مصاحبه کارلو آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


خدیرا شرایط بازی کردن را دارد ...


    به گزارش AS، کارلو آنچلوتی دیروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر والنسیا حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

    به نظر شما لوانته با تمام قدرت جلوی اتلتیکو می ایستد؟ "آه... این چیزی نیست که ما برای صحبت کردن درباره آن این جا حضور داریم. این موضوعات اصلا مورد پسند من نیست. من مطمئنم که لوانته تمام تلاش خود را فردا خواهد کرد. ما هم تمامی سعی خود را در بازی های باقی مانده خواهیم کرد."

    آیا کاسیاس شانس بازی در لالیگا را قبل از فینال چمپیونزلیگ دارد؟ "من تصمیم خودم را گرفته ام. فردا و بازی مقابل سلتا لوپز دروازه بان است و در بازی چهارشنبه مقابل وایادولید و دیدار آخر لیگ ایکر دروازه بان ماست. من با هر دو آن ها صحبت کرده ام و موافقت آن ها را گرفته ام. این تصمیم برای این بود که ما می خواستیم ایکر تا قبل از فینال اروپا باز هم به میدان برود تا در آمادگی کامل در فینال حاضر شود. این اصلا عادلانه نبود که وی سه هفته از بازی ها دور باشد و بعد در فینال به میدان برود."

    اتلتیکو مادرید "در حال حاضر مردم از قدرت و جنگندگی آن ها حرف می زنند ولی آن ها کیفیت بالای فنی نیز دارند. تیم آن ها یکی از برترین های اروپاست."

    جایگزین ژابی در فینال لیسبون "انتخاب قطعی و روشن ما ایارامندی است، چون او قبلا هم در این پست بازی کرده و توانایی بازی در آن پست را دارد. اگر حکم ژابی تغییر نکند، ایارا بازی خواهد کرد."

    اولویت بندی بین لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا "اگر ما از الان به فینال لیسبون فکر کنیم، تا رسیدن به آن روز دیوانه خواهیم شد. ما قصد داریم در تمام بازی های باقی مانده بجنگیم."

    وضعیت مصدومان تیم "مودیچ را در اختیار نداریم و او هنوز در حال ریکاوری می باشد. خدیرا شرایط بازی را دارد ولی ما باید درمورد او با مراقبت عمل کنیم. ژابی نیز فردا طبق معمول به میدان خواهد رفت."

    خدیرا در بازی های آینده به میدان می رود؟ "وقتی او در لیست است، به این معناست که می تواند بازی کند. او خیلی سریعنر از چیزی که ما انتظار داشتیم به میادین برگشت ولی در مورد او با عجله تصمیم نمی گیریم. ما هفته آتی یک بازی تمرینی در والدبیباس برگزار می کنیم و آن جا می فهمیم شرایط سامی چگونه است."

    بازی امشب"بازی آسانی نخواهد بود اما ما احتیاج به برد داریم."

    شما اخیرا خبرهای خوبی دادید و شنیده اید، فکر می کنید دلیل پیروزی شما بر همه روش کاریتان است؟ "مردم بیشتر به ایده های من در فوتبال ایمان آورده اند، واقعیت این است. (با خنده)"

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 16:56 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1277
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1685
بازدید ماه : 53784
بازدید کل : 458530
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1