مصاحبه آنچلوتی بعد از بازی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


این شاید بهترین بازی فصل بیل باشد ...


    خوشحالی‌: "از همه راضی‌‌ام چون یک نمایش کامل بود. به خوبی‌ بازیکنانم در کنار هم بازی کردند. عالی‌ بود. سخت بود اما همه چیز به خوبی‌ برای ما پیش رفت."

    درک (BBC (Benzema, Bale, Cristiano Ronaldo: "هر سه‌ یارگیری شده بودند اما در حمله به خوبی‌ کار کردند، گرچه دیگر بازیکنان هم به آنها کمک کردند. این سه‌ بازیکن خطرناک هستند."

    حالا در یک چهارم نهایی‌ هستید: "برای حریف و هوادارانشان احترام قائل هستم. بازی برگشتی‌ هم هست و فوتبال پدیده عجیبی‌ است. درست است که برای ما مزیت زیادی دارد اما چیزی به اتمام نرسیده است."

    دربی برابر اتلتیکو: "کّل تیم در شرایط خوبی‌ هستند. شاید تغییراتی باشد اما وقتی‌ تیم خوب بازی می‌‌کند، تغییرت آسان نخواهد بود. امیدوارم که بازی امشب را تکرار کنیم."

    طلسم آلمان ها: "ما به طلسم آلمان‌ها فکر نکردیم اما بهترین تلاش خود را کردیم تا به نتیجه برسیم."

    همه چیز از بیرون آسان به نظر می‌‌رسید، درست است؟ "بازی خوبی‌ انجام دادیم. مخصوصاً که به خوبی‌ یارگیری شده بودیم. پس از گل بازی برای ما بهتر پیش رفت. از بازی و سرعت کار در خط حمله لذت بردم."

    ایکر چطور توپ دراکسلر را گرفت؟ "لحظه مهمی‌ بود. یک واکنش فوق العاده. به این دلیل مهم بود که ما پس از آن گل دوم را زدیم."

    با این نتیجه، چطور هواداران رئال را قانع می‌‌کنید که ۵۰ یورو برای بازی برگشت پرداخت کنند؟ "آیا نیازی است من به آنها چیزی بگویم. هواداران تیم را همیشه دنبال خواهند کرد. باید به بازی بعدی برسیم. ما به رقابت‌ها احترام می‌‌گذاریم و همچنین شالکه را هم قابل احترام می‌‌دانیم. بگذارید که بازی برگشت را هم انجام دهیم تا در موردش صحبت کنیم."

    به بنزما چه نمره‌ای می‌‌دهید؟ "بسیار خوب بود. بخوبی یارگیری شده بود اما توپ را راحت می‌‌گرفت و بازی سازی می‌‌کرد. بقیه هم خوب بازی کردند."

    سرعت کار BBC بسیار بالا بود و فوق العاده. آیا این بهترین بازی بیل تا به حال بود؟ "فکر می‌‌کنم بله. شاید بهترین بازی فصلش هم باشد. حالا اعتماد به نفس بالاتری دارد و به خوبی‌ در عمق حرکت می‌‌کند."

    آیا هنوز از عملکرد رونالدو سوپرایز می‌‌شوید؟ "من سوپرایز نمی‌‌شوم. به خوبی‌ می‌‌دانم که برای این بازی امید‌های زیادی داشت. به خوبی‌ از پسش بر آمد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, ] [ 11:48 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 297
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 705
بازدید ماه : 52804
بازدید کل : 457550
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1