می کنیم. ما با شیوه او تطبیق پیدا کرده ایم .

او مربی ای است که دقیقا می داند چه می خواهد."

بارسا رقابت های فصل جدید را از این هفته به بعدبا  دیدار خانگی مقابل لوانته آغاز خواهد کرد.


موضوعات مرتبط: بارسلونا ، ،

تاريخ : جمعه 25 مرداد 1392 | 22:19 | نویسنده : |