بهترین بازیکن سال از دید Asreyoung.ir
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

     توپ طلای 2013 هم برای خودش داستانی شده ... از یک طرف اینکه برخلاف سالهای گذشته, این جایزه 5 نامزد دارد ... از یک طرف دیگر هم رقابت بین رونالدو و ریبری برای کسب این جایزه فوق العاده تنگ و نفسگیر است. از یک طرف دیگر نیز هر کس عقیده ای دارد ... ژاوی و بعضی دیگر می گویند مسی, گواردیولا و خیلی از افراد میگویند ریبری, کاسیاس و اکثر افراد هم میگویند رونالدو شایسته توپ طلاست.

     ولی این مقاله به صورت کاملا منطقی برای شما روشن میکند که چه کسی شایسته کسب توپ طلاست. با ما همراه باشید ...

------------------

 

 کریستیانو رونالدو

     کریستیانو رونالدو, بهترین بازیکن حال حاضر جهان, بیش از 7 سال است که عضو سه نامزد دریافت این جایزه می باشد درحالی که فقط یکبار این جایزه را دریافت کرده است! , که با این وضع بهتر است بگوییم که فوتبال, حق کریس را به خوبی عدا نکرده است ... ولی امسال نسبت به سال های پیش, شانس بیشتری دارد و اگر این جایزه را دریافت نکند, باید به عدالت فیفا شک کنیم!!!

     همه چیز داشت معمولی پیش می رفت تا مراسم گالای 2012 شروع شد ... نام چه کسی بیرون می آید؟! بله! باز هم لیونل مسی ... برای بار چهارم ... رونالدو عصبانی است و به خانه می رود ... هفته بعد, رونالدو با اعتماد به نفس و حس انتقام گیری شعله ور وارد بازی شد ... هتریک کرد و فریاد میزند و به خودش اشاره می کند (من هنوز نفس می کشم!). رونالدو روز به روز بهتر می شد و آمار خود را بهبود می بخشید ... ولی با این وجود رئال مورینیو فصل را بدون جام به پایان رساند ... وای چه افتضاحی!

      تا اینکه فصل 2013 - 2014 آغاز شد و کریس در همان بازی های دوستانه نشان داد که امسال با رونالدویی دیگر طرف هستید! و با آماری فوق العاده و زدن دو گل به چلسی, لالیگا را آغاز کرد. رونالدو پا به پای دیگو کاستا و مسی پیش رفت ... و به همراه آنها در صدر جدول لالیگا بودند ... تا اینکه بهترین بازیکن لیگ قهرمانان ریبری شد و وی در آن مراسم تنها 4 رای آورد. چند هفته بعد, یکهو موج عظیم هتریک های رونالدو و بازی های فوق العاده وی آغاز شد و با وجود مصدومیت, رونالدو باز هم میانگین خود را حفظ کرد و تا همین حالا نیز ادامه دارد. رونالدو بدون شک بهترین بازیکن  دنیا در 3ماه اخیر بوده است. کاملترین بازیکن تاریخ, آمار بی نظیر گلزنی را که در 59 بازی 68 گل بود را به جای گذاشت تا با اختلافی "فاحش" بهترین گلزن سال 2013 شد. و بهترین بازیکن سال از نظر سایت ها و رسانه ها و دیگر مرجع ها بشود (گلوب ساکر, اکیپ و ...)

 ------------------

 

فرانک ریبری

     بدون شک, موفق ترین و پر افتخار ترین بازیکن سال 2013 بود. دریافت سه گانه تاریخی با بایرن مونیخ, زدن 7 گل در مجموع به بارسلونای بزرگ, افتخارات فردی زیاد چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی و ده ها افتخار دیگر برای یک بازیکن در یک سال!!! شاید این افتخارات برای فرانک باعث مغروریت شوند, ولی ریبری هنوز هم مانند روز های اول, با شور و اشتیاق و انگیزه اولیه خود بازی می کند. و هرکس بازی وی را ببیند متعجب می شود و در عین حال لذت می برد.

