هووارد وب داور رئال - یوونتوس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


با هووارد وب ، داور بازی یوونتوس- رئال مادرید بیشتر آشنا شوید ...


    هووارد وب داور 42 ساله انگلیسی سه شنبه شب کار سختی برای سوت زدن بازی دو تیم یوونتوس و رئال مادرید در دور چهارم رقابتهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت. او را می توان معروف ترین داور دنیا دانست؛ یا دست کم در اسپانیا به همین ترتیب است. وب که دیدار فینال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را قضاوت کرد، بعد از بازگشت از این کشور، از سوی ملکه انگلیس به عنوان یکی از اعضای افتخاری گارد سلطنتی بریتانیا معرفی شد. وب پیش از داوری افسر پلیس بود و  هنوز حضورش در جام جهانی 2014 قطعی نیست. 

    وب به خاطر اشتباهات فاحشی که در قضاوتش در بازی میان نیوکاسل و ساندرلند داشت، در ماه آوریل گذشته از سوی اتحادیه داوران انگلیس برای قضاوت بازی کولچستر و شروزبری در لیگ یک انگلیس برگزیده شد. فوتبال دوستان سرتاسر دنیا به ویژه اسپانیایی ها یک خاطره نه چندان خوب از وب دارند و آن هم نادیده گرفتن ضربه خشن و کونگ فویی نایجل دی یونگ به سینه ژابی آلونسو در فینال جام جهانی 2010 بود ولی این داور انگلیسی این بازیکن هلندی را از زمین اخراج نکرد و یک هفته بعد از آن گفت: "فقط توانستم ببینم که پای دی یونگ بالا آمده و از واکنش آلونسو فهمیدم که برخوردی اتفاق افتاده ولی صحنه برخورد را ندیدم. برپایه آن چیزی که دیدم تصمیم گرفتم به دی یونگ کارت زرد بدهم ولی می بایست او را اخراج می کردم."

    البته این اولین رویارویی ژابی آلونسو با این داور نیست و بعد از آن در بازی های رئال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2012 مقابل بایرن  و در سال 2013 مقابل بوروسیا دورتموند نیز با وب روبرو شده بود.در جام کنفدراسیون ها و در بازی نیمه نهایی مقابل ایتالیا هم وب برای اسپانیا سوت زد ولی آلونسو به خاطر مصدومیت نامش را در لیست بازیکنان آماده تیمش نمی دید.

    رئالی ها خاطره بدی از وب ندارند و دربازیهایی که با قضاوت او برگزار شده به دو برد (مقابل دورتموند و وردربرمن)، یک تساوی (مقابل میلان) و یک باخت (مقابل بایرن مونیخ) دست یافتند. وب قطعا داور ایده آلی برای بازی سه شنبه شب تورین خواهد بود. او کیفیت داوری بالایی دارد و کنترل خوبی بر بازی دارد. از نظر انضباطی هم خیلی خوب است. گاهی وقتها شاید به نظر برسد که او زیاد نمی دود و جزو داورهای تند و تیز نیست ولی او همیشه جایگیری خوبی در تمام صحنه ها دارد.  او هیچ وقت برای خطاهای از پشت سرکارت نشان نمی دهد و می داند چطور باید جریان بازی را آرام کند. وب تجربه زیادی دارد و فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال2010 را سوت زده. در 103 بازی رسمی ای که او سوت زده 19 کارت قرمز را از جیبش خارج کرده که 11 تا از این 19 کارت به بازیکنان تیم میهمان داده شده.

 



نظرات شما عزیزان:

pedi-Ic1
ساعت18:59---14 آبان 1392
خدا کنه عدالت بر قرار باشه
ی سر بزن تو هم امیر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:, ] [ 20:46 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1626
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2034
بازدید ماه : 54133
بازدید کل : 458879
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1