متن مصاحبه کــــامل ایکر کاسیاس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


مورینیو را به یک فنجان قهوه دعوت می کنم؛ فقط خودمان می دانیم که چه ماجراهایی پیش آمده ...


متن مصاحبه کــــامل ایکر با کمپانی هیوندا

    *جدایی احتمالی درصورت عدم حضور در لالیگا: "هر بازیکنی لحظاتی را پشت سرمی گذارد که در آن ماجرا، چهره اصلی نیست ودرآن زمان این فکر به ذهنش می رسد که دراین باره تصمیم گیری کند. من هم آدم هستم و فوتبالیستم. نه ماه است که بازی نکرده ام و چنین فکری به ذهن من هم می آید. من یک ماشین و ربات نیستم. قطعا دوست دارم اینجا بمانم و جامهای بیشتری با رئال فتح کنم. از بچگی اینجا بودم ولی روزی هم فرا می رسد که در آن تصمیم گیری بکنم. در حال حاضر هدفم این است که بجنگم و مبارزه کنم و هرروز بازی کنم. اگر مطمئن بودم، در ماه سپتامبر به رئیس باشگاه می گفتم که می خواهم بروم. می گفتم که می خواهم از اینجا بروم؛ یا حالا و یا در تعطیلات سال نو. من سالهاست تصمیم گرفتم که بخشی از این تیم باشم ولی اگر در طول سه ماه آینده شرایط تغییر نکند و همین سوال از من پرسیده شود، شاید بگویم که درحال برنامه ریزی برای جدایی هستم. قطعا دوست دارم بازی کنم ولی باید به سرمربی احترام گذاشت. این تصمیمات سرمربی است. یک بازیکن خودخواهانه همیشه دوست دارد بازی کند ولی یک بازیکن حرفه ای خوب این شرایط را می پذیرد."

    *ابراز حمایت سران باشگاه: "من از صحبتهای فلورنتینو متشکرم. پارسال تصمیم گرفتم تا به احترام باشگاه سکوت کنم. تصمیمم این بود. باشگاه مهمتر از هرفردی است و من این روزها احساس می کنم که از سوی سران باشگاه احاطه شده ام و همه به من لطف دارند."

    *دیدگاه مثبت: "از نظر روانی باید از این ماجرا درسهای مثبتی آموخت. من انگیزه های زیادی دارم تا دوباره به رقابت کردن بازگردم. واقعا تغییر کرده ام. تصمیم آنچلوتی هم یک چالش دیگر است؛ شرایطی غیرعادی و می خواهم اعتماد به نفسم را به دست بیاورم. دوباره برای بازگشت به ترکیب یازده نفره تلاش خواهم کرد و می خواهم بیش از اینها بازی کنم."

    *شرایط موجود و تیم ملی: "بازی کردن در رئال مادرید همیشه برای من ارزشمند است. برای حضور در تیم ملی، باید در تیم باشگاهی ات بازی کنی. من راضی هستم؛ چون اوضاع دستم بهتر شده؛ هر بازی فرصت خوبی است که نشان دهم که ایکر اینجاست."

    *رقابت با والدس و دیگو لوپس: "باید به هم تیمی ها احترام گذاشت و به تصمیمات سرمربیان هم همین طور. نبرد زیبایی وجود دارد و رقابت زیبایی است. در رئال مادرید ، فقط من و دیگو نیستیم و خسوس و توماس هم هستند و درتیم ملی هم په په را هم داریم که او نیز عالی است."

    *نقش دیگو لوپس دررئال مادرید: "او در طول این فصل فوق العاده بوده و فصل قبل نیز عالی کار کرد. دیگو در سطح خیلی بالایی است."

    *دو دستگی درمیان هواداران برنابئو: "من دو دستگی ای نمی بینم. ممکن است نظرات متفاوتی باشد ولی باشگاه فراتر از هرچیزی است. برای کسانی که به من ابراز محبت می کنند، باید بگویم که من درآینده از این بهتر هم می شوم."

    *سبک بازی رئال مادرید: "باید به تیم زمان داد. ما در مقایسه با سال گذشته سرمربی متفاوت و بازیکنان جدیدی داریم. در رئال، درخواست و طلب صبوری سخت است ولی ما به زمان نیاز داریم."