     همه ی این فاکتور ها در کنار هم به علاوه ی اینکه او سی و چند سال سن دارد و اگراین افتخار را امسال کسب نکند شانس دوباره ای نخواهد داشت ... باعث می شوند که وی را یکی از بخت های اصلی توپ طلای امسال بدانیم. البته ... شاید بهترین بازیکن اروپا برای وی کافی باشد.

 ------------------

 

لیونل مسی

    برنده 4 توپ طلای متوالی, لیونل مسی, امسال بر خلاف "مسی همیشگی" ظاهر شد و سال خوبی را علی رغم افتخارات مختلف (مانند: کفش طلا, لالیگا و سوپر کاپ اسپانیا و آقای گلی لالیگا و ...) پشت سر نگذاشت. در ابتدای سال (نیم فصل 2012 - 2013) با شروع فوق العاده رقیب دیرینش, رونالدو, نام مسی در صدر جدول گلزنان, کمرنگ شد ... پس از آن هم با شکست و حذف در جام حذفی از رئال مادرید و در لیگ قهرمانان از بایرن, وضعیت بدتر شد ... تا اینکه بارسلونا با قهرمانی در لالیگا, خود و بازیکنانش را احیا کرد.

      و بلاخره مصدومیتهای پی در پی مسی فرا رسید ... و تا ماه ها گرفتار مصدومیتش بود ... البته بین مصدومیتها بازی کرد اما رونالدو از او بهتر بود و آمارش اختلافی فاحش با مسی داشت ... البته پس از 4سال دریافت توپ طلا, یک سال شکست خوردن زیاد بد نیست ... ولی با این حال, خیلی ها او را شایسته توپ طلای امسال می دانند. تنها نگرانی ما از مصدومیت مسی, این است که او به سرنوشت رونالدوی برزیلی دچار نشود.

 ------------------

 

پیشبینی اسر یانگ

     پیشبینی ما برای کسب این جایزه, کریستیانو رونالدو است. شاید او هیچ جامی کسب نکرده باشد ... ولی "توپ طلا" یک جایزه تیمی نیست ... بلکه یک جایزه فردی است. دلیل انتخاب ما نیز همین است. رونالدویی که در 59 بازی 68 گل می زند یا ریبری که در مجموع 22 گل زده؟ از مسی هم که به دلیل مصدومیتش صرف نظر می کنیم. با اینکه وقتی هم که بازی می کرد, میانگین رونالدو از وی بهتر بود. شما فکر کنید ریبری توپ طلا را ببرد. در آن صورت توپ طلا هایش با رونالدوی بزرگ مساوی می شوند. آیا این عادلانه است؟!

    البته شما کاربران نیز نظر محترمی دارید ... هر کس نظری مخالف دارد می تواند به ما نظر کند. و ما این نظر سنجی را بازتاب خواهیم داد. ولی امسال, عقل و منطق می گویند رونالدو.

 

متشکریم که باما همراه بودید. ــــــــــ Asreyoung.ir

 

«کپی برداری جز با ذکر منبع مجاز نمی باشد.»


نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت13:41---10 دی 1392
سلام دوستم وب فوتبالی خوبی داری
ببخشید نویسنده من میشید از وبت خوشم امده
راستی اگه خواستی بشی یا اینجا یا سایت خودم بگو مرسی


ali
ساعت13:34---10 دی 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری اگه دوست داری در امد زایی کنی از اینترنت یه سرس به سایت www.bux20.comبزن در این سایت تو می توانی در روز بامشاهده اگهی ها که نامحدود هست درامد کسب کنی فقط خواهش می کنم در قسمت معرف اسم ali44را وارد کن من این سایت امتحان کردم کاملا واقعی بود خدا نکه دار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 9 دی 1387برچسب:, ] [ 18:44 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 761
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1169
بازدید ماه : 53268
بازدید کل : 458014
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1