کنفرانس خبری اینیستا درباره ال کلاسیکو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


برای پروزی در برنابئو باید شجاع باشیم ...


تیم چطور است؟ "ما بی صبرانه منتظر بازی یکشنبه شب هستیم. به دلایل زیادی این بازی مهم است و انتظارات زیادی وجود دارد. ما به خوبی آماده می شویم به طوری که در روز بازی در شرایط مطلوبی خواهیم بود. هیچکس نمی تواند بگوید که کورس قهرمانی بعد از این مسابقه تحت تأثیر قرار خواهد گرفت، اما برنامه ما این است که فشار را روی صدرنشین بگذاریم و بعد از آن خواهیم دید که چه می شود."

فشار ها: "همیشه وقتی قرار است در برنابئو بازی کنیم فشار ها افزایش پیدا می کند. سرنوشت تعدادی از عناوین قهرمانی ما در آنجا مشخص شده است و یا مثل این بار، فرصتی برای تنگ کردن عرصه برای آنها بوده است. ما باید عملکرد فوق العاده ای داشته باشیم. ما برای پیروزی و تلاش برای انجام یک بازی خوب به آنجا می رویم. این ذهنیتی است که ما باید داشته باشیم – ما نمی توانیم با تفکری منفی به مصاف آنها برویم."

جدالی برای لذت بردن یا به رنج کشیدن: "جدا کردن این دو موضوع از هم، سخت است. همه می خواهند در چنین دیداری بازی کنند. عشق و شور و تنش چیزهایی هستند که باعث لذت بخش شدن این دیدار می شوند. اگر ما بتوانیم از این مسابقه و از نحوه بازی خودمان لذت ببریم، نشانه ای خواهد بود که کارمان را به درستی انجام می دهیم."

بی ثباتی: "صحبت کردن در مورد دیدار مقابل وایادولید، رئال سوسیداد،... سخت است. چنین اتفاقاتی رخ می دهد اما هرگز به خاطر بی انگیزگی یا عدم میل به پیروزی نیست. عواملی وجود دارد که تأثیر گذار است و این چیزی است که روی تمام تیم ها اثر گذار است. امروزه، اشتباهات هزینه های سنگینی دارد، اما من متقاعد شده ام که در پایان، همه چیز برای ما خوب خواهد شد. بودن در کورس قهرمانی برای انگیزه دادن به ما به منظور حضور با حداکثر تمرکز در دیدار یکشنبه شب، کافی است. ما 20 امتیاز عقب نیستیم و تنها 4 امتیاز فاصله داریم، بنابراین باید مطمئن باشیم."

قرعه کشی روز جمعه چمپیونزلیگ: "این چیزی است که هر سال در موردش صحبت می کنیم؛ بی صبرانه منتظر قرعه کشی هستیم. نمی توانم برای دانستن اینکه با چه تیمی روبرو خواهیم شد صبر کنم و این نشانه خوبی است. تمام تیمهای باقی مانده در تورنمنت قدرتمند هستند و شما واقعاً هرگز نمی توانید ترجیحی داشته باشید."

روش های انگیزده دادن تاتا: "او همیشه به ما انگیزه می دهد – هر روز. تنها نحوه نگرش او به فوتبال به ما انگیزه می دهد. شما به فردی نیاز دارید که بتواند تیم را هدایت کند حتی با وجود اینکه همه ما کاملاً با تجربه هستیم."

رئال مادرید، مدعی: "پیش بینی این مسابقه غیر ممکن است. با این حال شما چه با حفظ مالکیت توپ و یا روی ضد حملات کار خواهید کرد و هنوز هم باید عملکرد فوق العاده ای در برنابئو داشته باشید. حالا بیش از همیشه نیاز داریم که بارسا باشیم، باید شجاع باشیم. اگر نباشیم، لحظات بدی خواهیم داشت. ما باید برای پیروزی در این دیدار بازی کنیم. هر بار که اینگونه بازی کرده ایم، با نتایج خوبی از برنابئو خارج شده ایم. و هر زمان که مسائل آنطور که می خواهیم پیش نرفته است، به خاطر فقدان شجاعت بوده است. من به این فکر نمی کنم که بازیکنان مادریدی روی من خطا خواهند کرد. هر زمان که در مقابل آنها قرار می گیرم به این فکر می کنم که در مقابل بهترین ها هستم. هر اتفاقی که در گذشته رخ داده، در همان گذشته هم مانده است."

گلزنی در برنابئو: "من همیشه سعی می کنم به بهترین اتفاقات ممکن فکر کنم و از این رو گلزنی در آنجا فوق العاده خواهد بود اما تنها چیزی که در ذهن من است، پیروزی در آنجاست. بیایید امیدوار باشیم که شب بزرگی برای ما رقم بخورد."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, ] [ 12:36 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1598
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2006
بازدید ماه : 54105
بازدید کل : 458851
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1