    *صحبتهای اخیر آنچلوتی (نمی توان بدتر از این بازی کرد): "سطح توقعات از رئال در بالاترین حد ممکن است. ما الچه و لوانته را بردیم و شاید آن بردها کاملا عادلانه نبود، اما درنهایت به پیروزی رسیدیم ولی انتقادات زیادی مطرح شد. ولی اوضاع بهتر خواهد شد. تیم ما منسجم تر کار خواهد کرد. ایده ها روشن و شفاف است ولی نمی توانیم خیلی ریسک کنیم. ما درحال بازی با آتش هستیم. در فصل گذشته هم همین طوری قهرمانی در لالیگا را از دست دادیم."

    *ال کلاسیکو: "اول به بازی با مالاگا و یوونتوس فکر می کنیم. اگر بتوانیم یوونتوس را ببریم، می توانیم صعودمان را در همین سه بازی مسجل کنیم؛ این اتفاقی است که تا پیش از این شاهدش نبوده ام؛ در ده روزممکن است همه چیز عوض شود."

    *اوندیانو مایه نکو، داور ال کلاسیکو: "من همیشه با یادآوری او یاد قهرمانی مان در جام حذفی می افتم. به نظرم انتخاب خوبی است. من خاطرات خوبی از او دارم و هرزمان که او را می بینم، در آغوشش می کشم."

    *کدام سرمربی ات را بیشتر دوست داری: "من همیشه از تمام سرمربیانی که در طول کارنامه ورزشی ام داشته ام خوشم می آمده. تمام آنها در دیدگاه من به فوتبال تاثیرگذار بوده اند. من نقش مثبت و خوبی های تک تک سرمربیانم را می پسندم و هیچ کدام را رد نمی کنم. آنچلوتی احساس خاصی دارد؛ آن هم به خاطر این است که روزی فوتبالیست بوده. مورینیو هم درک خوبی از فوتبال داشت؛ آن هم در شرایطی که او بازیکن حرفه ای نبوده. هر استادی، کتاب خودش را دارد."

    *دلخوری از مورینیو: "من دلخوری ها را در دلم نگه نمی دارم. مطمئن باشید که روزی همدیگر را خواهیم دید و باهم یک کوکاکولا می نوشیم. با شناختی که از او دارم، اگر این سوال را از او بپرسید، ممکن است شما را به هر سوئی ببرد. ارتباطی که میان ما بود، به ما دو نفر برمی گردد و هردویمان می دانیم که چه اتفاقاتی رخ داده. باید بخش مثبت کارهایی که او انجام داده را ببینید. او می تواند در مورد هرنظری داشته باشد. اگر روزی رو در رو همدیگر را ببینیم، آنچه باید را به هم خواهیم گفت ولی از طرف من، مورینیو را به نوشیدن یک فنجان قهوه دعوت می کنم."

    *گرث بیل: "او متوجه شده که رئال مادرید مثل سایر تیم ها نیست. او دریافته که اینجا هیچ ربطی با گذشته اش ندارد.بیل بازیکن خیلی بزرگی است. در اردوی پیش فصل تمرینی نداشته و می خواهد هرچه سریعتر به گروه بازیکنان ملحق شود. کار او خوب است و تدریجا به اوج بازمی گردد و بازیکن هیجان انگیزی برای رئال خواهد شد."

    *جدایی اوزیل: "واقعا درک نکردم که او چطور جدا شد؛ اوزیل بازیکن فوق العاده ای است. او، مدیربرنامه هایش و سران آرسنال این تصمیم را گرفتند و باید به آن احترام گذاشت؛ برای اوزیل به همان اندازه که برای مورینیو در چلسی آرزوی موفقیت کردم، بهترین ها را آرزو دارم."

    *سرمربیگری درآینده: "هنوز دراین باره برنامه ریزی نکرده ام. فعلا به فوتبال بازی کردن فکر می کنم و زمان کافی برای فکر کردن به این مسائل خواهم داشت."

    *دیگو کاستا درتیم ملی یا آلوارو نگردو؟: "این دو، دو بازیکن متفاوت هستند که هردویشان خیلی خوبند وعملکرد خیلی خوبی دارند. در مورددیگو کاستا او و سرمربی تیم باید تصمیم بگیرند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 26 مهر 1392برچسب:, ] [ 11:16 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 549
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 957
بازدید ماه : 53056
بازدید کل : 457802
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1